Snel, lekker en vriendelijke hulp

Ik had ea nodig om te proeven. Ben goed geholpen.

Fijne en duidelijke website en vlotte levering.

Alles wat je van een online webwinkel verwacht

Niet zoals vroeger !

Mijn bestelling werd geleverd in slap karton dat gescheurd was. De bestelling was onvolledig en er werden normale flessen vervangen door kleine flesjes, die ik niet kan gebruiken. Geen begeleidende brief met uitleg wanneer er al dan niet een nazending zou komen het het resterende. Op een mail met melding van de tekortkoming is na ongeveer een week nog geen antwoord gekomen. Voor iemand die al vele jaren klant is is dit een teleurstelling! Op die manier is aanbevelen moeilijk!

Alles prima geregeld.

Duidelijke website. Ruime keuze.

De bestelling was netjes verzorgd En nog bedankt voor het berichtje dat jullie na zoveel maanden wachten de wijn weer hadden binnen gekregen

🙏🏻 Dank je wel voor de mooie beoordeling en heel graag gedaan. Het is allemaal even wennen weer na 2 jaar Corona stilstand.

nog even wennen

De Vini Vici jaren gebruikt dus erg gewend. Alleen de witte tot dusver gedronken was wennen in begin prikkerig en zoet, nu steeds lekkerder eigenlijk. Ga aan de rode beginnen, u hoort spoedig van mij.

Snelle levering, en goed product

De 0% rum is heel goed en niet duur. De bezorging is snel als de voorraad er is. Contact opnemen is ook snel

alcoholvrij levert een interessant assortiment aan alcoholvrije dranken accuraat en snel.

snel en op de aangegeven tijd

De bestelling was netjes op tijd bezorgd

Top.

Vandaag de flessen gebruikt bij een babyshower. Het was heerlijk en dat vond iedereen. De flessen waren zo leeg. Ze waren keurig netjes verpakt en bezorgd.

Klantvriendelijk en bereikbaar. Kwalitatief goede producten

Heel interessante alcoholvrije wijn.

Prima levering en goed verpakt.

Goede kwaliteit en goed verpakt en goede levering.

op tijd afgeleverd. goed geregeld.

Nog niet zo heel goed

Ik heb op 25 oktober 12flessen besteld, daarvan heb ik vorige week 5 gekregen en ik zit nog steeds op 7 flessen te wachten

Hele snelle levering De verpakking is prima verzorgd

Keurig verpakt

Keurige snelle levering en de eerste test doorstaan.

Een alcoholvrije Merlot gedronken. Eerste glas wennen, maar daarna ga je de kwaliteit waarderen

Product ontbrak geen reactie

Ik had 4 jaar geleden hele goede ervaringen maar de laatste paar keer is het erg rommelig. Verzending die 2 weken op zich laat wachten, late reacties op mail, verkeerde wijn ingepakt en nu dus een fles wijn die ontbreekt. Ik heb daar 2 weken geleden over gemaild toen de bestelling binnen kwam en afgelopen week nog een keer maar ik krijg helaas geen reactie..... jammer want ik bestelde altijd graag hier en ik plaats niet snel een negatieve review maar dit vind ik niet oké

alles goed; mooie aanbiedingen mooi assortiment. tevreden

Ontvangen wat ik wilde hebben, kwaliteit was goed!

De alcohol vrije wijn gevonden die ik zocht. 50 cent goedkoper per fles dan bij de slijterij. Dan moet je natuurlijk wel verzendkosten betalen, dus maar gelijk meerdere besteld. Goed en netjes ingepakt, erg blij mee. De site kan wat mooier en ik vind het ook altijd wel fijn koper mail opde hoogte gehouden te worden hoe de verzending loopt, kan iets beter..

Levering

Alles ok zoals afgesproken!!

De fles ziet er super gaaf uit met die glitters erin

We weten nog niet hoe hij smaakt, feestje is nog niet geweest

gewoon goed

Prima voor herhaling vatbaar

goed advies

goed advies over vegan wijn en goede wijn idd

alles goed; mooie aanbiedingen

mooi assortiment, aanbiedingen soms vrij snel uitgeput, maar tevreden

Over Alcoholvrij.com

De leverancier van alcoholvrije dranken, zoals wijn, bier en cocktails, sinds 2008. We bieden u alcoholvrije wijnen, alcoholvrije schuimwijn, alcoholvrije cocktails als; Mojito, Sex on the Beach, Daquiri, Pina Colada etc, alcoholvrije drank met de smaak van rum, Alcoholvrije drank met de smaak van whiskey, alcoholvrije ciders