Snel en goed. En mooi product

Verschillende keren al ve bouwbuis besteld. Altijd snel en vlot geleverd. 1 X een verkeerde maat buizen gekregen maar dat is dan ook weer snel en prettig verholpen door een uitstekende service..

Heel tevreden, perfecte buizen.

Geleverd zoals gezegd.

Uitstekende service!!

Ik had mijn op maat gemaakte tafeltje besteld. Klopt precies, snelle levering en alles netjes afgewerkt! Zeer aan te bevelen!

snel geleverd en compleet

snel geleverd en compleet

Prima service! Degelijk materiaal! Echt een aanrader!!

Prima service! Degelijk materiaal! Echt een aanrader!!

De buis constructie zit mooi in elkaar

Steigerplanken hadden we meer afwerking van verwacht waren erg ruw om als tafelblad te gebruiken volgens ons klopte de opgegeven maat ook niet.

goede materialen

duidelijke site snelle levering

Alles klopt,helemaal happy

Aflevering oké,alles klopt,happy days

Helemaal goed!

Ik vond het best spannend, had nog nooit zoiets groots bestel (eettafel) Het kwam op de aangegeven tijd. Er zat géén werkbeschrijving bij, wat voor mij geen probleem is. Misschien voor anderen wel? Ik zou het zeker nog eens doen, wanneer ik iets nodig heb!

Gewoon prima

:-)

Prima, snelle levering, goede omschrijving en prima produkt!

prachtig bouwwerk

Tussen bestelling en aflevering zaten slechts een paar dagen. Alles keurig netjes compact verpakt en netjes op maat gezaagd.

Netjes en snel alles op maat aangeleverd.

alles goed en snel geleverd

ben zeer tevreden over afwerking en levering van mijn bestelling

Bestellen in een handomdraai

het bestellen bij bouwbuis gaat heel makkelijk, je vult de afmetingen van je banner in en de rest wordt voor je gedaan. als je opzoek bent naar een banner frame is dit zeker een aanrader!!!

Als ik wat bedenk om te maken, dan denk ik aan Bouwbuis.

Af en toe bedenk ik dingen om iets beter en toch afwijkend (van normaal) te maken. In het verleden was het telkens moeilijk om geschikte én voldoende materialen hiervoor te verkrijgen. Sinds ik Bouwbuis heb 'gevonden' is het een kwestie van bestellen en maken zoals ik het in mijn hoofd heb zitten. (eiken salontafel met onderstel, trapleuning, gebogen grote eettafel met onderstel dat voor niemand hinderlijk is, droogrek voor dekens, stelling onder boom voor klimop (extra schaduw)).

Maatwerk besteld en vlot en conform bestelling geleverd gekregen. Dik in orde.

Precies op maat geleverd!

De bestelde onderdelen werden mooi op tijd geleverd en exact volgens de opgegeven maten. Ik heb er een onderstel voor een werkbank van gemaakt. Inmiddels heb ik er ook een blad op. Het geheel ziet er prachtig uit en is heel degelijk.

Snel en eenvoudig

Cc

Super product!

Super handige webwinkel, alles op maar zelf in te voeren. Ook super klantenservice en advies, aanrader!!

Per ongeluk heb ik twee verschillende maten buis en koppelingen besteld. Door Klantenservice is dit opgemerkt en was ik blij dat ze me een mail hebben gestuurd om maten te controleren. Top bedrijf.

Supertevreden!

Alles binnen no time binnen! En degelijk spul!

Goede, duidelijke spullen.

Het bestelde is van goede kwaliteit. Het is snel geleverd, goed verpakt.

Goede en snelle service

Een goede en snelle service. Persoonlijk vond ik dat er toch een duidelijker montagedocument mocht bijzitten. Als je het niet gewoon bent om hiermee te werken is het namelijk even zoeken.

Ik heb ook doppen nodig op 4 buizen. Helaas kon ik die niet vinden op de BouwBuis website. Het afleveren vd spullen ging wat rommelig: de aflever info vd transporteur is summier. Geen duidelijke info over dat de spullen niet op de afgesproken tijd zouden worden geleverd. Ook geen info over wanneer wel. Bovendien ben ik niet gebeld (terwijl dat toch in de mail stond?) ‘s morgens vroeg. Dus werd er geleverd terwijl ik er niet was. Ik heb nog gebeld naar Van Meel met info over waar men de spullen het beste kon neerleggen. Toen bleek er al geleverd waarbij de spullen zichtbaar voor voorbijgangers was neergelegd. Verder was 1 onderdeel niet geleverd. Ik ben daarover niet gebeld maar kreeg dat de volgende dag geleverd. Toen was er wel iemand thuis, toevallig, want info over deze nazending is niet gegeven.

Over Bouwbuis.nl

Bouwbuis.nl levert Steigerbuis en Buiskoppelingen. Daarmee bouwt u eenvoudig de meest uiteenlopende constructies zoals meubels, hekwerk, stellingen, reclame frames, flexibele werkplek inrichtingen, winkel inrichting en wat u maar bedenken kunt... Voor elke toepassing wel een geschikte buis in huis.