prima service

makkelijk besteld en prima geleverd

Keurig bedrijf

Nette communicatie, denken met je mee!

Blij met mijn bestelling!!

Ik ben al heel lang fan van aloe vera producten. Voor de eerste keer heb ik via deze website besteld omdat ze echt alleen maar aloe vera producten verkopen, had er gewoon keuzestress van ;-). Ik heb verschillende producten ontvangen net en ben er heel erg blij mee!!!

Nicht mehr die selbe mixtur wie vor 10 Jahren

Sehr schlecht die Neue Creme, nicht mehr das was es früher war. Es riecht total chemisch und ist nur noch eine dicke Pampe. Bei der alten Creme war die Textur samtweich und hatte einen frischen Duft und wurde mit 100% Aloe vera Anteil gemischt. Nicht mehr empfehlenswert.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

heel erg tevreden met mijn producten

goede producten en snel geleverd.

Snelle levering tegen uitstekende prijs

Kreeg mijn bestelde producten de volgende dag al netjes verpakt in huis. Volgens mij zijn ze met de meeste producten ook de goedkoopste en is de service tot nu toe uitstekend te noemen.

Erg blij met de service

Omdat ik verschillende vragen had over twee producten heb ik ze een mail gestuurd. Ik kreeg binnen een uur bericht terug met een uitgebreide reactie. Ik ben erg blij met deze perfecte en snelle service.

super tevreden!

wat een heerlijke producten. eindelijk iets gevonden dat echt werkt tegen altijd maar die droge huid!!

Perfect!

Al een paar keer heerlijke producten besteld bij ze. Mijn vraag is uitstekend beantwoord, beide keren vlotjes geleverd en de cremes van oa curaloe zijn echt top!

Heerlijke producten!

Beste mensen van aloeveraplaza, dank voor jullie mooie producten en snelle bezorging. Wij komen weer een keer terug ;-)

goede klantenservice!

Ik had wat vragen over het gebruik van een aloe vera creme bij kinderen. De mensen van aloeveraplaza wisten mij daarbij (snel) van uitstekend advies te voorzien.

erg tevreden

wij hebben allebei last van een erg droge huid zeker als het wat kouder is en zijn recentelijk daarom aloe vera lotion gaan gebruiken. binnen enkele dagen begonnen we het verschil al te merken. niet dat het nu ineens te vettig is, juist helemaal niet maar mijn huid voelt nu weer als normaal. dank.

OK

Ik ben erg tevreden met mijn "Aloe Pura Aloe Vera Gel 99,9% 200ml" het is echt een heel goed product. Het maakt zacht plakt niet en trekt snel in de huid. Waar ik minder tevreden over ben is de levertijd, op de site staat namelijk "voor 16 uur besteld de volgende dag in huis". Ik moest 4 dagen wachten. 4 april besteld 8 april in huis. Er staat niet dat deze regel niet geld in het weekend of bij feestdagen. Ik verwacht meer voor € 6,57 verzending en verwerkingskosten.

Voortreffelijke producten!

Genoten van mijn eerste bestelling bij aloeveraplaza. Al tijden last van een droge huid waar geen drogisterij middeltje tegenop was gewassen, maar met de heerlijke producten van curaloe is mijn huid sinds tijden niet zo rustig geweest. Waarvoor dank :-)

breed aanbod

blij met de verschillende aloe vera gels die ik heb gekregen van ze, hebben erg breed aanbod met echt alleen maar aloe evra producten

Heerlijke producten en snelle levering

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben met hun producten. Nu vier keer besteld, beetje aan het experimenteren met welke producten ik het fijnst vindt en ze hebben mij nog geen enkele keer teleurgesteld.

Zeer slechte klanteservice

Zeer slecht want mn bestelling..was in december terug gestuurt..naar hun..en tot vandaag de dag heb ik nog steeds niet mijn geld terug onvangen..ik heb hun MEERDERE KEREN..GEMAILD..maar geen antwoord terug

Heerlijk producten voor een topprijs!

Koop regelmatig aloe vera spulletjes bij hun. Stuk voor stuk uitstekende producten. Geen rommel maar echt pure aloe vera.

KOOP HIER NIET! Ik heb hier producten aangekocht en niet ontvangen. Heb meermaals gebeld en gemaild voor een refund. Op mails wordt niet geantwoord. Telefonisch beloven ze een terugbetaling maar na 2 weken ben ik nog steeds niet terugbetaald. Als je hen contacteer zeggen ze ieder keer dat ze dit gaan doorgeven maar je word niet verder geholpen. Ze zijn grof en als je aandringt dat je je geld terugwil smijten ze de telefoon neer. Ik bestel zonder probleem al jaren online maar zoiets heb ik echt nog nooit meegemaakt!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Dirk, Prima als je een negatieve review achter wilt laten, maar dan graag wel het volledige en eerlijke verhaal vertellen. Zoals ik je al via de mail heb uitgelegd (want in tegenstelling tot wat je beweert hebben wij steeds via de mail gereageerd, en jij hebt daar zelf ook weer op gereageerd) kun je middels de track & trace code die je van ons hebt ontvangen nakijken dat het pakket tot twee maal toe bij je is aangeboden. Daarna is je bestelling op een servicepunt afgegeven alwaar je het had kunnen afhalen. Kortom, je hebt drie opties gehad om je bestelling in ontvangst te nemen. Inmiddels is het pakket weer bij ons retour en hebben wij netjes een terugbetaling aangemaakt. Dit heb ik je ook gewoon via de mail al verteld. Jammer dan dat je alsnog deze review schrijft. Ik wens je alsnog een heel fijn weekend, en mocht je nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag! Met vriendelijke groet, Heidi.

Erg snel bezorgd, fijne aloe vera gel, en tenminste normale prijzen. Dank je wel, ik ga hier zeker vaker bestellen!

mooie opvolging

snelle, goede en vriendelijke uitleg over de produkten

Super Produkte, die ich auf den Kanaren kennengelernt habe.

Schnelle Lieferung und Originalprodukte, die locker den Vergleich mit namhaften Kosmetikherstellern bestehen.

Topproducten en snelle levering

Heb nu een aantal keer besteld bij deze club en kan niet anders zeggen dan dat het mij erg goed bevalt. Echt heerlijke producten (ben beetje aan het uitproberen laatste half jaar) en tot nu toe altijd de volgende dag in huis.

Goed product,snelle levering

Goed product,snelle levering

Scherpe prijs en snelle levering

Onvoldoende levering leverancier werd goed en snel gecommuniceerd en teveel betaalde werd snel terug gestort. Top.

Kiyoh Bewertungen