Leider war nicht angegeben, dass das Kofferunterteil an der Kante gebrochen ist.

Schnelle Lieferung guter Preis! Dankeschön

Snelle en betrouwbare service

Het artikel ontvangen en zoals omschreven. Minpunt: de verpakking bevatte te veel onnodig plastic, dat gemakkelijk vervangen kan/moet worden door papier. Graag hier meer aandacht aan schenken.

Parfait

Très rapide et Piéce parfaite

Correcte afhandeling

Een paar minpuntjes: ik kon op de website nergens vinden dat bij voorafbetaling de leveringsprocedure pas opgestart wordt na ontvangst van de te betalen som. Niet onlogisch maar niet meteen duidelijk dus. Daarna is het gissen wanneer de onderdelen worden geleverd want daar krijg je geen informatie over.

Een aanrader !!!

Uitlaat voor BMW R1100RT prima prijs-kwaliteit. Fantastisch geluid. Een dikke pluim voor jullie service voor en na aankoop.

I am satisfied

I ordered windshield system with motor for my bike and it was excellent.

Teile fast wie neu, schnelle Lieferung

Sehr gut

Parts correct omschreven, vlot geleverd.

Parts correct omschreven, vlot geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Correcte afhandeling van de bestelling, snelle levering.

Snelle afhandeling van de bestelling en snelle levering. Correct product geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

The starter I ordered was in very good shape, much better than I expected.

Excellent service.

Perfekt

Toller Service, super Ware.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

prima service en netjes op tijd geleverd.

prima service en netjes op tijd geleverd.

zeer goed

zeer goede en snelle levering

Best service... :-)

Best service... :-)

Zeer goed materiaal , een motor , geplaatst en perfect draaiend voor een zeer positieve prijs. Snelle verwerking van de bestelling wat niet evident is voor zo een groot item . Doe zo verder.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Buiten gewoon snelle service!

Voor een bedrijf wat zoveel gebruikte onderdelen op voorraad heeft erg snel geleverd.

Super service !

Commande effectuée le dimanche, livré le mardi ! Pièces en bon état et fonctionnelles, merci Boonstra parts !

zeer correcte en snelle verzending , Het tweedehandsonderdeel was in perfecte conditie

De website was zeer overzichtelijk met een goede zoekfunctie. Ik kon eenvoudig het juiste tweedehandsonderdeel selecteren. de verzending was zeer snel en het onderdeel in perfecte staat.

Duidelijke productomschrijving

Goede bereikbaarheid bij vragen of adreswijziging.

Rapide et efficace

J'ai commandé un cache soupape pour BMW R1200GS en pièce neuve ''After market'' mais je n'avais pas vu que ce n'était pas une pièce d'origine (sans le sigle BMW). J'aurais sans doute dû regarder plus précisément les photos. La pièce a été montée sans problème et la moto fonctionne parfaitement. Mis à part quelques bavures de démoulage sur l’alliage aluminium que j'ai retiré pour éviter tout problème potentiel. Le cache soupape est plus lourd que l'original et n'est donc sans doute pas de la même matièreque l'original, mas cela n’empêche pas le bon fonctionnement de la machine. Le service Boonstra est très bien, rien à redire de ce coté. Juste peut être indiquer dans le texte que ce n'est pas une pièce d'origine BMW?

Fast delivery and good items!

All very good!

sehr gute Partner

alles gut

Moteur 650 Cagiva

Moteur complet fonctionne très bien

excellent

good parts, fast delivery, fantastic store

Over Boonstra Motoren B.V.

Filter op Taal