Slecht

Slecht verpakt, Durf de doppen er gewoon niet uit te halen ivm beschadigen..

Perfect. Snel geleverd. Vriendelijke service

Prima verpakt. Met vriendelijke klantenservice. Snelle reacties. Binnen een dag geleverd!

Heb maar één woord nodig : SUPER

Goede uitleg over welke maat INCHES ik nodig had ! Super snelle bezorging !

Matig

Geen track en trace code gekregen Telefonisch en whatsapp word er niet gereageerd, Komt afspraak voor 15 uur besteld morgen in huis niet na.

Toppers!

Zoals volgens afspraak de volgende dag keurig afgeleverd. Prijs/Kwaliteit-verhouding is zeer goed!

Top wieldoppen

Mooie Citroen wieldoppen voor mijn C1 besteld bij WieldopOnline.nl (zwarte model). Ze staan prachtig onder mijn blauwe Citroen C1, ben er ontzettend blij mee!

Gave wieldoppen

Wieldoppen op maandag besteld, dinsdag waren ze al binnen. Gave wieldoppen van wieldoponline.nl, ook met duidelijke instructies!

Vriendelijk en snel geholpen! Nieuwe wieldoppen koop ik voortaan hier!

Super blij met nieuwe wieldoppen

Wieldoppen voor mijn Aygo vandaag ontvangen van Wieldoponline.nl, super blij mee! Snel in huis en ook niet al te duur. Echte aanrader!

Goeie wieldoppen en passen perfect!

Goede kwaliteit en snel in huis

Mooie wieldoppen, goed ingepakt en waren snel in huis!

Uitermate goede service en kwaliteit

Flexibel goede service. Had wat problemen met een wieldop set dit werd zonder problemen opgelost. Snelle reacties op e-mail. Zou hier zeker weer kopen fijne online shop met betrouwbare mensen. Ga zo door. Top !!!

Top wieldoppen, snelle service

Zeer eenvoudig om wieldoppen te bestellen op de website, veel keuze. Snelle levering (de volgende dag). We zijn er hartstikke blij mee!!

Vlot en zoals het hoort.

Fijn dat je niet tijd 4 doppen hoeft te kopen als je er maar eenverdieners bent.

Zeer duidelijk en overzichtelijke site.

Heel eenvoudig voor mijn Citroën C2 een set wieldoppen uit kunnen zoeken, de andere dag in huis. Via Whatsapp even contact gehad met een vraag en binnen een half uur alles duidelijk en meteen besteld. Zeker aan te raden!

Snel geleverd, snelle reactie en de service is geweldig!!

Ik zou dit bedrijf bij iedereen aanraden.

Perfect product en service

Mooie wieldoppen. Makkelijk te monteren, snelle levering en perfecte service

Kwaliteitvol en snel!

Ik heb 2 keer bij hun wieldoppen bestelt voor mijn Mercedes A-klasse. Wieldoppen zijn superstevig en zien er vet uit op de wagen! Levering is ook snel wat je bij vele andere bedrijven niet kan vinden. Gewoon top, ik ben een vaste klant als het op wieldoppen komt!

Correcte en snelle service

Er zat een barst in een van onze vier wieldoppen . Ze sturen een nieuwe wieldop op. Krijg eerst vriendelijke mail. Topservice!!!

Goede kwaliteit, snelle levering

De wieldoppen zijn snel en deskundig geleverd en ze passen perfect. Meteen een extra setje besteld.

Toppers!

Enkele orders geplaatst, maar nooit teleurgesteld. Altijd netjes op tijd en prima kwaliteit!

Super, goede service

Op tijd geleverd en mooier dan verwacht!

Wieldopklemmen breken af na 2 maanden

Slecht materiaal ,te hard

Uitstekende kwaliteit

Ook snel in huis en prima geholpen met het bepalen van mijn inchmaat.

Heldere website, je krijgt wat je ziet.

Burgemeester de Bekkerlaan 47

5421 JM Gemert