Alles in zeer goede orde ontvangen Alles netjes verpakt etc. Chapeau

Precies zoals besteld

Mooie sticker, precies zoals we hadden besteld. Ook het aanbrengen ging prima.

Prima product, makkelijk op te brengen en mooie kleur. Veel leuke reacties ontvangen.

Prima bedrijf met supermooie producten

Voor de derde keer hier een bestelling gedaan en was er top. Keurig geleverd. Eindresultaat is waanzinnig.

Snelle en goede service

snelle levering, goede uitleg, mooi resultaat

snelle levering, goede uitleg, mooi resultaat

Snelle en goede service.

Het formaat van 60 x 160 cm is prima te doen om zelf te plakken. Wel moet je geduldig zijn en even je tijd ervoor vrijmaken. Maar het resultaat mag er wezen.

Een super mooie Raamsticker ontvangen en er zat een duidelijke gebruiksaanwijzing bij.

Super netjes

De sticker ziet er hartstikke netjes uit! Nog even wachten tot de kleine meid word geboren, dan kunnen we hem eindelijk ophangen! Maar hij ziet er echt super goed uit

Gewoon goed

De ontvanger was er heel blij mee

Opgegeven maten klopten precies!

Sticker precies zoals op site. Hartstikke tevreden, ook aanbrengen was makkelijk.

Zeer mooi resultaat

Heel eenvoudig om te plaatsen door de duidelijke informatie in de gebruiksaanwijzing

Super snelle en nette levering

Heel blij met de voordeursticker. Snel geleverd en met de bij geleverde montage handleiding zat de folie er in No time mooi strak op.

Prima product

Prima product, snelle levering en zelf kun je prima op de ramen plakken.

Top seevice en snelle verwerking

Super blij met onze raamsticker!

Snelle levering en duidelijke instructies voor het plaatsen van de raamsticker. Het past perfect en het ziet er mooi uit!

Mooie raamfolie.

Duidelijk website en de raamfolie voldeed aan de wensen. Ook een duidelijke omschrijving

Slim en strak

Makkelijk bestellen, wordt snel geleverd met juiste instructie.

Goed product, snelle afhandeling

Met simpele instructies werd product razendsnel geleverd. Aanbrengen is kinderspel en het resultaat is naar alle tevredenheid!

Iedereen die voorbij stapt heeft lof voor de raamfolie met tekening.

Niet gedacht dat het eindresultaat zo mooi zou zijn

Het vergt wel even wat tijd om de sticker op de muur te bevestigen, maar dan is het resultaat ook voortreffelijk!

Heel mooi!

Een prettige website, zit een goede gebruiksaanwijzing bij. En is precies geworden zoals we hadden besteld. En een snelle levering!

Super mooi geworden

We hadden kort geleden een nieuwe voordeur laten plaatsen met doorzichtig glas en daar mbt veiligheid wat spijt van. Want tijdens vakanties kon je alle post op de mat zien liggen. Via de site een mooi ontwerp gemaakt. Dinsdag besteld en uiteindelijk vrijdag in huis door de boerenprotesten. Best een beetje spannend om de sticker zelf te plakken maar met de duidelijke instructie ging het erg makkelijk. Wel moet je iets van een plantenspuit hebben om water met zeepsop op het raam te spuiten. Ik heb hiervoor een fles glassex overgegoten in een lege cola fles en die eerst goed omgespoeld en dat werkte perfect! We zijn er ontzettend blij mee met het eindresultaat en voor 45 euro in totaal een schijntje in vergelijking met een nieuw stuk glas. En nu staat onze achternaam duidelijk op de voordeur