Precies gekomen wat ik wilde, en mooi optijd/snel.

Aanrader!

Correct en snel geleverd. Snelle respons ook via WhatsApp bij eventuele vragen.

Snelle levering en zeer goed materiaal is één aanrader

Heel goed.

perfect op maat gezegd en heel snel geleverd door vriendelijke jonge man. Top!!

Goed verlopen

Het product was exact zoals afgesproken. De levering gebeurde ook op de afgesproken dag. Alles verlies dus prima.

Alles exact zoals afgesproken!

Netjes ingepakt en mooi binnen 2 dagen geleverd

Netjes ingepakt en mooi binnen 2 dagen geleverd

Volgend verwachting

Makkelijk besteld, snel geleverd, goede kwaliteit

Goed verpakt en snelle bezorging.

Mijn bestelling is op tijd en naar tevredenheid geleverd

Mijn bestelling is op tijd en naar tevredenheid geleverd

Alles prima

Alles prima

Heel tevreden

Goed materiaal en compleet geleverd. Er zat zelfs een inbussleutel bij. Alleen de bijgeleverde houtdraaibouten hadden wel maatje groter gekund.

Snel geleverd en goed verpakt

Voor het reinigen van het teakdek van mijn boot Oxaalzuur besteld. Werk perfect en kan dit iedereen aanraden!

correcte prijs, levering en service

Drie dagen na de bestelling werd alles geleverd. Bedankt voor de vlotte service.

Prima netjes op tijd precies wat ik besteld had, professionele site, scherp geprijsd.

Heel fijn

Spijtig dat de transporteur een deel had beschadigd maar Bouwhuis heeft hierop snel gereageerd en nieuwe artikels laten leveren.

Top.

Top materiaal. Helemaal. Compleet. Prima levering. We hebben nu een trapleuning van stijgerbuis. Stoer!!

Een mooi en degelijk frame besteld voor onze tuinposter. Ze waren 2 dingen vergeten maar na 1 telefoontje was het ,o opgelost en een paar dagen later konden we hem in elkaar zetten en ophangen

Order perfect uitgevoerd en stevig verpakt.

Zeer tevreden met de levering van de bestelde goederen. Geleverd binnen de aangegeven periode.

grandioos

Hele goede buis. Klein minpuntje: 5 dagen later geleverd dan oorspronkelijk gezegd. Ik weet dat dat kan gebeuren, maar had daar dan graag wat communicatie over gehad dat de buis later ging zijn. Nu was dat lastig met betaalkrachten die niet verder konden.

Slechte website en service

Ik bestelde een bartafel van steigerpijp met tafelblad van steigerhout in één order voor €398,- De afmeting was 120x69x120. Daaronder was de keus voor een bijpassend tafelblad, erbij vermeld stond ‘op maat’ Ik koos voor steigerblad met rand. Daarbij kan je niet zelf de maten kiezen, dus ik nam aan (zoals bij elke website waar je een combi order doet) dat deze passend zou zijn. Maar hierbij staat ineens “vaste waarde” van 63x123cm op de bevestiging van de order. Nu is het blad niet mooi te monteren omdat de onderkant aan de lengte aan één kant uitsteekt (omdat de onderrand daar breder is en anders de schroeven er niet inpassen) en de zijkant 5 cm te kort komt. Klagen helpt niet. “U heeft dit zelf besteld, kijk maar op de bestelbon maar misschien kent u iemand met een ijzerzaag om het onderstel in te korten”. Op mijn antwoord met de tip de website aan te passen, heb ik nog geen reactie ontvangen. Zo ga je niet met klanten om!!

Prima werkbank.

Wij gebruiken deze oerdegelijke tafels als werkbank. Levering is uitstekend. Snel, goed verpakt, netjes op maat gezaagd.

netjes, snel en compleet

Een bartafel samengesteld en besteld. Werd snel en keurig verpakt thuisbezorgd. In elkaarzetten was heel makkelijk. Mooi materiaal; maten kloppen; heel tevreden!

Over Bouwbuis.nl

Bouwbuis.nl levert Steigerbuis en Buiskoppelingen. Daarmee bouw je eenvoudig de meest uiteenlopende constructies zoals meubels, hekwerk, stellingen, reclame frames, flexibele werkplek inrichtingen, winkel inrichting en wat je maar bedenken kunt... Voor elke toepassing wel een geschikte buis in huis.