Goed!

Fijne service, gelijk bezorgd

Heerlijke alcoholvrije dranken tegen prima prijs

Heerlijke alcoholvrije dranken tegen prima prijs. Levering normaal snel, nu vanwege de Corona omstandigheden wat trager. Wel persoonlijke assistentie bij traceren pakket.

prima wijn

prima wijn

Snelle en prima service overeenkomstig de verwachting

Bestelling op tijd en volledig afgeleverd, en de 0% smaakte ook prima

Veel keuze. Correcte levering en snelle dienstverlening

Super bedrijf!! Snelle levering

Bestelling werd snel geleverd, ook vragen worden vlot beantwoord.

Snel geleverd en goede wijn

Snelle levering en weer heerlijke Eisberg Sauvignon Blanc en Chardonnay ontvangen.

Heerlijke cider snel bezorgd

De cider die we hadden was heerlijk en zag er heel feestelijk uit. Snelle bezorging en goede communicatie!!

Zending vertraagd, maar goed opgelost

de eerste zending is niet afgeleverd en retour afzender gegaan. Reden niet duidelijk. Waarschijnlijk fout bij transporteur. Is keurig opgelost en tweede zending mooi op tijd.

De volgende dag in huis, veel keus

Zending beschadigd netjes opgelost

Zending was tijdens verzending beschadig, netjes bericht van gekregen en is daarna opnieuw verzonden. Zeer blij met de producten, Vintense kan ik aanbevelen.😊

niets op aan te merken gewoon super

Super bedrijf met zeer vriendelijk en deskundig personeel. Duidelijke site - snelle levering - zeer goede verpakking - redelijke prijzen.

TOP

goed bereikbaar, goed advies en zelfs nu nog op tijd geleverd.

Goede service, snelle levering en goed bereikbaar

Daphne heeft ons goed geholpen met onze spoedbestelling!

Werft netjes op tijd bezorgd was prettig dat je bezorgdag kon veranderen

betrouwbare leverancier

Ik doe al enkele jaren zaken met Alcoholvrij en ben nog nooit teleurgesteld. Correcte info over de wijnen. Goede verpakking en levering volgens afspraak. Wat wil een mens nog meer?

Duidelijke website, snelle levering

Ik kan de benodigde dranken snel en overzichtelijk vinden. Levering is ook snel ontvangen. Kortom prima.

Altijd prima geholpen

Alcoholvrij.com is een zeer prettige webwinkel. Als iets niet meteen leverbaar is nemen ze bijv persoonlijk contact met je op en zoeken mee naar een oplossing. Wat leverbaar is, meestal alles, komt snel. Alleen maar positieve ervaring.

Eerlijk en heerlijk en top service

Ik bestel hier al jaren. Ieder jaar komt er zoveel lekkers bij. Echt top. De dame aan de telefoon neemt altijd de tijd voor mij als ik iets nieuws zoek. En de keuze is altijd geweldig. Ga zo door

Fijne services

Snelle reactie op vragen via de mail. En snelle verzending

Goede Service, goede prijzen en lekkere wijnen

Duidelijke site, snelle levering

(H)EERLIJK!!!

Ik bestel hier al jaren en de service is en blijft top. Dpd wil er nog wel eens een bende van maken, maar alcoholvrij.com gaat bijzonder ver in het oplossen van de door derden gemaakte problemen.. Super bedrijf met zeer vriendelijk en kundig personeel

Superservice

Alcoholvrij.com denkt mee met de klant, is flexibel en geeft fantastische service. Het absoluut enige minpuntJE dat ik kan verzinnen: Lagere verzendkosten boven een bepaald bedrag zou prettig zijn.

Hoi Jaqueline Dank voor de mooie woorden en het cijfer. 😊 Mbt tot de verzendkosten: Vanaf 80€ is verzending kosteloos binnen Nederland.

Gewoon goed

Wat je verwacht(hoge kwaliteit)krijg je ook