Matige kwaliteit

Enjge tijd geleden kocht ik 4 wieldoppen 15 inch voor Suzuki Swift. De 30 dagen termijn is ruimschoots voorbij maar nu merk ik dat de wieldoppen van matige kwaliteit zijn; passen niet goed en maken een tikkend geluid. Ik was in de veronderstelling dat het originele Suzuki wieldoppen zijn maar dat is niet het geval; het zijn universele wieldoppen met een namaak Suzuki logo. Voor de prijs had ik toch meer kwaliteit verwacht..

Snelle levering en goed verpakt.

Ben blij met de nieuwe wieldoppen, de Toyota Aygo ziet er weer helemaal tiptop uit.

Goede prijs-kwaliteit. Leuke wieldoppen.

Goede prijs-kwaliteit verhouding Snelle levering Goede service!

Prachtige wieldoppen

Wieldoppen besteld voor mijn nieuwe zomerbanden. Ze kwamen gelukkig snel binnen en staan nu prachtig onder mijn auto. Ik had antraciete wieldoppen gekozen, geen spijt van gelukkig!

Een kapotte wieldop werd zonder kosten direct vervangen!

Ben heel goed geholpen

Ik heb niet veel ervaring met online dingen kopen, maar deze meneer heeft me goed geholpen! Dank voor het geduld, de wieldoppen zijn ook prachtig.

Fantastische service en mooie wieldoppen

Besteld en volgende dag geleverd. Zat een klein scheurtje in 1 vd wieldoppen. Na contact met klantenservice meteen kosteloos een nieuwe opgestuurd. Geweldige service en 16 inch wieldoppen staan mooi onder mijn Toyota Verso!

Geen waar voor het geld!

Ik dacht voor bijna 70 euro betere wieldoppen te bestellen maar ik vind de kwaliteit het geld niet waar. Peugeot teken is niet fraai en materiaal dun. Je betaalt hier echt teveel voor wat je krijgt. Nooit een respons gehad op mijn aanmerkingen via mail. Geen echte service dus.

Beste Tamara, Zou ik vragen wat uw ordernummer is? We hebben namelijk geen e-mails/telefoontjes gehad met uw naam ontvangen. Doorgaans reageren we altijd binnen 1 uur op e-mails. Ook hebben we geen wieldoppen retour ontvangen. Voor wat betreft het logo. Dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Het logo staat heel duidelijk op de foto bij de wieldoppen, dus dit had u van tevoren kunnen weten. De wieldoppen zijn juist van goede kwaliteit door de dikte van het materiaal. Hierdoor breken de wieldoppen minder snel en zitten ze stevig op de velg gedrukt. Met vriendelijke groeten, Team van WieldopOnline.nl

Uitstekend product, perfecte pasvorm

Mooie wieldoppen ontvangen van WieldopOnline.nl. Kwalitatief goed en de pasvorm is ook prima te noemen! Levering ook binnen 1 dag.

Super service!

De wieldop was eraf gevallen door dat mijn band niet meer goed was, ik kreeg toch gelijk een nieuwe! Zelfs reactie op zondag, top!

Een TOP ervaring!

Erg blij met de wieldoppen. Ze staan erg mooi bij de auto. Ondanks dat er 2 kapot waren gegaan bij het zetten. Heeft wieldopOnline.nl dit netjes opgelost door 2 nieuwe weer kosteloos op te sturen.

Snelle levering en goede communicatie

Na in eerste instantie zelf 1 wieldop te hebben besteld terwijl dit er eigenlijk 4 moesten zijn, werd dit heel makkelijk gecorrigeerd door wieldoponline.nl. De levering van de wieldoppen volgden ondanks de feestdagen heel snel. Kortom, dik tevreden!!!

Gebruiksvriendelijke website, prima product

Eindelijk een website waar je lekker alles makkelijk kunt vinden en het bestellen zeer makkelijk is. Wieldoppen waren de volgende dal al in huis, ondanks de Corona/Kersttijd. Hulde!

Mooi wieldoppen voor prima prijs

Wieldoppen waren snel binnen voor op mijn winterbanden, kwaliteit is prima! Echte aanrader.

Fantastisch, snelle levering, goed product, achteraf betalen, het kan niet op.

Slechte doppen

Snelle leverig, Dun plastic, na 1 dag was ik al een wieldop kwijt, het verstellen kwam niet overeen met de foto's.

Beste Dirk, Dat is zeer vervelend om te horen. Zou u uw ordernummer kunnen doorgeven aan ons? Dan kunnen we hopelijk samen tot een oplossing komen. We kwamen uw naam en e-mailadres helaas niet tegen in ons systeem namelijk. Alvast bedankt. Groeten, Team van WieldopOnline.nl

Hele goede en snelle service!

Wij kregen een wieldop die kapot was gegaan tijdens het transport. Een mail gestuurd en kregen gelijk een nieuwe opgestuurd!

Topservice, prijs/kwaliteit is geweldig

Na een eerdere slechte ervaring bij een ander bedrijf was ik enigszins sceptisch om te bestellen bij WieldopOnline.nl. Maar het overtreft al mijn verwachtingen. Voor de zekerheid eerst even contact gezocht met het bedrijf en ik werd uiterst vriendelijk en servicegericht te woord gestaan. Het nam al mijn twijfels weg. Echt mensen die verstand van zaken hebben. Vervolgens heel eenvoudig de order geplaatst en de volgende dag werden de wieldoppen alweer bezorgd. De kwaliteit is zeer goed, zeker in verhouding met de prijs van de wieldoppen. Pasvorm is ook helemaal prima! Ga zo door WieldopOnline.nl!

Meer dan geweldig!

Ik ben een dame van 70 jaar en zeer ondeskundig op alles dat met auto’s te maken heeft. Ik was een wieldop verloren en baalde daar erg van omdat ik ze in februari j.l pas had gekocht. Ik las op internet dat contact via de watts-app mogelijk was. Fantastische service!! Ik heb van die mogelijkheid gebruik gemaakt en ben geholpen op een zeer correcte wijze. Binnen één dag was mijn auto weer compleet. Een dankbare klant die zegt: Ga op de ingeslagen weg verder!

Goed, snel, goeie prijs.

Goeie prijs, snelle levering, super service.

Service is goed, product minder!

Beste wieldoponline, Ik heb een wieldoppenset voor de Citroen C1 gekocht. Een wieldop was kapot, na melding heb ik heel snel een nieuwe wieldop opgestuurd gekregen. Top, snelle service! Over de wieldoppen zelf ben ik minder tevreden. Ik heb ze door de garage erop laten klikken, maar na 1 rit ben ik er al 1 kwijt. Het kliksysteem werkt niet optimaal. Ik heb de kapotte wieldop nu gelijmd om er toch vier op de auto te hebben. Ik maak ze nu vast met een tie rip maar dat zou eigenlijk niet nodig moeten zijn. Dus dat vind ik wel jammer, de set kosten 61,95, niet de goedkoopste set die je op internet ziet. Met vriendelijke groet, Esther Geldens

Mooie wieldoppen

Zojuist mooie wieldoppen binnengekregen van WieldopOnline.nl! Heel erg blij mee!

Slecht

Slecht verpakt, Durf de doppen er gewoon niet uit te halen ivm beschadigen..

Perfect. Snel geleverd. Vriendelijke service

Prima verpakt. Met vriendelijke klantenservice. Snelle reacties. Binnen een dag geleverd!

Heb maar één woord nodig : SUPER

Goede uitleg over welke maat INCHES ik nodig had ! Super snelle bezorging !

Burgemeester de Bekkerlaan 47 5421 JM Gemert