Hurtig levering!

Rigtig god oplevelse! Bor i Danmark, og pakken var fremme inden for 3 dage!

• Vil du anbefale os? Ja

Niet veel wat ik kocht ging goed.

Prix convenable

La rapidité d expédition

Parfait

Ok pas de problème et rapide

prachtig Baboon

beter

Très satisfait

Je suis très satisfait du site baboon car beaucoup de choix est proposé et les prix sont corrects. Les produits sont bien emballés lors des livraisons. Par ailleurs le SAV est très efficace, j’ai été rapidement contacté et remboursé lors de problèmes de livraison. Seul petit bémol, le cout des livraisons est un peu cher.

Top ervaring

Stuurschakelaars zoals beschreven en zoals op de foto's Pakket binnen enkele dagen ontvangen, fijne status updates en goed verpakt

Parfait

Description claire et précise du matériel vendu, envoi par transporteur et livraison ultra rapide.

Azt kaptam amit kértem.

Gyors, megbízható,korrekt.

• Ajánlnál minket? Yes

choix conseil efficacité rapidité

Choix conseil efficacité rapidité

J’avais acheté un CDI pour moto Kawasaki zx7r

Gewoon weg geweldig!

Mijn bestelling werd zeer snel geleverd. er zijn natuurlijk altijd wel puntjes om aan te werken .Vandaar ook een 9 . Want tja, Als je een 2dehands achter brug besteld bijvoorbeeld. Zou het wel fijn zijn. Als er geen smurrie aan zit. Maar tot nu toe Ben ik zeer tevreden over Baboon! Alles wat ik er heb besteld. Was verder gewoon perfect zoals het behoord te zijn. En de levering Is altijd heerlijk snel! De prijs ? Tja Sommige dingen zijn nog wel behoorlijk duur. Vaak zijn 2de hands benzine tanks. Nog duurder dan gloed nieuwe bijvoorbeeld. Dus werk eens aan die puntjes. Dan komt het vast wel goed om de 10 te halen :) Succes!

Assolutamente tutto perfetto!!!

Tutto perfetto, dalla descrizione, all'imballaggio, alla consegna!!

• Ci consiglieresti? Si

très bien

Très bonne expérience ,j aurait bien aimé avoir la facture en français merci

Schneller Versand, gute Kommunikation

Ich habe an einem Freitag meine Expressbestellung aufgegeben und schon am Montag erhalten. Die Qualität des Gegenstands war wie beschrieben sehr gut und wurde direkt verbaut.

Très content

Super produit a un prix sympa Les frais de port un peu trop élevé

Excellent

Good description of the objects, cheap, clearly and fast

• Ci consiglieresti? Si

Topfirma....!!!

Zéér goede ervaring met Baboon....!!! Supersnel antwoord op al je vragen....!!! Ook al ging het mis met de levering van DHL, ze hebben dit in een mum van tijd opgelost.....!!! Zéér correcte firma.....!!! Ik beveel deze ten zeerste aan.....!!!!

Heel Goed

De verweking en het verzenden zou verbeterd kunnen worden, wat tijd betreft . De verzending met DHL is een topper.

Top bedrijf! Aanrader!!

Gebruikt deel gekocht en superblij mee. Zoals omschreven en keurig geholpen in de winkel.

Snelle levering en reactie op vragen

Een zijkap besteld voor mijn Triumph motor. Helaas was de beschadiging op deze kap niet zichtbaar op de gemaakte foto's die op de site geplaatst waren en heb ik de kap terug moeten sturen. De schade was hetzelfde als ik al op mijn eigen kap heb. Dit gaat echter super gemakkelijk en super service!

Excellent service

A rear wheel to Canada in under a week and in perfect condition. Could not be more impressed. Thank you

Top Benzine Kraan BMW 650 F

All is Super+fast and save Delivery to Germany !!!

uitstekend

zie total score

Parfait, rien a dire

Très bien

Over Baboon - World of Motorcycle Parts

Baboon - World of Motorcycle Parts is the largest supplier of second-hand motorcycle parts in Europe. Every day we try to get the best out of ourselves so that the customer not only gets a good product but also a perfect service.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.