Er waren wat problemen met de site, mail gestuurd, direct antwoord terug en toen ging het bestellen heel goed. Snelle levering, dus meer dan uitstekend

Goede communicatie en levering

Levering prima

alles perfect

alles perfect

Geweldig! Niks op aan te merken.

Ik had de aloë Vera huidgel bestelt maar ze hadden de aloë Vera juice geleverd. Na een mail gestuurd te hebben kon ik de juice retourneren en ik had de volgende dag al mijn pakketje binnen! Geweldige service ! Ik ga zeker vaker bestellen

Mooi aanbod

Mooi aanbod, prima prijs, kreeg netjes bericht dat levering wat later was

Perfect,

Bestellen en volgende dag aan de deur.

Super Ware, sehr schnelle Lieferung

Super Ware, sehr schnelle Lieferung und günstiger Preis!! Netter Email-Kontakt. Immer wieder gerne!!

goede leverancier. goede producten

netjes, goede produkten. Vlot geleverd

Vielen Dank. Sie waren schnell. Die Ware war gut verpackt. Die Qualität ist genau wie auf den Kanarischen Inseln.

Gewoonweg alles naar wens

Gewoonweg alles naar wens

Snelle levering!

Goede verzorgende producten tegen goede prijs.

Snelle levering van goede producten

Mooie producten en veel keus op de site

Eerst verkeerde merk drank geleverd en al snel de goeie toegestuurd gekregen super blij met snelle reactie

Super snelle en correcte levering!

Goede respons, kwaliteitsproducten

Correcte afhandeling

makkelijke website en snel bezorgd

vlotte afhandeling goed product

Heel content

Mijn bestelling was vlug geleverd goed product

Snelle levering van de producten!

SUPERSNEL

zeer correct, kreeg e-mail dat de producten niet allemaal in voorraad waren en of ik hetgeen dat voorradig was al toegestuurd wou hebben, de rest zou dan volgen. Repliceerde hierop dat ik wel enige dagen kon wachten zodat bestelling volledig zou zijn en zie amper een dag later werd mijn pakket al afgeleverd. super super !

Erg tevreden

Fijn product en snelle levering.

Gewoon top !

Alles dik in orde,bestelling correct uitgevoerd,en zeer tevreden over het produkt

Produkten zijn binnen een paar dagen geleverd. Ik had p.o. een typefout gemaakt in het adres, waardoor het pakket teruggestuurd is. Het is toen kosteloos nog eens verzonden, geweldig goede service

Snelle levering, goede communicatie, onpersoonlijke verzending

Ik ben enthousiast over de snelheid van leveren en de hierover ontvangen communicatie. Ik vind het echter een gemiste kans dat de levering geen proefjes bevat en niet echt zorgvuldig is ingepakt. Doosjes van de producten zijn half open, jammer, ik verwacht meer zorgvuldigheid en klantgerichtheid.