Ontvangen wat ik wilde hebben, kwaliteit was goed!

De alcohol vrije wijn gevonden die ik zocht. 50 cent goedkoper per fles dan bij de slijterij. Dan moet je natuurlijk wel verzendkosten betalen, dus maar gelijk meerdere besteld. Goed en netjes ingepakt, erg blij mee. De site kan wat mooier en ik vind het ook altijd wel fijn koper mail opde hoogte gehouden te worden hoe de verzending loopt, kan iets beter..

Levering

Alles ok zoals afgesproken!!

De fles ziet er super gaaf uit met die glitters erin

We weten nog niet hoe hij smaakt, feestje is nog niet geweest

gewoon goed

Prima voor herhaling vatbaar

goed advies

goed advies over vegan wijn en goede wijn idd

alles goed; mooie aanbiedingen

mooi assortiment, aanbiedingen soms vrij snel uitgeput, maar tevreden

goede levering en goede kwaliteit

Voor de alcoholvrije maand was ik op zoek naar een alcoholvrije whiskey. Die heb ik bij jullie gevonden en die werd keurig afgeleverd. Nu kan ik toch elke dag een aperitiefje drinken.

Snelle en goede levering

Ik miste deze wel de heerlijke zoute pinda’s die wel bij de vorige levering wel waren bij geleverd.

helemaal prima

Op tijd bezorgd, we hadden 6 flessen Chardonnay besteld, smaakt uitstekend. Waren goed verpakt.

Prima levering, informatie over levertijd kan iets beter.

De bestelde en geleverde producten zijn prima, niets op de kwaliteit an sich aan te merken. De omschrijvingen zijn wel wat optimistisch over de smaakbeleving (een zogenaamde whisk(e)y vervanger, die qua smaak helemaal niets met whisk(e)y van doen heeft en meer in de categorie alcoholvrije likeur past bijvoorbeeld), maar gezien het voor mij een niet al te serieus te nemen experiment was op dat vlak, geen probleem voor mij. En als alcoholvrij alternatief zijn ze best het overwegen en drinken waard als je je verwachting erop aanpast De levering was onduidelijk omdat bij 1 van de producten stond zelfde dag verzonden mits op voorraad, dit bleek niet het geval en ik moest zelf navragen hoe het zat (niet erg als het langer duurt, ik wil het alleen wel graag weten). De wijnen waren prima. Wel een klein puntje, maar de reviews komen mij niet altijd helemaal 100% geloofwaardig over. Een review over de whiskey vervanger zegt "deze whisky is niet eens betrapt op z'n non alcohol" door whiskey liefhebbers, dan zijn het of geen whiskey drinkers of de review klopt niet, want dit is gewoon een heel andere drank. Dat wetende (ik had al proefsessies gezien) is het een prima product verder.

Levering is goed.

Maar de communicatie naar de klant mag wel wat beter, als er beloofd wordt dat einde van de week iets van zich laten horen niet dus. Tot week erop weer is een nieuwe mail moet sturen waar de bestelling blijft krijg je pas weer een reactie van morgen wordt geleverd niet dus 3 dagen later.

Vlugge servies, goeie en vele keuzes, perfecte en op tijdig levering

Levertijd erg lang

Geen track & trace van DPD. Levertijd 7 dagen vindt ik te lang

Prima, snel geleverd en goed verpakt.

Prima, snel geleverd en goed verpakt

Ok

Super voor mijn champagne dit jaar.

Alles word heel goed verpakt. De keuze van alcoholvrij is ook heel groot en leuk om eens wat anders te proeven.

Zeer snelle service ruime keuze super te vreden

Zeer snelle levering een ruime keuze in assortiment super tevreden.

Probleem bij levering snel opgelost

Bij levering werd 1 fles in een ganse doos gebroken. Door transporteur daags nadien correct terugbezorgd. Facturatie goed afgehandeld. Prima assistentie van Daphne.

mijn bestelling werd heel snel afgewerkt en bezorgt

Lekkere wijn voor eerlijke prijs

Lekker wijntje, flessen van 1l

Prima product en snelle levering

Bestellen hier vaker en heb goede ervaringen. Goede keus en snelle levering

Super alcoholvrije cava

Ja de levering was wat later dan verwacht, maar met die corona te begrijpen, maar verder was de levering in orde,en de cava superlekker, voor alcoholvrij te zijn.....echt super

Mooie producten.

Snelle levering, keurig verpakt. Al met al blij dat ik mijn bestelling bij deze shop gedaan hebt.

goed aanbod

degelijk adres om bij te bestellen

Ruim assortiment

Op zoek naar alcohol vrije drank om mocktails mee te maken kwam ik op deze website. Het enige lastige was het enorme assortiment waardoor kiezen moeilijk was. Berichten en verzending perfect en keurig op tijd.

Over Alcoholvrij.com

De leverancier van alcoholvrije dranken, zoals wijn, bier en cocktails, sinds 2008. We bieden u alcoholvrije wijnen, alcoholvrije schuimwijn, alcoholvrije cocktails als; Mojito, Sex on the Beach, Daquiri, Pina Colada etc, alcoholvrije drank met de smaak van rum, Alcoholvrije drank met de smaak van whiskey, alcoholvrije ciders