Eerst was ik wat sceptisch omdat Bouwbuis bovenaan de zoekresultaten van Google kwam en nogal wat publiciteit maakt, maar ik zag hun voorwaarden en hun prijzen en waagde de gok. Dit was mijn eerste aankoop maar zeker niet mijn laatste. Duidelijke site, maatwerk, complete pakketten (gegalvaniseerde leuning met alle bevestigingsmaterialen) en correcte en snelle levering. Ben zeer tevreden.

Eenvoudig bestellen en monteren

Fijne website waar je op een eenvoudige manier je voorkeuren kan opgeven. Bezorging gaat volgens afspraak.

Bouwpakket dat makkelijk te monteren is

Duidelijke website, vlotte levering en eenvoudige instructie voor het monteren van tafelonderstel.

Keurig en de afgesproken tijd geleverd

Buis is netjes verpakt en door een vriendelijke bezorger geleverd. De zaagsnede van de buis in mijn geval 5 meter, had aan de binnenkant wel schoon geblazen kunnen worden. Zat nu vol met rest stukjes van het zagen. Dit als verbeter punt. Verder prima hoor

Supersnelle service

Gebeld of ze het hadden wat ik nodig had en een half uur later kon ik er mee naar huis rijden.

Gewoon goed

We hebben meerdere bestellingen gedaan en het is altijd goed, ook de levering is goed.

Uitstekende ervaring

Duidelijke site, goede informatievoorziening en snelle levering

alles netjes en vlug geleverd

alles oke

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Netjes

Netjes geleverd, goed ingepakt, buis mooi afgewerkt en een knappe koppeling geleverd. Thx

Product voldoet aan verwachtingen. Een verkeerde levering van een koppeling, werd snel rechtgezet! Prima service.

Super levering

Goede kwaliteit Zeer goed verpakt

Heel netjes geleverd met duidelijke bouwbeschrijving

De buizen werden heel netjes geleverd met een duidelijke bouwbeschrijving waardoor we heel snel het geheel in elkaar konden zetten. Heel erg bedankt voor de snelle en nette levering!

Fijn bedrijf!

Fijn bedrijf, contact gehad met Wil, hij denkt goed mee, zowel qua bestelling als levering. Bestelling was niet compleet, één mailtje genoeg om het razendsnel opgelost te krijgen. Top! Zeker een aanrader.

Alles was zoals verwacht

Alles was oké. Enkel het transport verliep moeilijker. De webpagina om het pakket te volgen werkt niet goed. De leverancier legt geen papiertje dat hij is langs geweest noch belt hij bij de buren aan. Blijkbaar was die al 2 x langs geweest, maar kon ik online niet zien. De 3de maar heb ik een brief aan de deur gehangen dat ik het pakket bij de buren moest achterlaten. Uiteindelijk is dit gelukt.

Vertrouwd adres, goede spullen en hoge verzendkosten

Ik had een nabestelling van twee knieën 21 mm en twee voetjes 21 mm en was 9,95 euro verzendkosten kwijt. Vandaar 3,5 ster. Een bedrijf als BouwBuis kan best gunstige deals sluiten met vervoerders.

Echte goed product.

Hier is mijn ervaring… Het aangeboden product is perfect en ik kan Bouwbuis alleen maar aanbevelen. Aan de andere kant vind ik het buitengewoon jammer dat het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de bezorging, door het gebrek aan betrokkenheid van zijn chauffeurs, het werk van een hele keten van belanghebbenden vernietigt. Als we een telefoonnummer opgeven waarmee we contact kunnen opnemen in geval van een probleem, is dit zodat dit kan worden gebruikt. Mijn advies is daarom: werk samen met transportbedrijven die meer betrokken zijn bij de kwaliteit van de dienstverlening… Voici mon expérience… Le produit proposé est parfait et je ne puis que recommander Bouwbuis. Par contre je trouve extrêmement dommage que la société se chargeant de la livraison détruise, par le manque d’implication de ses chauffeurs, le travail de toute une chaine d’intervenants. Si l’on donne un numéro de téléphone pour être contacté en cas de problème c’est pour qu’il soit utilisé. Mon conseil donc, travaillez aves des sociétés de transports plus impliquées dans la qualité du service…

Beste Pierre, Hartelijk dank voor uw review. Omdat wij producten leveren tot 6 meter werken we samen met een vaste, gespecialiseerde transporteur. De planning van dergelijk transporten is een stuk uitdagender dan gewone bezorging van pakketjes. Het telefoonnummer is bedoeld voor de chauffeur om contact met u op te nemen over bijvoorbeeld bepaalde omstandigheden bij de losplek of het openen van een poort. Dit kunt u vooraf aan ons doorgeven. Zij kunnen u helaas niet bellen om te vragen hoelaat het uitkomt zoals u vroeg in onze communicatie, omdat u niet voor een bepaalde tijd aanwezig was. We zijn verheugd dat u wel tevreden bent met onze producten en ons alleen maar kunt aanbevelen! met vriendelijke groet, Team Bouwbuis.nl

Alles verliep vlot

Alles verliep vlot.

Snel en mooie kwaliteit

Echt een aanrader, we hebben nog wel even contact gehad voor info. Snelle levering kun je zelfs inplannen welke dag.

Mooi degelijk materiaal zeer tevreden

Prijs kwaliteit zeer tevreden

Goede prijs-kwaliteit verhouding

We hebben een steigerhoutentafelblad besteld en de bijpassende steigerbuizen. Goede communicatie en levering. Houdt er rekening mee dat het tafelblad in verschillende planken komt en afwerking voor eigen rekening is. Ook mogelijkheid op aantal oneffenheden in het hout. We zijn heel tevreden en blij met het eindresultaat.

Gemakkelijk, snel en persoonlijke service

Online besteld en al snel opgehaald op het bedrijf. Niets prettiger dan toch ff persoonlijk contact te hebben

Perfecte service

Mooie buizen en volgens afspraak op de juiste dag geleverd. Ik was op dat moment niet thuis en chauffeur heeft de buizen netjes bij onze voordeur geplaatst, perfect. Erg blij met het product, de prijs én de service.

De bestelling was niet volledig echter dit werd zo adequaat aangepakt met een snelle nabezorging dat ik er geen hinder van had. Top gedaan.

Uitstekend product, zeer goed afgewerkt.

Had een relatief kleine order geplaatst, materiaal voor het maken van een antennemast, t.w. buis en koppelstukken. Buizen keurig op exact gevraagde lengtes geleverd. TOP!

Over Bouwbuis.nl

Bouwbuis.nl levert Steigerbuis en Buiskoppelingen. Daarmee bouw je eenvoudig de meest uiteenlopende constructies zoals meubels, hekwerk, stellingen, reclame frames, flexibele werkplek inrichtingen, winkel inrichting en wat je maar bedenken kunt... Voor elke toepassing wel een geschikte buis in huis.