Snelle gekeverd en snel advies op vragen

per email advies gevraagd, en wordt binnen 12 uur beantwoord

Snelle levering,mooi spul

Snelle levering en mooie spullen

Snelle levering en service, goed materiaal

Ik bestelde een tafelonderstel waar een betonnen blad op komt. Het onderstel is eenvoudig in elkaar te zetten en is zeer stevig. Voorafgaand aan het bestellen heb ik nog telefonisch contact gehad over de buisdikte in relatie tot het grote gewicht dat erop komt te liggen. Prima allemaal!

Topservice en correcte afhandeling

Echte aanrader

Deugdelijk materiaal voor een goede prijs

Bij Bouwbuis een 6-tal aluminium buizen gekocht van ieder 2 meter lengte, om zelf alternatieve trampoline palen te maken (de originele waren kapot). De buizen zijn zeer snel geleverd via TransMission en waren goed verpakt. Voor het door mij beoogde doel zijn de buizen zeer goed verwerkbaar (gaatjes boren). Uitermate tevreden met deze aankoop!

besteld materiaal prima, maar.......

We bestelden materiaal om een verrijdbare werktafel met remmen op de wielen te maken. Afhandeling goed, maar aangekondigde bezorging door de vervoerder liet op zich wachten....... enkele malen een update voor het verwachte levermoment..... Uiteindelijk werd op vrijdag na 20:30 uur gemeld dat wij het pakket hadden ontvangen. Dat was dus niet gebeurd. Zowel Bouwbuis als vervoerder niet bereikbaar. Maandag daarop werd door vervoerder gemeld dat er iets misgegaan was en dat dat natuurlijk niet mocht. Er zou die maandag nog geleverd worden. Bouwbuis deelde gelijkertijd mee dat het pakket in de loop van dinsdag bezorgd zou worden. Verwarring alom dus. Uiteindelijk maandagmiddag toch geleverd na tussenkomst van Bouwbuis.

Beste C. Omdat wij producten leveren tot 6 meter werken we samen met een vaste, gespecialiseerde transporteur. De planning van dergelijk transporten is een stuk uitdagender dan gewone bezorging dus leveringen kunnen helaas wel eens uitlopen. De communicatie had inderdaad beter gekund, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team BouwBuis.nl

Prima service, duidelijk en komen afspraken na. !

En makkelijk te monteren…

Goed materiaal en goede tips gekregen.

Ben uitstekend geholpen.

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website, marktconforme prijzen, snelle levering en uitstekend materiaal! Bedankt!

Jammer

De zending deed er lang over. Verkeerd koppelstuk ontvangen (2 losse ervoor in de plaats nodig). Moet ik die bijbestellen en zelf betalen. Slechte service! Vervolgens bij andere partij snel en goed geholpen voor minder geld.

Beste Anno, We waren zeer verbaasd over je review dus we zijn er even ingedoken; Je bestelde op 2 april op het einde van de dag, wij verzonden het (maat)product op 4 april en op 5 april is het bezorgd. Jammer dat je vind dat de zending er lang over deed. Je bestelde een dubbel kledingrek met het verzoek de vakken te verdelen in 2 verschillende maten. Dit moeten we handmatig in de werkplaats aanpassen maar hebben we netjes voor je geregeld. Dat je de horizontale buizen op verschilende hoogtes wilde hebben heb je helaas niet vermeld anders hadden we zonder enige moeite daarvoor de juiste koppelingen bijgeleverd. We hebben je inderdaad gevraagd deze dan even los bij te bestellen, wat ons niet meer dan redelijk lijkt. Jammer dat je het zo ervaren hebt maar fijn voor je dat het toch is opgelost. Met vriendelijke groet, Team BouwBuis.nl

Keurig bedrijf en vlotte levering

Snelle levering en maatwerk. Klein foutje bij de levering, maar werd direct hersteld.

makkelijk zoeken en snelle levering

Prettig zaken doen

Goede service en goed bereikbaar. Snel antwoord op vragen en mail.

snelle en goeie service

Als je vragen hebt word je goed te woord gestaan En goede kwaliteit matriaal

Zeer tevreden,

Een correct en betrouwbaar bedrijf dat aandacht geeft aan haar klanten en haar leveringstermijnen perfect nakomt. Bedankt voor de snelle levering.

Mijn bestelling is snel geleverd en de kwaliteit van de de artikelen is uitstekend.

Echter levering niet conform bestelling

Perfect geregeld.

Prima geregeld.

Goed geholpen,

Duidelijke site, netjes verpakt.

Zeer tevreden ,mooi en zeer degelijk materiaal, perfecte service.

Super goed geregeld

In plaats van alles op maat te moeten zagen thuis, is het ideaal dat alles op maat wordt geleverd, en ook nog met een duidelijke bouwtekening. Ook alle verschillende modellen op de website zijn een goede bron voor inspiratie waaraan je zelf nog dingen kunt toevoegen. En je weet zeker dat je geen koppelingen mist. Veel beter dan in de bouwmarkt alles bij elkaar sprokkelen. Echt een aanrader!

Mooi buizenframe.

Duidelijke communicatie en snel geregeld.

Perfect product

Alles klopt, past exact en snel geleverd!

Op een avond besteld en een dag later in huis. Prima service.

prima buizen

In plaats van zelf klooien met steigerbuizen en een haakse slijper een mooi onderstel-pakket voor een massief teakhouten tuintafelblad besteld. In 5 minuten in elkaar gedraaid met een perfect stevig resultaat!

Over Bouwbuis.nl

Bouwbuis.nl levert Steigerbuis en Buiskoppelingen. Daarmee bouw je eenvoudig de meest uiteenlopende constructies zoals meubels, hekwerk, stellingen, reclame frames, flexibele werkplek inrichtingen, winkel inrichting en wat je maar bedenken kunt... Voor elke toepassing wel een geschikte buis in huis.