Super product!

Super handige webwinkel, alles op maar zelf in te voeren. Ook super klantenservice en advies, aanrader!!

Per ongeluk heb ik twee verschillende maten buis en koppelingen besteld. Door Klantenservice is dit opgemerkt en was ik blij dat ze me een mail hebben gestuurd om maten te controleren. Top bedrijf.

Supertevreden!

Alles binnen no time binnen! En degelijk spul!

Goede, duidelijke spullen.

Het bestelde is van goede kwaliteit. Het is snel geleverd, goed verpakt.

Goede en snelle service

Een goede en snelle service. Persoonlijk vond ik dat er toch een duidelijker montagedocument mocht bijzitten. Als je het niet gewoon bent om hiermee te werken is het namelijk even zoeken.

Ik heb ook doppen nodig op 4 buizen. Helaas kon ik die niet vinden op de BouwBuis website. Het afleveren vd spullen ging wat rommelig: de aflever info vd transporteur is summier. Geen duidelijke info over dat de spullen niet op de afgesproken tijd zouden worden geleverd. Ook geen info over wanneer wel. Bovendien ben ik niet gebeld (terwijl dat toch in de mail stond?) ‘s morgens vroeg. Dus werd er geleverd terwijl ik er niet was. Ik heb nog gebeld naar Van Meel met info over waar men de spullen het beste kon neerleggen. Toen bleek er al geleverd waarbij de spullen zichtbaar voor voorbijgangers was neergelegd. Verder was 1 onderdeel niet geleverd. Ik ben daarover niet gebeld maar kreeg dat de volgende dag geleverd. Toen was er wel iemand thuis, toevallig, want info over deze nazending is niet gegeven.

Twee maal snel

Snel en eenvoudig besteld, snel geleverd

Heel erg goed

Ik heb een groot onderstel voor een tafel besteld, 33.7mm buizen voor een tafel van ongeveer 2,2*1,1 meter. Aflevering van het pakket was prima. Goed verpakt, alles erin. In elkaar zetten was nog makkelijker dan ik had gedacht, ook al was het de eerste keer dat ik een steigerbuis in mijn handen had. Even puzzelen hoe ik zeker wist dat ik de tafel goed waterpas kon zetten, maar het werkt allemaal prima. Vooraf was ik niet zeker of de buizen dik genoeg waren en niet zouden doorzakken, maar dat was allemaal dik in orde.

Er is snel gereageerd op een onvolledige levering. Daar ben ik blij mee. Ik zou alleen kijken naar jullie transporteur. De levering is tot 2x toe uitgesteld wegens drukte. Dat betekent dat ik Niet 1 maar nu al 3 dagen klaar moet zitten om de levering te ontvangen. Er wordt niet tijdig gewaarschuwd en in de track en trace wordt stremming/markt ed als reden opgegeven. Dat is absoluut niet aan de orde. Dus bouwbuis OK. Transporteur een 3!

Prima snelle service, netjes verpakt en handige site !

Men vraagt mijn beoordeling om service te verbeteren. Het enige wat ik tot dusver zou kunnen adviseren is om een betere telefonische afhandeling te krijgen. het nummer wordt nu doorgeschakeld en men neemt dan niet op met bouwbuis wat verwarrend kan werken. Daarom dan ook geen 5 sterren. Dit staat geheel los van de kwaliteit van het product !

groot assortiment prima kwaliteit

levering duurde wat langer ivm de vakanties

goede en snelle service

goede en snelle service.

Alles mogelijk; flexibel en ook nog eens heel snel! Super!

Alles mogelijk; flexibel en ook nog eens heel snel! Super!

Goede service, top product

Goede service, kwaliteit top!

Snel en goed geleverd

Mooie producten

Mooie producten en snelle levering

prima service

Goed telefonisch geholpen door Hr. van Meel bij technische vragen. Vlotte afhandeling van de on line bestelling. Snelle levering, goed verpakt.

Fantastisch, geweldig, uitstekend.

Alles van begin (internetpagina) tot het eind (levering aan huis) perfect geregeld en gemakkelijk te doorlopen.

De juiste plek voor steigerbuis en koppelingen.

alles perfect en snel geleverd ook voor goed advies

Prima snel geleverd

De levering was heel snel, het onderstel heb ik nog niet uitgepakt, heb het over 3 weken pas nodig

PRIMA SERVICE

Ik ben met wat bijzondere eisen, zeker met mijn niet zo grote technische kennis perfect geholpen.

Goed product en service

Alles ok alleen transporteur laat het pak voor de deur op de oprit in het zicht liggen. Wat als ik nu zeg ‘sorry niets ontvangen’? Al onze pakjes worden altijd bij de buren afgeleverd.

Zeer goede en snelle service

Bij een ander bedrijf hadden we op de zelfde spullen 7 weken (?!) moeten wachten. Na wat Google werk bij BouwBuis.nl uitgekomen. Binnen 3 dagen lagen de spullen thuis. Super service!

Goed advies, goed materiaal, snelle levering met nette verpakking

Goed en snel!

Goede en duidelijke website, goede hulp van medewerker per telefoon voor het bestellen, makkelijk besteld, snel in huis en alles helemaal goed ontvangen!

Over Bouwbuis.nl

Bouwbuis.nl levert Steigerbuis en Buiskoppelingen. Daarmee bouwt u eenvoudig de meest uiteenlopende constructies zoals meubels, hekwerk, stellingen, reclame frames, flexibele werkplek inrichtingen, winkel inrichting en wat u maar bedenken kunt... Voor elke toepassing wel een geschikte buis in huis.