Duidelijke site, correcte levering eneen mooie prijs

Makkelijk te bestellen en levering zoels afgesproken. Zeer tevreden

Service gericht!!

Makkelijk een order aan te maken. Levering wordt goed gecommuniceerd en op tijd gebracht.

Snel en correct

Eenvoudig bestellen en een snelle en correcte levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk, accuraat en snel voor een goede prijs

Ik kon alles makkelijk op de site invullen en bestellen. Dit werd zoals beloofd binnen 3 werkdagen bij ons bezorgd. De montagehandleidingen zijn duidelijk en overzichtelijk. Alle onderdelen waren compleet en passend. De garderobe en de kast zaten in een mum van tijd in elkaar. Mocht ik weer steigerbuizen nodig hebben voor welke toepassing dan ook, dan zal ik deze zeker weer bij Bouwbuis.nl bestellen. Een aanrader voor iedereen die iets met steigerbuizen wil doen!

perfect

Een geweldige service, snel, accuraat. Zelf eigen maten, materialen alles is mogelijk. Niet duur.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en gratis wat extra onderdelen gekregen, super

Alles verliep vlotjes, zeer tevreden

Goede service en klantvriendelijk

Website goed en duidelijk, gunstige prijzen. Snelle levering, op maat gemaakte buizen netjes afgewerkt. Goede service en klantvriendelijk.

Super snelle levering

Super snelle correcte levering 👍🏻👍🏻

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima kwaliteit, nette prijs en goede service.

Overzichtelijke website, bestellen gaat eenvoudig. Na de bestelling per e-mail contact opgenomen waarbij mijn vragen vlot en zeer net beantwoord zijn. Levering via transporteur is probleemloos verlopen en de geleverde materialen waren stevig verpakt.

Prima service, scherp geprijsd

Correcte levering, goed product

snel en accuraat

bestelling vlot geleverd zeer tevereden

vlot en nauwkeurig: top!

Fijn: de bestelling werd helemaal goed en vlot bezorgd!

Simpel, snel, professioneel

net wat ik nodig had :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlot en geeft een betrouwbaar gevoel.

Was al eerder (tevreden)klant. Reden om opnieuw via Bouwbuis.nl te bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle levering.

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering van bestelde benodigdheden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijk, behulpzaam en snel ; producten op maat, netjes afgewerkt

Ik had enkele maatwerk buizen snel nodig voor een project; was geen probleem. Snelle service en producten netjes op maat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bijzonder goede service, zeer attent en vriendelijk, klantgericht personeel.

Onkundigheid van mijn kant leidde tot een misverstand en verkeerde levering. Die werd zonder meer teruggenomen en zonder kosten werden de juiste producten geleverd. Fantastisch, bijzonder attent en buitengewoon klantvriendelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service. Onmiddellijk antwoord op mijn vraag via mail. Probleem was nog dezelfde dag opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede en snelle service.

Zeer goede en snelle service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke site, snelle levering, prima materiaal. Gaan we vaker doen.

Duidelijke site, snelle levering, prima materiaal. Gaan we vaker doen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede en snelle service, prima materiaal

Mooi en stevig materiaal. Binnen 3 dagen in huis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd netjes opende hoogte gehouden via email Goed verpakt goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super service en snelle levering

De bestelling ging makkelijk, de levering van super snel en de alles was compleet

Over Bouwbuis.nl

Bouwbuis.nl levert Steigerbuis en Buiskoppelingen. Daarmee bouwt u eenvoudig de meest uiteenlopende constructies zoals meubels, hekwerk, stellingen, reclame frames, flexibele werkplek inrichtingen, winkel inrichting en wat u maar bedenken kunt... Voor elke toepassing wel een geschikte buis in huis.

Filter op Taal