Altijd prima geholpen

Alcoholvrij.com is een zeer prettige webwinkel. Als iets niet meteen leverbaar is nemen ze bijv persoonlijk contact met je op en zoeken mee naar een oplossing. Wat leverbaar is, meestal alles, komt snel. Alleen maar positieve ervaring.

Eerlijk en heerlijk en top service

Ik bestel hier al jaren. Ieder jaar komt er zoveel lekkers bij. Echt top. De dame aan de telefoon neemt altijd de tijd voor mij als ik iets nieuws zoek. En de keuze is altijd geweldig. Ga zo door

Fijne services

Snelle reactie op vragen via de mail. En snelle verzending

Goede Service, goede prijzen en lekkere wijnen

Duidelijke site, snelle levering

(H)EERLIJK!!!

Ik bestel hier al jaren en de service is en blijft top. Dpd wil er nog wel eens een bende van maken, maar alcoholvrij.com gaat bijzonder ver in het oplossen van de door derden gemaakte problemen.. Super bedrijf met zeer vriendelijk en kundig personeel

Superservice

Alcoholvrij.com denkt mee met de klant, is flexibel en geeft fantastische service. Het absoluut enige minpuntJE dat ik kan verzinnen: Lagere verzendkosten boven een bepaald bedrag zou prettig zijn.

Hoi Jaqueline Dank voor de mooie woorden en het cijfer. 😊 Mbt tot de verzendkosten: Vanaf 80€ is verzending kosteloos binnen Nederland.

Gewoon goed

Wat je verwacht(hoge kwaliteit)krijg je ook

overzichtelijk, site laat soms wat achterstallig onderhoud zien

Heb niet veel ervaring met deze site. Eerste indruk goed en overzichtelijk al zag ik wel wat achterstallig onderhoud ivm vakantieperiode en actie prijzen die niet meer geldig waren. Wordt verder prima van de levering op de hoogte gehouden en door breuk is er netjes een nieuw pakket gestuurd. Als de wijnen goed zijn, bestellen we vaker

Goede snelle service

Duidelijke site, snelle levering

andere wijn geleverd dan op factuur staat...

op zich gaat bestelling altijd prima, maar dit keer heb ik een andere wijn gekregen dan ik besteld had (wel allebei Chardonnay). Ik drink em wel op (vind het te veel moeite om terug te sturen), maar ben er niet blij mee...

Hoi Monique We hebben elkaar een tijdje terug al gesproken en omruilen was niet nodig daar deze ook smakelijk was. Wel zullen we hier beter opletten ! Ook tijdens drukte moet het goed gaan. Dank ook voor de melding zodat we hiermee aan de slag kunnen. Groetjes Daphne

Ontzettend goed

Duidelijke site Snelle levering Goede verpakking Goede prijzen

Zoals het hoort

Ontzettend vriendelijk. En zeer kundig advies

Snel en makkelijk

Duidelijke omschrijvingen, makkelijk te bestellen en duidelijke snelle levering

zeer snelle levering besteld 30/07 geleverd 01/08 TOP

zeer snelle levering besteld 30/07 geleverd 01/08 TOP

mensen met hart voor de zaak

Bij mijn laatste bestelling was een deel niet geleverd ; de oorzaak was niet DPD , waar we meest tevreden over zijn ; twee dagen later stuurde Daphne me een mail met de oorzaak van de niet-levering en de bevestiging dat het enkele dagen later in orde zou komen , wat ook het geval was Eens te meer een bewijs van goede communicatie en een hart voor hun zaak.

Vlotte behandeling van bestelling, hopeloze levering DPD.

Wonen in een appartement gebouw, DPD bezorger belde binnen een minuut 2x, mijn man is invalide en is daardoor niet onmiddellijk bij display om te kijken wie er belt en deur op begane grond te openen. Bezorger was binnen de minuut vertrokken, kregen op mail melding dat we pakket op moesten halen bij een toko/slagerij aan het andere eind van onze wijk. Daar was ik niet “blij” mee! Hebben met PostNL , DHL en UPS veel betere ervaringen!

Goede service en prijs-kwaliteitverhouding

De levering via DPD loopt soms wat moeizaam. Iets waar Alcoholvrij.com zelf niets aan kan doen. Maar Daphne van Alcoholvrij.com stelt alles in het werk om te zorgen dat het goed komt.

uitstekend mensen met hart voor de zaak

Door een storing bij pay pall was de betaling wel afgeschreven maar niet ontvangen. Alcoholvrij heeft contact opgenomen en de betaling en bestelling is alsnog snel verzonden. Prima service.

Langzame levering beperkt vormgegeven website, erg amateuristisch

Langzame levering beperkt vormgegeven website, erg amateuristisch

Goedemorgen Marc Dank voor uw tijd een review te plaatsen. Ik schrok wel van het cijfer daar service juist voorop staat. Ik heb nagekeken waarom uw bestelling lang heeft geduurd en u hierover niet bent ingelicht en zag u de vrijdag voor het pinksterweekend om 2100 had besteld. Hierdoor werden de pakketten pas dinsdag opgehaald en dus (zoals ook bij u) woensdag geleverd. Normaliter als u vrijdag voor 1200 besteld is het pakket er zaterdag met uitloop naar maandag, echter niet tijdens feestdagen. Ik hoop u zo opheldering heb kunnen geven en iets meer vertrouwen in de levertijden en u alsnog van uw flessen heeft genoten. Groet Daphne

Prima service en goede kwaliteit

Tot nu toe goed

snelle levering top en een goede prijs

GOED

zeer kundige informatie

Snel in huis in stevige dozen.

Zeer vriendelijk

Snelle levering, makkelijke site en zeer vriendelijk en bereikbaar

Helemaal goed!

Prima service - redelijke prijs! Goede producten en er worden alternatieven geboden als je niet kunt vinden, waar je naar zoekt.