Bought used parts for Ducati 937 Monster

I am very happy to write this review as i bought parts and less than in 3 days they arrived to Czech republic. Everything is labeled and in very good condition. I already recommended Baboon.eu to my friends! I will use baboon.eu services in future for sure!

Bestelling de volgende dag en in goede orde ontvangen

Onderdeel online besteld en de volgende dag netjes verpakt ontvangen. Helemaal goed!

Snelle levering en duidelijke klantenservice!

Aangezien ik een onderdeel van mijn tassen kwijt was en de week erna op motorweekend ga, gemaild naar de klantenservice of ze op tijd binnen zouden zijn. Ze mailde terug dat als ik voor 2 uur 's middags bestelde ik ze woensdag binnen zou hebben. Uiteindelijk had ik ze zelfs dinsdag al binnen. Dus ik ben heel blij! Verder netjes in een geleverd met genoeg noppenfolie zodat het niet kon beschadigen.

livraison rapide.

Super magazin, livrarea in 23 de ore ... Olanda-Romania, va multumesc

Am avut nevoie de un senzor ABS si am comandat si mi-a venit produsul in mai puțin de o zi, sunt super mulțumit, recomand 100%

• Ne-ai recomanda? Yes

Staat voor goede service

Steeds correcte omschrijving en correcte afhandeling. Dienst naverkoop altijd bereidwillig en behulpzaam

Produit conforme et envoyé dans les meilleurs délais

Produit conforme et envoyé dans les meilleurs délais

Moto Guzzi

Perfekt

• Poleciłbyś nas? Tak

Sehr zufrieden

Sehr gute Shop

Excellent quality second hand saddle and fast delivered

I ordered a second hand saddle for my suzuki from 2002. The saddle was delivered promptly and was in an excellent quality. It was actually as new. So I am very satisfied with Baboon en will be back when I need more motor-parts.

mauvaise description

la pièce etait soit disant en bonne état avec trace d'utilisation, mais trace d'impact avec grosse rayure qui oblige une mise en peinture.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Profesionalism

Am cumparat produse utilizate. Calitate peste asteptari, impecabile. Claritate maxima pe site. Expediere rapida.

• Ne-ai recomanda? Yes

Très très satisfait

Très très rapide commande effectuée le 30avril reçu le 2 mai pièce correspondant à ma demande. Je conseille fortement

Prima service.

Enkele opmerkingen. Gaarne de mogelijke levertijd van het product aangeven. Bij bestellen van een dynamo voor gl 1500 was de dynamo nog niet in Ureterp. Dus was de levering later dan gedacht. 1 opmerking betreffende de bestelde dynamo. De fabrikant heeft twee van de drie bevestigingsgaten te klein aangeleverd. De bovenste en onderste bout zijn iets dikker dan de middelste bout waarmee de dynamo aan het motorblok wordt gemonteerd. Na passen en meten kwam ik achter het probleem. Met behulp van ronde vijl de onderste en bovenste bev.gat opgeruimd. Verder een prima product. Misschien voor 100 procent score een contrastekkertje erbij levering die op de dynamostekkertje past.

Goed, spullen altijd helemaal in Suriname goed aangekomen. Top.

Op en top.

Varer der svarer til forventningerne, god service og hurtig levering

God service og hurtig levering....

• Vil du anbefale os? Ja

Service en snelheid zijn prima

Alleen de schroef gaten zaten iets verkeerd in de radiator waardoor de fan ovaal trok dus aanliep en de radiator te heet werdt !!

efficace

efficace pour la disponibilité de la pièce et la rapidité du traitement de la commande. Toutefois, je trouve regrettable que DHL Express soit imposé comme mode de transport : ça représente plus de 30 % du prix de la pièce...

Parfait ! A recommander !

Pièces 100 % conformes à la description,bien emballées et livraison ultra rapide !

Altijd top 2e hands onderdelen gekregen.

Voor meerdere motoren onderdelen besteld via Baboon/boonstra parts en altijd snel geleverd gekregen en de onderdelen zijn altijd precies zoals omschreven. Gewoon een dikke 10!

Het product is in goede staat geleverd maar in een veel te grote verpakking.

Het product is in goede staat geleverd maar in een veel te grote verpakking. De afmetingen van de doos zijn: 50 x 48 x 2 De afmetingen van het product zijn: 35 x 36 x 1 Dat kan stukken beter.

Item as discribed, good handling

Ordered without any problem, received in very good condition

Kan niet beter zijn.

Het contact met baboon was snel en duidelijk. De bestelling was zoals beloofd, op twee dagen geleverd. En het leverde materiaal was perfect in orde.

Zeer goed werkende webshop

Veel onderdelen

Goede onderdelen

Wanneer je let op prijs / kwaliteit kun je nog prima onderdelen kopen. Goede ervaringen tot heden die niet of moeilijk nieuw leverbaar zijn.

Weibuorren 114 9247 BD Ureterp

Over Baboon - World of Motorcycle Parts

Baboon - World of Motorcycle Parts is the largest supplier of second-hand motorcycle parts in Europe. Every day we try to get the best out of ourselves so that the customer not only gets a good product but also a perfect service.