Gedegen advies en concurrerende prijzen

Zeer uitgebreid en vriendelijk advies in de showroom gekregen. Levering vond plaats na (de gebruikelijke) 6 weken levertijd. Bedrijf reageert snel op emails en telefonisch contact. Verzoek tot een kleine reparatie werd direct geregeld en is goed verlopen.

Stoel werd een dag later geleverd dan aangegeven. De transporteur had de bureaustoel over de straat gerold op zoek naar ons huisnummer, waardoor de wielen eruit zagen alsof ze al een tijd waren gebruikt. Na melding is direct een mieuwe set wielen opgestuurd.

Ontzettend moeilijk leverbaar, maar alsnog erg goed opgelost

Ik had een mooie Embody besteld. Echter bleek deze erg moeilijk te verkrijgen. Na een week meteen mail gekregen dat het langer zou duren. Vervolgens een paar weken later een belletje dat het wel heel erg lang zou gaan duren (4 maanden). Hierop werd voorgesteld om te kijken voor een iets duurdere maar wel al in Nederland aanwezig zijnde variant, plus een enorme korting op de meerprijs voor deze luxere uitvoering. Akkoord gegaan en allemaal geregeld door bureaustoelenverkopen.nl Kortom, erg goed afgehandeld ondanks de problemen en een zeer aangenaam en proactief contact. Zeker een aanrader.

Goed advies

Fijn contact en goed advies over de aanschaf van een nieuwe bureaustoel voor mijn thuis kantoor.

Deskundig subliem arbotechnisch advies

Bureaustoelenkopen.nl heeft een relatief kleine showroom in Leerdam en is voornamelijk gericht op de bedrijven. Toch kunnen ook particulieren hier terecht voor een vakkundig advies. Er staan voldoende verschillende modellen die uiteindelijk zullen leiden tot de meest geschikte aankoop. Het was prettig dat ik het gekozen model goed kon testen achter een verstelbaar bureau. Daarna was het mogelijk om zelf de kleuren en het materiaal uit te kiezen. Enig nadeel is dan een levertijd die in dit geval ca. zes weken was. Deze kwam ook precies uit. Ik heb gekozen voor een duurder model met alle mogelijkheden en een rugleuning die zich geheel aanpast aan de vorm van mijn rug. Het was een advies van verkoper Frits. Hij heeft mij alle functies van de stoel uitgebreid uitgelegd en heeft ook meegekeken hoe de stoel voor mij het beste is in te stellen. Met deze superieure hoogstaande klassestoel heb ik het gevoel te hebben geïnvesteerd in een goede gezondheid waar ik jarenlang plezier aan zal gaan beleven.

Prima service van advies tot levering

Prima service van advies tot snelle levering

helemaal goed

Op een plezierige wijze werd ik uitgebreid meegenomen in de aanschaf van een nieuwe bureaustoel.

Snelle service, fijne contacten

Goed en deskundig geholpen, mijn wensen werden goed meegenomen in het advies. Daarna super snel geleverd.

Snelle service, perfect!

Vlotte resultaat gerichte service.

Vlotte resultaat gerichte service. Voor het bestellen van een nieuwe Prosedia stoel en vervangende armsteunen van mn oudere Prosedia.

Uitstekende service en klantcontact

Na een e-mail gestuurd te hebben met een vraag over de levertijd van de 2 stoelen die ik had besteld werd ik prompt gebeld. De verwachte levertijd van de stoelen zou binnen 3 weken zijn en ik kreeg het aanbod om alvast een leenstoel ter beschikking te krijgen. Die werd keurig volgens afspraak enkele dagen later door de verkoper zelf afgeleverd. Binnen de 3 weken kreeg ik een bericht dat de stoelen op zekere dag geleverd zouden worden. Het transportbedrijf gebruikt geen track&trace maar telefonische navragen de avond van te voren leverde een goede tijdsindicatie op. De stoelen moeten wel zelf in elkaar gezet worden. Dat is niet heel ingewikkeld. Een imbussleutel wordt meegeleverd en meer is niet nodig. Na enige tijd bleek van één van de stoelen de rugleuning te kraken. Hierover een e-mail gestuurd. Diezelfde dag werd ik gebeld door de verkoper die het probleem bij de fabrikant zou melden. Enkele uren later werd ik gebeld door de fabrikant om een afspraak te maken voor een monteur. Die kon enkele dagen later al langs komen. Helaas kon die het probleem niet direct oplossen. Later die dag kreeg ik een e-mail dat er een nieuwe stoel zou worden besteld en die is inmiddels ook weer binnen 3 weken geleverd. Dus complimenten voor Dennis en zijn collega's en voor de leverancier. Ik ben meer dan tevreden.

Super deskundig en persoonlijk advies!

Ik was op zoek naar een goede stoel voor mijn thuiswerkplek. Ik werd door Ronald op een hele prettige manier geadviseerd. Geslaagd en een prachtige en comfortabele stoel gevonden waar ik nog heel lang plezier van hoop hebben. Had dit eigenlijk veel eerder moeten doen.

Erg vriendelijk geholpen en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

We hadden bureaustoelen nodig voor de (corona-)thuiswerkers. Via een tip van Dauphin hier terecht gekomen. Zowel telefonisch als bij het bezoek zeer vriendelijk te woord gestaan en voor een nette prijs twee goeie Dauphin stoelen gekocht; naar wens samengesteld (kleur uitvoering e.d.). Levering was keurig in de geplande week. Als we weer wat nodig hebben, weten we nu het juiste adres... (tip: van een goede bureaustoel, van een professioneel merk, gekocht bij een kundig en klantgericht bedrijf, heb je zóveel langer plezier!)

Hele goede service! Ik had een aantal vragen betreft de levering, maar kreeg keurig op tijd antwoord en werd netjes door de chauffeur terug gebeld toen de planning rond was. Ik kreeg uiteindelijk helaas de verkeerde stoel geleverd, maar de volgende ochtend om 8.00 uur stond de juiste stoel alweer op de stoep. Kortom; top service!

super service

Snelle levering en goede persoonlijke service.

Een geweldige bureaustoel voor thuis uitgezocht en snel geleverd.

Na een deskundig telefonisch advies door de heer Van Santen hebben wij de juiste bureaustoel voor thuiswerken kunnen kiezen. De stoel werd snel en correct geleverd.

Service op maat

Ik ben op persoonlijke wijze geholpen, heb verschillende stoelen in de winkel mogen uitproberen en heb service op maat gekregen.

Zowel aan de telefoon als via de mail. Snel, vriendelijk en duidelijk.

Ik ben enorm tevreden over hoe jullie omgaan met de klant (ook met een kleine bestelling). Zowel aan de telefoon als via de mail. Snel, vriendelijk en duidelijk. Precies wat jullie zeggen: Werkt plezierig!

Geweldige service

Would reccomend

Goede service en

Online 2 stoelen besteld. Omdat nog niet duidelijk was wat de levertijd zou worden nog even nagebeld. Er werd spontaan een tijdelijke stoel aangeboden om het ergste leed te verhelpen. Deze werd de volgende dag afgeleverd. Goede service. De stoelen zijn inmiddels keurig op de aangegeven datum afgeleverd. Klein minpuntje was dat op de dag van aflevering niet duidelijk was binnen wel tijdsbestek de stoelen zouden worden afgeleverd. Dat ging daarom nog bijna mis. Al met al uiterst vriendelijk geholpen.

Prima service en fijne communicatie

Ben blij met de bereikbaarheid, wijze van communiceren. Ook de levering verliep prima!

Duuurrrtttt laaanngggg

Heb op 9 mrt jl. een bureaustoel besteld, moest zelf eind april nabellen hoe het ermee stond, toen kreeg ik te horen dat het begin mei zou worden. Op zich geen ramp we hadden nog een oude stoel, maar wel netjes geweest als zij dit hadden aangegeven bij de bestelling dat het min. 2 mnd zou duren... stoel keurig geleverd, alleen heb ik een grote fout gemaakt... pfuff… de rugleuning is mosgroen -- en dit is niet wat ik in gedachten had, moest gewoon zwart zijn net als onze andere stoelen... maar zie dat bij de bestelling idd mosgroen staat, waarschijnlijk niet goed aangeklikt... maar toch... is hier nog iets aan te veranderen...?.

Prettig te woord gestaan, eerlijke opties doorgekregen

Vanwege mijn postuur heb ik een goede ergonomische bureaustoel nodig. Toen ik contact zocht heb ik de mogelijkheden doorgesproken en heb ik meer informatie ontvangen. Vanwege het Coronatijdperk en beschikbaarheid van diverse typen op één locatie, koos ik voor het laten toesturen van een stoel waar ik oog op had. Daarbij is duidelijk aangegeven hoe en tegen welk bedrag ik de stoel retour kon zenden. Dit is voor mij een prima regeling geweest.

Veel persoonlijke aandacht en expertise

Helemaal in de eerste week van de coronacrisis konden we gelukkig in de showroom van Bureaustoelkopen.nl (oftewel EM Kantoorsystemen) terecht. Daar werd heel erg de tijd genomen om wat dingen uit te leggen en konden we in allerlei modellen proefzitten. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een model met wat eigenschappen waardoor de stoel besteld moest worden bij de leverancier. En als-ie dan toch besteld moet worden, gelijk maar aan de hand van stofstalen een mooie kleur bekleding uitgekozen. Alles zwart is immers zo zwart. De stoel is inmiddels binnen en zit fantastisch. Wie weet binnenkort nog een keer voor een stoel voor mijn partner. Dan gaan we zeker weer hier shoppen.

prettige meedenkende verkoper

Snelle en ter zake zijnde reactie op mijn mail. Goede keuzemogelijkheden om uit te testen adhv mijn wensen en binnen mijn gesteld budget. Dit alles in een prettige sfeer.