netjes en correct

je krijgt wat je besteld

Levering was weer snel en exact

Dit is de vierde keer dat we bestelden en we zijn nog net zo tevreden als de eerste keer. Top service en top spullen.

Topservice!

Gebruiksvriendelijke website, vlotte service, snelle levertijd!

Top geregeld.

Maandag besteld, donderdag in huis. Prima. Ook een stuk goedkoper dan Gamma. Die is zeker 30-40% duurder. Opgegeven maten klopten precies met wat geleverd is. Ik ben zeer tevreden.

Super service ook als er iets ontbreekt wordt het na 1 telefoontje geregeld

perfect

Bestelling en afhandeling snel, eenvoudig en correct!

perfect

je wordt op vrijdagmiddag tegen 5 uur nog gewoon teruggebeld en dan helpen ze je in een oogwenk aan een onderstel voor de tuintafel waar precies het oude blad op past. welkomsmail en orderbevestiging vlot in de mailbox ontvangen. levering door extern transportbedrijf ook goed, met tijdstipvermelding van te verwachten ontvangst. en de tafel staat als een huis !

Perfecte Service

Voor mijn project in de fotostudio vroeg ik om advies en er werd direct meegedacht ! Snelle mailwisseling en zelfs een proefopbouw door Bouwbuis met bijgevoegde foto's en uitleg. #datnoemiknoumeedenken Dit resulteerde in de bestelling en ik ben er enorm blij mee ! Top gedaan Bouwbuis. Ik had het al via de mail aan jullie verteld hoe blij ik was, maar nu ook via deze weg zodat iedereen het kan lezen.

2e bestelling vanwege goede ervaring

Twee jaar geleden materiaal gekocht voor een 60,3mm steigerbuis onderstel voor een tuintafel. Mooi resultaat en waait niet weg 😀. Nu vorige week materiaal bestelt voor een Kliko omkasting en twee afneembare frames, waarop ik camouflage omheen gesoannen heb, om op een tuinpoort wat meer privacy te krijgen. Helaas was er iets met de maatvoering misgegaan waardoor 4 buizen op verkeerde lengte waren afgezaagd. Na een belletje is dit gelijk rechtgezet door de juiste maat op een zaterdag te leveren zodat ik niet echt vertraging met het project had. De transportonderneming meldde voor zaterdag af en kwam maandag pas langs. Anyway, alles klaar en zeer content met het resultaat!

Vlot geleverd, netjes verpakt, goed prodruct

Correct en tijdig geleverd

Correcte en snelle afhandeling

Snelle levering ondanks vakantieperiode

Positieve ervaring van de eerste keer.

Alles zoals besteld op maat en zoals beschreven , heel tevreden

Mooi materiaal, goed op maat en snel gekeverd

Duidelijke site, mooie producten, goede en snelle levering. Top

Betrouwbare levering!

Snelle en correcte aflevering!Alles goed verpakt, en wat natuurlijk heel belangrijk is , dat ook alle bestelde producten zijn geleverd!

super

Duidelijke site, correcte levering eneen mooie prijs

Makkelijk te bestellen en levering zoels afgesproken. Zeer tevreden

Service gericht!!

Makkelijk een order aan te maken. Levering wordt goed gecommuniceerd en op tijd gebracht.

Snel en correct

Eenvoudig bestellen en een snelle en correcte levering

Makkelijk, accuraat en snel voor een goede prijs

Ik kon alles makkelijk op de site invullen en bestellen. Dit werd zoals beloofd binnen 3 werkdagen bij ons bezorgd. De montagehandleidingen zijn duidelijk en overzichtelijk. Alle onderdelen waren compleet en passend. De garderobe en de kast zaten in een mum van tijd in elkaar. Mocht ik weer steigerbuizen nodig hebben voor welke toepassing dan ook, dan zal ik deze zeker weer bij Bouwbuis.nl bestellen. Een aanrader voor iedereen die iets met steigerbuizen wil doen!

perfect

Een geweldige service, snel, accuraat. Zelf eigen maten, materialen alles is mogelijk. Niet duur.

Snelle levering en gratis wat extra onderdelen gekregen, super

Alles verliep vlotjes, zeer tevreden

Goede service en klantvriendelijk

Website goed en duidelijk, gunstige prijzen. Snelle levering, op maat gemaakte buizen netjes afgewerkt. Goede service en klantvriendelijk.

Super snelle levering

Super snelle correcte levering 👍🏻👍🏻

Over Bouwbuis.nl

Bouwbuis.nl levert Steigerbuis en Buiskoppelingen. Daarmee bouwt u eenvoudig de meest uiteenlopende constructies zoals meubels, hekwerk, stellingen, reclame frames, flexibele werkplek inrichtingen, winkel inrichting en wat u maar bedenken kunt... Voor elke toepassing wel een geschikte buis in huis.