Prima, snel geleverd en goed verpakt.

Prima, snel geleverd en goed verpakt

Ok

Super voor mijn champagne dit jaar.

Alles word heel goed verpakt. De keuze van alcoholvrij is ook heel groot en leuk om eens wat anders te proeven.

Zeer snelle service ruime keuze super te vreden

Zeer snelle levering een ruime keuze in assortiment super tevreden.

Probleem bij levering snel opgelost

Bij levering werd 1 fles in een ganse doos gebroken. Door transporteur daags nadien correct terugbezorgd. Facturatie goed afgehandeld. Prima assistentie van Daphne.

mijn bestelling werd heel snel afgewerkt en bezorgt

Lekkere wijn voor eerlijke prijs

Lekker wijntje, flessen van 1l

Prima product en snelle levering

Bestellen hier vaker en heb goede ervaringen. Goede keus en snelle levering

Super alcoholvrije cava

Ja de levering was wat later dan verwacht, maar met die corona te begrijpen, maar verder was de levering in orde,en de cava superlekker, voor alcoholvrij te zijn.....echt super

Mooie producten.

Snelle levering, keurig verpakt. Al met al blij dat ik mijn bestelling bij deze shop gedaan hebt.

goed aanbod

degelijk adres om bij te bestellen

Ruim assortiment

Op zoek naar alcohol vrije drank om mocktails mee te maken kwam ik op deze website. Het enige lastige was het enorme assortiment waardoor kiezen moeilijk was. Berichten en verzending perfect en keurig op tijd.

Snel en lekker

Zelfs in deze drukke tijden nog snel in huis

Heerlijk, snel en kundig

Ik had wat lastige vragen, dit was geen probleem. Heb nu heerlijke wijnen welke bij mij passen en binnen 2 dagen in huis....

Goed geholpen

Deze keer werd mijn bestelling niet geleverd. Daarom heb ik zelf contact opgenomen met de klantenservice. Ik kreeg bericht dat het uitgezocht zou worden en de levering bleek inderdaad zoek te zijn geraakt en nu tijdelijk niet meer leverbaar. Ik mocht kiezen voor opnieuw bestellen of geld terug. Ik koos voor geld terug. Het duurde even voordat het geld werd teruggestort, maar inmiddels heb ik het ontvangen. Die service was prima, maar het is natuurlijk niet correct dat ik zelf aan de bel moest trekken. Daarom slechts 3 sterren.

Top bedrijf in alcoholvrije wijnen.

Als makelaarskantoor bestellen wij als presentje bij aktepassering voor onze klanten die geen alcohol drinken bij Alcoholvrij.com NOA Riesling 0%. Eén van de weinige alcoholvrije wijnen waarbij je niet het idee hebt dat je ranja drinkt en de wijnsmaak behouden is gebleven. Een kleine sprankeling maakt het compleet. Een heerlijke wijn die ook bij ons privé als in de vriendenkring gedronken wordt. Zowel Alcoholvrij.com als NOA Riesling zijn een absolute aanrader!

Tanja, Dank je wel voor de mooie woorden! Het fijne samenwerken is geheel wederzijds. Ik vind het overigens een geweldig en verantwoord idee om zo jullie klanten een geschenk te geven. Groet En 🥂 Daphne

netjes en snel bezorgd

lekker drankje voor de baby shower van onze dochter!

top dranken en vriendelijke service

ik ben zeer goed geholpen met een keuze maken. de bestelling is vervolgens de volgende dag al geleverd.. TOP

goede service

Verlate levering

De levering is later ontvangen. Het komt goed, maar niet zo snel als beweerd.

Zeer teleurstellend

Ik heb 20 augustus iets besteld. Daar heb ik nooit een bericht van ontvangen maar het bedrag is wel van de rekening afgeschreven. Dinsdag 25 augustus contact opgenomen met de klantenservice. Die zouden het uitzoeken en de volgende dag contact opnemen. Tot op heden niks vernomen van de klantenservice, geen e-mail van bedrijf of postbedrijf, geen pakketje. Helemaal niks. Ik ben dus heel erg teleurgesteld in deze service.

Melanie Via Kiyoh een bericht ontvangen dat u ons een 1 geeft. Is ea alsnog niet naar uw wens opgelost? Een 1 geeft aan Alcoholvrij als bedrijf onbetrouwbaar is en ik hoop niet ik dit voor u zo overkwam. In alle eerlijkheid heb ik geprobeerd de Dpd ellende op te lossen, helaas wist ik er te laat vanaf daar Dpd niet direct berichten zend. We hebben per mail contact hebben gehad op 25 aug , op 27 aug en nogmaals op 29-08-2020. U geeft op 5-9 in de beoordeling aan dat u van niets weet, geen contact heeft, terwijl op 30-8 het bedrag al is teruggestort. Ik vermoed er iets anders mis gaat...... Mocht u alsnog iets minder ontevreden zijn zou u de beoordeling dan iets willen bijstellen ? Met vriendelijke groeten Daphne

Snelle levering en een leuke prijs

Prima bedrijf, maar leverancier DPD waardeloos

We bestellen al jaren bij Alcoholvrij.com. De produkten zijn van zeer goede kwaliteit - het contact met de mensen verloopt helemaal top. Maar...bij DPD ligt het er maar net aan, wie de bestelde wijnen aflevert. De laatste tijd is het weer dramatisch. Of ze bellen helemaal niet aan en moet je een zwaar pakket zelf ophalen bij een pick-up point, of ze zijn binnen enkele seconden na het aanbellen verdwenen. Gelukkiog probeert Alcoholvrij.com het altijd snel op te lossen, maar ik zou een ander transportbedrijf inhuren.

prima prijs kwaliteit verhouding

de communicatie n.a.v. onvolledige levering verliep in eerste instantie wat stroef; maar nadien is alles goed gekomen, dus toch een tevreden klant

Makkelijk bestellen - goed spul - snel geleverd

x

Over Alcoholvrij.com

De leverancier van alcoholvrije dranken, zoals wijn, bier en cocktails, sinds 2008. We bieden u alcoholvrije wijnen, alcoholvrije schuimwijn, alcoholvrije cocktails als; Mojito, Sex on the Beach, Daquiri, Pina Colada etc, alcoholvrije drank met de smaak van rum, Alcoholvrije drank met de smaak van whiskey, alcoholvrije ciders