Heerlijk producten voor een topprijs!

Koop regelmatig aloe vera spulletjes bij hun. Stuk voor stuk uitstekende producten. Geen rommel maar echt pure aloe vera.

Pure oplichterij!

KOOP HIER NIET! Het is oplichterij! Ik heb hier producten aangekocht en niet ontvangen. Heb meermaals gebeld en gemaild voor een refund. Op mails wordt niet geantwoord. Telefonisch beloven ze een terugbetaling maar na 2 weken ben ik nog steeds niet terugbetaald. Als je hen contacteer zeggen ze ieder keer dat ze dit gaan doorgeven maar je word niet verder geholpen. Ze zijn grof en als je aandringt dat je je geld terugwil smijten ze de telefoon neer. Ik bestel zonder probleem al jaren online maar zoiets heb ik echt nog nooit meegemaakt!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Dirk, Prima als je een negatieve review achter wilt laten, maar dan graag wel het volledige en eerlijke verhaal vertellen. Zoals ik je al via de mail heb uitgelegd (want in tegenstelling tot wat je beweert hebben wij steeds via de mail gereageerd, en jij hebt daar zelf ook weer op gereageerd) kun je middels de track & trace code die je van ons hebt ontvangen nakijken dat het pakket tot twee maal toe bij je is aangeboden. Daarna is je bestelling op een servicepunt afgegeven alwaar je het had kunnen afhalen. Kortom, je hebt drie opties gehad om je bestelling in ontvangst te nemen. Inmiddels is het pakket weer bij ons retour en hebben wij netjes een terugbetaling aangemaakt. Dit heb ik je ook gewoon via de mail al verteld. Jammer dan dat je alsnog deze review schrijft. Ik wens je alsnog een heel fijn weekend, en mocht je nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag! Met vriendelijke groet, Heidi.

Erg snel bezorgd, fijne aloe vera gel, en tenminste normale prijzen. Dank je wel, ik ga hier zeker vaker bestellen!

mooie opvolging

snelle, goede en vriendelijke uitleg over de produkten

Super Produkte, die ich auf den Kanaren kennengelernt habe.

Schnelle Lieferung und Originalprodukte, die locker den Vergleich mit namhaften Kosmetikherstellern bestehen.

Topproducten en snelle levering

Heb nu een aantal keer besteld bij deze club en kan niet anders zeggen dan dat het mij erg goed bevalt. Echt heerlijke producten (ben beetje aan het uitproberen laatste half jaar) en tot nu toe altijd de volgende dag in huis.

Goed product,snelle levering

Goed product,snelle levering

Scherpe prijs en snelle levering

Onvoldoende levering leverancier werd goed en snel gecommuniceerd en teveel betaalde werd snel terug gestort. Top.

Er waren wat problemen met de site, mail gestuurd, direct antwoord terug en toen ging het bestellen heel goed. Snelle levering, dus meer dan uitstekend

Goede communicatie en levering

Levering prima

alles perfect

alles perfect

Geweldig! Niks op aan te merken.

Ik had de aloë Vera huidgel bestelt maar ze hadden de aloë Vera juice geleverd. Na een mail gestuurd te hebben kon ik de juice retourneren en ik had de volgende dag al mijn pakketje binnen! Geweldige service ! Ik ga zeker vaker bestellen

Mooi aanbod

Mooi aanbod, prima prijs, kreeg netjes bericht dat levering wat later was

Perfect,

Bestellen en volgende dag aan de deur.

Super Ware, sehr schnelle Lieferung

Super Ware, sehr schnelle Lieferung und günstiger Preis!! Netter Email-Kontakt. Immer wieder gerne!!

goede leverancier. goede producten

netjes, goede produkten. Vlot geleverd

Vielen Dank. Sie waren schnell. Die Ware war gut verpackt. Die Qualität ist genau wie auf den Kanarischen Inseln.

Gewoonweg alles naar wens

Gewoonweg alles naar wens

Snelle levering!

Goede verzorgende producten tegen goede prijs.

Snelle levering van goede producten

Mooie producten en veel keus op de site

Eerst verkeerde merk drank geleverd en al snel de goeie toegestuurd gekregen super blij met snelle reactie

Super snelle en correcte levering!

Goede respons, kwaliteitsproducten

Correcte afhandeling

makkelijke website en snel bezorgd

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Fehlprüfungen so weit wie möglich zu vermeiden