Snel en flexibel

Kwaliteit en zeer klantvriendelijk. Goede prijs en snel geleverd, wat wil je nog meer!

Correcte levering met de correcte inhoud

Bestellen was makkelijk, duidelijk en verliep vlot, evenals de levering.

perfect

goede communicatie en correcte levering

Uitstekende behandeling van de bestelling

Vlotte levering, goede materialen en zorgvuldige afwerking

Correcte afhandeling van bestelling.

Product heeft een hoge kwaliteiten. Prijs technisch ook prima.

Duidelijke site

Bij opzoeking naar steigerbuis, kwam ik bij jullie terecht en er was bij onderzoek een duidelijk verschil kwa prijs en levertermijn ,alles was heel duidelijk op de site en heb direct mijn bestelling geplaatst.

Ik ben erg tevreden

Beste Prijs en kwaliteit .

Snel geleverd, netjes verpakt

Een kast op maat besteld. Alle opgegeven maten exact geleverd en alle delen waren netjes verpakt. Het eindresultaat is precies zoals verwacht.

zeer vlotte samenwerking

Ik nam Bouwbuis onder de arm in teken van het bouwen van een schaduwzeil. Op de website kan je heel gemakkelijk bestellen op de maat die je wenst. Ik bestelde vanuit België dus was in het begin wat sceptisch of alles op tijd geleverd ging worden. Deze bezorgdheid had ik dan ook duidelijk gemaakt aan Bouwbuis. Ze stonden meteen klaar met een passend antwoord om me gerust te stellen. Uiteindelijk kwam de bestelling ook netjes op tijd aan. Alles was uitstekend ingepakt zodat er geen schade opgelopen werd onderweg. Zeker een aanrader!

Prima, zeer oplossingsgericht bij een klacht.

Probleemloos.

Zeer foute bezorging

Geachte heer, mevrouw, Ik weet dat het niet uw schuld is maar de bezorging was wel zo slecht dat ik toch, in uw belang, een reactie schrijf. Het pakje was een straat verderop naast de deur weggestopt!!! Wij wonen in de veertienbunder en de straat parallel aan de onze heet de vierbunder. Kennelijk is dit voor de analfabetische bezorgers een probleem. Dankzij een goede buur is het uiteindelijk bij ons terecht gekomen. Twee keer eerder hebben wij slechte ervaringen met GLS gehad. Wellicht gebruikt u dezelfde bezorgdienst? Mvrgr, Adriaan Niemantsverdriet

Beste Adriaan, Dat is inderdaad niet zoals het hoort, onze excuses! We hebben dit inmiddels bij onze vervoerder gemeld en zij nemen dit op met de betreffende chauffeur. Hopelijk bent u verder wel tevreden met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Bouwbuis.nl

De bestelling bij Bouwhuis is snel, goed en adequaat afgehandeld en correct geleverd.

Alles klopte en alles goed verpakt en de werktafel ziet netjes een goed uit en voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Correct

Goede prijs

Snelle levering, goed product.

Duidelijk site, wat het bestellen makkelijk maakt. Bij onze levering bleek 1 buis iets te lang, maar dat hebben we zelf opgelost. Verder alles super geregeld.

Een aanrader als je bouwbuis nodig hebt

Prima product, snel en conform afspraak geleverd

Makkelijk, snel en ruime sortering!

Mooi aanbod, snelle levering en prima service!

Erg tevreden

Heb mijn reclame bord nu door de stalen buizen een mooi plekje kunnen geven in de tuin. Was snel in elkaar gezet.

Geleverd wat is gevraagd.

Perfect volgens afspraak op tijd geleverd. Kwaliteit van het product is uitstekend en op maat. Daar ik verschillende afmetingen had was ik er erg benieuwd naar.

Ik kom zeker terug!

Precies zoals op de foto's, en geen gamma rotzooi. Nette en vriendelijke bezorging, binnen 2 werkdagen had ik het in huis. Zelfs netjes een briefje erbij met aanvullende informatie en contact gegevens ( voor als er iets mis zou zijn ). Mijn bestelling klopte dus ik kon gelijk beginnen aan mijn project! Jullie zien binnenkort wel weer een bestelling van me verschijnen.

Goede kwaliteit en vlotte levering

Onderstel op maat laten maken voor BBQ tafel. Onderstel voor een zwaar granieten blad en tafel BBQ. Blij verrast van het effect :-). Nette bouwtekening erbij geleverd. Netjes verpakt voor het vervoer. Keurig en bedankt.

Ik had een vrij grote tafel (250cm lang) dus iets meer liggers om je planken te bevestigen was beter geweest. Maar verder perfect!!

Netjes afgeleverd

Ik wilde een kleine uitbreiding aan een standaard product. Een telefoontje was voldoende om het te regelen. Goede dienstverlening, snelle levering.

Prima tafel

Klaar in 30 minuten was wat te enthousiast, zelfs voor een geoefende doe het zelver. Misschien is het handig om extra te vermelden dat de bovenkant van de poten open blijft. Dan kun je er voor kiezen om extra afdekdoppen te bestellen als je het tafelblad binnen het frame wil laten vallen. Wij hebben nu maar nieuw steigerhout gekocht wat er overheen viel.

Product komt niet overeen met foto met identieke productnummer

Op ''fotozicht'' en uiteraard op verdere specs gekocht. Klemschroef zit echter bovenop ipv aan de zijkant. Daarmee voor mij onbruikbaar.

Beste Marcel, Waarschijnlijk zijn er "oude" modellen verzonden, dit had niet mogen gebeuren onze excuses! Zou je ons een email kunnen sturen? Dan pikken we dit direct op en zorgen wij dat je de juiste koppelingen ontvangt. Team bouwbuis.nl

overzichtelijke site, producten zoals omschreven

Alles als omschreven.

Over Bouwbuis.nl

Bouwbuis.nl levert Steigerbuis en Buiskoppelingen. Daarmee bouwt u eenvoudig de meest uiteenlopende constructies zoals meubels, hekwerk, stellingen, reclame frames, flexibele werkplek inrichtingen, winkel inrichting en wat u maar bedenken kunt... Voor elke toepassing wel een geschikte buis in huis.