Voordat is het besefte waren de goederen al afgeleverd

's Morgens had ik het bestelde betaald en 's avonds werd het afgeleverd.. Mijn complimenten

Duidelijke gebruiksaanwijzing

Het staat super en door de gebruiksaanwijzing ging het plakken super snel en handig.

super afgehandeld

perfect snel geleverd

Mooie stickers en makkelijk op te plakken.

Snelle levering en duidelijke instructies.

Product zoals verwacht, snel geleverd.

Snelle levering product

Onwijs snel en goed geholpen.

Savonds laat een mailtje gestuurd voor een ontwerp en offerte voor voordeur stickers, sochtonds de volgende dag al rond 6 uur sochtonds al antwoord en een mooi ontwerp ontvangen en de bestelling werd savonds meteen op dezelfde dag bezorgt waarna ik ze meteen op de ramen kon plakken. Wat een snelle topservice en het eindresultaat is echt prachtig. Wij zijn er superblij mee.

Mooie kwaliteit letter en snelle levering

Ga zeker nog iets bestellen

Wat een snelle levering zeg...wauw en de buiten deur sticker is perfect.

Wat een snelle levering zeg...wauw en de buiten deur sticker is perfect.

Heel mooi.

Het is een beetje opletten om de fijne letters niet los te trekken maar het resultaat is heel mooi. Het is belangrijk dat de sticker direct op de juiste plaats hangt want je kan hem niet meer verplaatsen.

Super snelle levering en een zeer goede beschrijving van hoe aan te brengen.

Spelfouten

Zaten spelfouten in de tekst. Maar wel snel en netjes opgelost

Super goede en snelle service

Gevraagd cirkels te kunnen realiseren. Ik kreeg snel antwoord en na bestelling had ik het dezelfde avond al in huis. Top!

Fijne server de ochtend besteld en die zelfde avond al in huis ! Alles is duidelijk te vinden op de site.

Snelle levering, prima uitleg, heel mooi resultaat!

Precies zo geworden als ik voor ogen had

Mijn eigen ontwerp voor een raamfolie naast de voordeur ziet er precies zo uit als ik had gehoopt. Hartstikke goed. Het plakken van een lap van meer dan 2 meter lang, viel echter niet mee. Als de bovenkant recht zit, plakt de onderkant al scheef vast...na wat los- en vastmaken, zit de folie toch redelijk recht (die paar millimeter zijn te verwaarlozen). Liever wat langer bezig, dan spijt krijgen dat ik niet alles netjes heb zitten. Je plakt het toch voor een langere periode... Al met al was ik toch bijna twee uur zoet met alle voorbereidingen en het plakken zelf. Maar ik ben zeker tevreden met het eindresultaat.

Sticker is conform afspraak geleverd. Duidelijke instructie voor het aanbrengen voor de sticker.

Weer top!!

Hele snelle levering van goede producten!

We hebben onze stickers de dag van bestelling nog binnengekregen en de kwaliteit van de stickers is supergoed!

Ik ben uitstekend en duidelijk geholpen

Na telefonisch overleg en via mail zijn wij correct geholpen. En snelle levering

Snelle service.. de volgende dag al binnen

Geweldige Service!

Fantastisch product! En een probleem met een order werd razendsnel en kosteloos opgelost en binnen no-time had ik mijn nieuwe order. De stickers die je ontvangt zijn eenvoudig te bevestigen en staan geweldig! Ik ben er erg blij mee!

Snelle levering. In de ochtend besteld, die zelfde avond nog in huis.

Snelle levering mooie muursticker

Heel tevreden