Sterk werk

Spullen waren prima in orde. Zou een sterretje meer worden als het factuuradres en bezorgadres in één keer goed overgenomen kan worden van elkaar. Nu was bij het bezorgadres de toevoeging weg gevallen waardoor de spullen bij de buren zijn bezorgd. Desalniettemin is het goed gekomen.

Duidelijke beschrijving, mooi onderstel onder tafelblad, ik heb nu een prachtige tuintafel

Behulpzaam en goed in de maat!

Telefonische informatie was duidelijk. Daarna een 4 tal koppelingen moeten ruilen en kleinere wielen ivm maatvoering. Uitstekende hulp van balie medewerker . Administratief een correcte terugbetaling ivm de kleinere wielmaat. Uitstekend!

Goede prijs, prima product

Snelle levering. Het lijkt of sommige planken een beetje splijten. Verder geen probleem

Heel snelle service! & heel mooie trapleuning!

alles klopte

Top!!

Snelle levering, top!

Super snelle levering, materiaal top!

Betrouwbaar

Bedankt voor uw aangepaste review! Met vriendelijke groet, Team Bouwbuis.nl

Snel, goed verpakt en tegen een nette prijsd

Precies wat je verwacht van een goede leverancier.

Buizen van goede kwaliteit, goed gezaagd en stevig verpakt en op de afgesproken datum bezorgd

Correct afgeleverd en netjes verpakt.

Ik bestelde buizen en later nog eens bijpassende knietjes. Men adviseerde mij via mail zelfs in het weekend. Het materiaal is van uitstekende kwaliteit en het werd snel geleverd.

zijn geld niet waard

een sokkel voor een beeld à 60 euro, bestaande uit 4 slechtgezaagde planken.

Tip top

Prima levereing.

Uitstekende levering.

Snelle gekeverd en snel advies op vragen

per email advies gevraagd, en wordt binnen 12 uur beantwoord

Snelle levering,mooi spul

Snelle levering en mooie spullen

Snelle levering en service, goed materiaal

Ik bestelde een tafelonderstel waar een betonnen blad op komt. Het onderstel is eenvoudig in elkaar te zetten en is zeer stevig. Voorafgaand aan het bestellen heb ik nog telefonisch contact gehad over de buisdikte in relatie tot het grote gewicht dat erop komt te liggen. Prima allemaal!

Topservice en correcte afhandeling

Echte aanrader

Deugdelijk materiaal voor een goede prijs

Bij Bouwbuis een 6-tal aluminium buizen gekocht van ieder 2 meter lengte, om zelf alternatieve trampoline palen te maken (de originele waren kapot). De buizen zijn zeer snel geleverd via TransMission en waren goed verpakt. Voor het door mij beoogde doel zijn de buizen zeer goed verwerkbaar (gaatjes boren). Uitermate tevreden met deze aankoop!

besteld materiaal prima, maar.......

We bestelden materiaal om een verrijdbare werktafel met remmen op de wielen te maken. Afhandeling goed, maar aangekondigde bezorging door de vervoerder liet op zich wachten....... enkele malen een update voor het verwachte levermoment..... Uiteindelijk werd op vrijdag na 20:30 uur gemeld dat wij het pakket hadden ontvangen. Dat was dus niet gebeurd. Zowel Bouwbuis als vervoerder niet bereikbaar. Maandag daarop werd door vervoerder gemeld dat er iets misgegaan was en dat dat natuurlijk niet mocht. Er zou die maandag nog geleverd worden. Bouwbuis deelde gelijkertijd mee dat het pakket in de loop van dinsdag bezorgd zou worden. Verwarring alom dus. Uiteindelijk maandagmiddag toch geleverd na tussenkomst van Bouwbuis.

Beste C. Omdat wij producten leveren tot 6 meter werken we samen met een vaste, gespecialiseerde transporteur. De planning van dergelijk transporten is een stuk uitdagender dan gewone bezorging dus leveringen kunnen helaas wel eens uitlopen. De communicatie had inderdaad beter gekund, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team BouwBuis.nl

Prima service, duidelijk en komen afspraken na. !

En makkelijk te monteren…

Goed materiaal en goede tips gekregen.

Ben uitstekend geholpen.

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website, marktconforme prijzen, snelle levering en uitstekend materiaal! Bedankt!

Over Bouwbuis.nl

Bouwbuis.nl levert Steigerbuis en Buiskoppelingen. Daarmee bouw je eenvoudig de meest uiteenlopende constructies zoals meubels, hekwerk, stellingen, reclame frames, flexibele werkplek inrichtingen, winkel inrichting en wat je maar bedenken kunt... Voor elke toepassing wel een geschikte buis in huis.