goede kwaliteit

Hetgene wat ik besteld heb is exact hoe het beschreven stond perfecte service

Pièces d'occasion de BMW 1200 GS de 2006

Commande effectuée à deux reprises pour Wunderlich cruise control et embout de guidon. Les pièces pourtant d'occasion étaient en excellent état et correspondaient exactement au bon modèle à un prix très attractif. Livraison moins de 72 heures après la commande. Seul inconvénient, DHL exige votre présence au domicile pour livrer. A recommander.

Very good packaging and quick delivery

Ordered from portugal a headlight, took 7 days to arrive. Perfect condition.

Prima levering

Gewoon prima.

Professional seller, fast and punctual delivery.

Professional web interface, easy product selection, and fast business.

super

livraison rapide et bon produit un grand merci, j'aurai plaisir a vous recontactez pour d'autre produit

Ik kwam toevallig op jullie site, maar toen was het super geregeld.

Bonne transaction , malgré le problème vite résolu .

Commande d'une paire d'échappement , droit et gauche , mais erreur d'envoi sur l'un des deux . Après contact , problème résolu facilement et rapidement avec bon de retour et renvoi du bon produit .

Schnell geliefert, gute Kommunikation

Das bestellte Dashboard für meine XV 1900 Midnightstar war wie beschrieben (Lagerspuren). Das Preis/Leistungsverhältnis war gut. Werde sofern Teile für mein Bike angeboten werden weiterhin Kunde sein.

Snelle reactie , ga zo door

goed vertrouwd en snelle reactie

Snelle levering en product volgens omschrijving!

Snelle levering en product volgens omschrijving!

Great

Ottimo

Precisi e affidabili

• Ci consiglieresti? Si

duidelijke website met makkelijke zoekfunctie op merk en model.

vlak na mijn eerste bestelling vindt ik nog een artikel die ik wilde bestellen. Na een belletje om te vragen of dit samen verzonden kon worden omdat ik niet 2x de verzendkosten van €9,90 wilde betalen kreeg ik 1x verzendkosten terug gestort. super service die men niet vaak meer tegenkomt.

Vlot en soepel

Enige wat verbeterd kan worden is de prijs. ;) Verder perfecte service

serie e veloci nella consegna

ordine effettuato con pagamento merce partita subito dopo 2 gioni arrivata in Italia grazie

• Ci consiglieresti? Si

Fantastic service

Very fast

Bestelling via internet

Great response, fast delivery

Great work

Gewenst onderdeel goed ontvangen

WHAT A GREAT EXPERIENCE! LOTS OF PARTS

I have only recently started to use Boonstra as a part dealer. What a nice surprise! Not only they have all the parts, but also many parts and even suggest alternatives! Well thought out system They reply to my emails almost instantly and have a very fast shipping as well. It is now, the only place I buy parts for my old bikes!

God

God kommunikation

• Vil du anbefale os? Yes

Regelmatig al bij besteld steeds in orde. Mooie leveringstijden en altijd goed verpakt. Dus nog geen beschadigde onderdelen ontvangen

Versand hat ein wenig lange gedauert!

Ersatzteil soweit okay, aber es fehlen die Federn, die in der Beschreibung zu sehen waren!

Klantenservice biedt een goede optie binnen een dag. (in mijn geval)

Over Boonstra Motoren B.V.

Boonstra Parts is the largest supplier of second-hand motorcycle parts in Europe. Every day we try to get the best out of ourselves so that the customer not only gets a good product but also a perfect service.