Prima spul, snelle levering.

Ondanks een dagje later dan verwacht toch snel geleverd!

Duidelijke website, voldoende info over maten en inhoud product , snelle levering en tevreden over transporteur ga zo door zal jullie doorvertellen 👍

Mooi materiaal, precies wat we zochten. Snelle service en goed geïnformeerd over de bezorging.

Goede kwaliteit en snelle levering!

Weer buizen met toebehoren besteld. Prima prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering...

Goeie kwaliteit, snelle levering

Goeie kwaliteit, snelle levering

Netjes en op tijd geleverd wat besteld was.

Netjes en op tijd geleverd wat besteld was.

zeer Tevreden over de levertijd en service !

Heel goed geholpen

De artikelen waren snel klaar en konden worden opgehaald. En toen we een buis vergeten waren te bestellen werd die ter plekke nog gezaagd en meegegeven. Top service.

echt super geholpen

Vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan Meegedacht in mijn vraag Zelf een ontwerp voor mijn vraag gemaakt Super aardig en geduldig …… ook voor mensen met twee linkerhanden zoals ik :-)!!

Buizen die kloppen

Onderstel voor bartafel gekocht, goed gedaan en nog snel ook!

Uitstekende service en kwaliteit!

Snelle levering en juiste maten!

Snelle levering, compleet en goed

Keurig binnen 3 werkdagen geleverd. Helemaal compleet, juiste maatvoering, prima kwaliteit. Niets op aan te merken.

Super snelle levering

Uitstekende service!

Geen negatieve punten gevonden!

Top service!!

Degelijk materiaal. Snelle verzending. Top!

netjes en correct

je krijgt wat je besteld

Levering was weer snel en exact

Dit is de vierde keer dat we bestelden en we zijn nog net zo tevreden als de eerste keer. Top service en top spullen.

Topservice!

Gebruiksvriendelijke website, vlotte service, snelle levertijd!

Top geregeld.

Maandag besteld, donderdag in huis. Prima. Ook een stuk goedkoper dan Gamma. Die is zeker 30-40% duurder. Opgegeven maten klopten precies met wat geleverd is. Ik ben zeer tevreden.

Super service ook als er iets ontbreekt wordt het na 1 telefoontje geregeld

perfect

Bestelling en afhandeling snel, eenvoudig en correct!

perfect

je wordt op vrijdagmiddag tegen 5 uur nog gewoon teruggebeld en dan helpen ze je in een oogwenk aan een onderstel voor de tuintafel waar precies het oude blad op past. welkomsmail en orderbevestiging vlot in de mailbox ontvangen. levering door extern transportbedrijf ook goed, met tijdstipvermelding van te verwachten ontvangst. en de tafel staat als een huis !

Perfecte Service

Voor mijn project in de fotostudio vroeg ik om advies en er werd direct meegedacht ! Snelle mailwisseling en zelfs een proefopbouw door Bouwbuis met bijgevoegde foto's en uitleg. #datnoemiknoumeedenken Dit resulteerde in de bestelling en ik ben er enorm blij mee ! Top gedaan Bouwbuis. Ik had het al via de mail aan jullie verteld hoe blij ik was, maar nu ook via deze weg zodat iedereen het kan lezen.

2e bestelling vanwege goede ervaring

Twee jaar geleden materiaal gekocht voor een 60,3mm steigerbuis onderstel voor een tuintafel. Mooi resultaat en waait niet weg 😀. Nu vorige week materiaal bestelt voor een Kliko omkasting en twee afneembare frames, waarop ik camouflage omheen gesoannen heb, om op een tuinpoort wat meer privacy te krijgen. Helaas was er iets met de maatvoering misgegaan waardoor 4 buizen op verkeerde lengte waren afgezaagd. Na een belletje is dit gelijk rechtgezet door de juiste maat op een zaterdag te leveren zodat ik niet echt vertraging met het project had. De transportonderneming meldde voor zaterdag af en kwam maandag pas langs. Anyway, alles klaar en zeer content met het resultaat!

Over Bouwbuis.nl

Bouwbuis.nl levert Steigerbuis en Buiskoppelingen. Daarmee bouwt u eenvoudig de meest uiteenlopende constructies zoals meubels, hekwerk, stellingen, reclame frames, flexibele werkplek inrichtingen, winkel inrichting en wat u maar bedenken kunt... Voor elke toepassing wel een geschikte buis in huis.