Helemaal top

Na mailen van mijn ontwerp kreeg ik binnen heel korte tijd reactie met de juiste benodigdheden! Een element was de verkeerde, kon ik gelijk ruilen zonder problemen! Kortom een top ervaring en een ander!

Snel en prima service

Snelle levering bij maatwerk, achteraf nog wat aangepast in afmeting en was geen probleem. Prima service dus!

Zeer goede service. Wij hebben de bestelling opgehaald. Alles was op maat en lag voor ons klaar.

Afspraak is afspraak

De bestelling was compleet en Persies conform afspraak op de voorgestelde dag.

perfect

op tijd en perfect geleverd en in perfecte staat!

Alles ging naar verwachting

Erg tevreden

Snelle levering, hoge kwaliteit en zeer goede klantenservice. .

Blij met mijn bestelling, van website tot product thuis een goede ervaring.

Goed geholpen

Website is overzichtelijk. Bestellen ging gemakkelijk. Vragen werden snel en doeltreffend beantwoord. Tevreden.

prettig

prettige ervaring tot levering levering was niet compleet, kosten zaten bij levering en dus ook bij klant van onze klant, doordat de levering niet compleet was hebben we extra kosten moeten maken, helaas. grtjs, Wanda Konings PPS. Imaging Weesp

Beste Wanda, Bedankt voor je bericht, ik heb het even gecheckt en zover wij kunnen zien was de levering compleet. De nabestelde bevestigingsbeugels worden standaard niet meegeleverd en moeten dus los worden bij besteld (zie omschrijving bij het product). Als jullie een levering direct aan de klant willen doen laat ons dit dan vooraf weten. Wij verpakken dan discreet en doen er geen pakbon bij. Met vriendelijke groet, Team BouwBuis.nl

Top materiaal, levering klopt exact.

Blij met mijn levering! Alle maatvoering en aantallen waren correct. Topmateriaal om mee te werken, alleen wachten op de rest van mijn materiaal (ivm Covid19) voordat ik mijn creatie kan delen.

probleem prima opgelost - duidelijk info over bezorging

Een klein deel van de bestelling was vergeten. Na een telefoontje meteen de dag later verzonden

Snelle levering en perfect op maat!

Volgens opgegeven maten afgeleverd. Snelle levering.

Ik vind het jammer dat je twee keer verzendingskosten moet betalen, ik had namelijk buizen te weinig besteld en direct gebeld bij levering en die meneer zei dat er terug verzendingskosten gingen bij komen omdat de zending al bij mij toegekomen was , anders was alles dik in orde alles was correct

Beste Filiep, hartelijk dank voor uw review. Als wij een nieuwe zending moeten versturen hebben wij zelf natuurlijk ook opnieuw te maken met verzendkosten aan onze transporteur. Die moeten wij helaas dus in rekening brengen. P.s. als uw zending nog niet verstuurd is kunnen wij een nieuwe bestelling nog bij uw eerste bestelling voegen. Met vriendelijke groet, Team Bouwbuis

Alles compleet en snel geleverd

Bestelling compleet en snel geleverd dus totaal geen klagen

Zeer duidelijke/overzichtige site- snelle correcte levering!

Duidelijk en snel gekoppelde mails over vervolg van jouw bestelling!

Voor de 2e keer besteld en alles weer prima in orde

Super materiaal voor een goede prijs

Ik heb er een gordijn roede van gemaakt tussen twee wanden in, voor orgineel roedes moest ik 3 x zoveel betalen en een kleinere diameter. Dus helemaal blij mee

Snelle service goed beschermd!

mooie en stevige buizen

het kwam mooi verpakt binnen en zijn mooie buizen. de website was ook fijn om te gebruiken

geweldig

geweldig

Correct en supersnel geleverd! Geweldig

Fanatisch, alle spullen aanwezig, alles op maat. Een dikke chapeau voor Bouwbuis. Een aanrader.

Zeer snelle levering

Super service en snelle levering

Snelle leveringen, prima kwaliteit!

Prima overzichtelijke website, snelle leveringen, goede kwaliteit

Kwaliteit

Over Bouwbuis.nl

Bouwbuis.nl levert Steigerbuis en Buiskoppelingen. Daarmee bouwt u eenvoudig de meest uiteenlopende constructies zoals meubels, hekwerk, stellingen, reclame frames, flexibele werkplek inrichtingen, winkel inrichting en wat u maar bedenken kunt... Voor elke toepassing wel een geschikte buis in huis.