Snelle levering, prima service

Prima website, ruime keuze en snelle levering

Topbedrijf

Ik ben supersnel en zeer professioneel geholpen. Zeer goede uitleg en advies gekregen van Dennis.

Gewoon super!

Van begin tot eind gewoon goed. En lekker snel geleverd!

Heel netjes en beleefd bezorgd, en ja een hele mooie stoel. Voeld kwalitatief heel goed.

Super snelle reactie! Uitstekende service

Bureaustoel besteld gelijk paar uur later gebeld met levertijd! Ik vond levertijd lang duren maar ze hebben gelijk een alternatieve model op voorraad aangeboden! Binnen paar dagen had mijn stoel al in huis! Hij zit echt perfect!

goed geholpen

Goed contact met winkel, helder bericht over snelle aflevering. Product snel ontvangen en vraag gekregen of alles naar wens is. Stoel bevalt ook heel goed. Maakt thuis werk stuk meer ontspannen.

Goed en deskundig advies

Ik ben van mening dat je een goede bureaustoel eerst moeten testen en voelen voorafgaand aan de aankoop. Op basis van mijn budget ben ik goed geadviseerd door Frits. Hij nam rustig de tijd om alle modellen binnen het budget te testen. Ondanks dat ze normaliter veel werk doen voor ondernemers had ik als consument van slechts 1 stoel niet het gevoel dat ze daarop neerkeken. Enige punt van detail is dat we bij de aankoop niet meer hebben stilgestaan bij de stofkeuze. Bij de bestelling via de website kon namelijk maar uit 1 stof worden gekozen.

Goed advies, soepel bestelproces, vlotte afwikkeling

Prettig geholpen. Goed meegedacht, gelet op mijn wensen. Meegenomen in bezorgproces. Vlotte levering. Prima ervaring kortom

Snelle klantvriendelijke service zowel telefonisch als per mail

Zie boven

Denken mee

Ik had een bureaustoel besteld, een blauwe. Op website stond dat de stoelen uit voorraad leverbaar zijn, maar dar bleken achteraf allee. De zwarte te zijn. Volgende dag werd ik gecontact, of het echt wel de bedoeling was dat ik 3-4 weken zou wachten. Nu werk ik ivm de Corona-crisis thuis en wil dus snel beschikken over een goede stoel. Mij werd een andere (betere) stoel aangeboden tegen dezelfde prijs. Dat is nou meedenken! Stoel is verder prima. Blij mee!

Alles prima

Alles prima: bestellen. Afleveren. Kwaliteit stoel. Bij vragen goed geholpen👍👍👍

Ik heb telefonisch contact gehad met het bedrijf, omdat ik een vraag had over de levering. Ik werd vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Er werd mij een prima advies gegeven. Twee dagen later had ik de stoel binnen. Top!

Prima levering

Mooie stoel

prima contact en top geleverd

Fijn dat er even contact werd gezocht nav de bestelde stoel ivm levertijd, hierdoor werd het dezelfde stoel met een andere kleurssamenstelling die sneller geleverd kon worden.

Snelle levering en topservice!

Digitaal een bureaustoel besteld waarnaar ik de volgende ochtend gebeld werd dat er een levertijd van 6 weken voor deze stoel stond. Meteen kreeg ik een alternatieve bureaustoel aangeboden en dezelfde week werd deze kosteloos thuis bezorgd. Fijn contact en snelle levering!

Fantastische service

Zeer snel geholpen en er is ook een prima oplossing geboden voor de tijd tot levering, zodat wij op een goede manier kunnen thuiswerken tijdens deze periode. Bedankt voor de meedenken!

Uitstekende service!

Heel vriendelijk te woord gestaan door Dennis. Zeer servicegericht en goed meedenken. Snelle levering. Top!

Heel fijn geholpen

Een hele mooie stoel, zit erg goed. Levering was goed, netjes verpakt, alles goed ontvangen. Verkoper was heel behulpzaam bij het zorgen dat ik de goede stoel kon uitkiezen, heel goede service!

Great customer service + decently priced quality products

In a nutshell: - great product quality - delivered by amazing and friendly customer service I think in Dutch it's called "Een aanrader". When I found myself with having to work from home, I was in dire need of a really good office chair that also helped with my back problems I experienced that time. I compared many options, and I decided to get mine at Bureaustoelenkopen.nl. Why? First: Bureaustoelenkopen.nl allowed me to configure my chair right on their website. There was exactly the right amount of information that I needed to choose what's right for me. Second: When I placed the order, my configuration was unfortunately not available right away. But their sales team has an open ear for customers and thought in solutions. In less than 30 minutes I had the confirmation that my chair could be delivered the way I configured it, and the chair was delivered within a week. It came assembled, and was delivered to my door fro free by a friendly gentlemen. Third: I'm really happy with my new chair. It's super comfortable, and has everything I needed. On top of the good quality and great customer service I got it for a decent price, too.

Heel goede service

De verkoper heeft fijn meegedacht met wat ik nodig heb, ik ben blij dat hij contact opnam om mijn online bestelling te bespreken.

Snelle levering prima stoel

Zeer professioneel en betrouwbaar

De gemaakte afspraken worden nagekomen, je kunt rekenen op vakkundig advies en wij hebben ook hele goede ervaringen met de after sales service. Kortom, een heel fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Goede stoelen en geleverd volgens afspraak prima sevice

On line de Haworth Comforto 59 stoelen gekocht. Op deze stoelen wordt door thuiswerken de hele dag gezeten. Prima werkstoelen verder prima conform afspraken geleverd. Mijn complimenten.

Goede prijs en snellere levering dan verwacht

Zeer fijne stoelen

Goede service, nemen de tijd voor je, vriendelijk

Een bureaustoel gekocht bij hen. Ze nemen uitgebreid de tijd voor je en zoeken net zo lang tot je de goede stoel gevonden hebt. Zijn er ook niet op uit om je 'het duurste of het beste' te verkopen maar dat wat bij jou past. Kortom, zeer tevreden.

Techniekweg 12

4143 HV Leerdam