Afhandeling prima, onvolkomenheid uitstekend opgelost

Heb het zuiltje ontvangen. De overstek zoals deze op de afbeelding stond was er niet. Het bleek dat er onjuiste maat afdekplankjes in het doosje was meegeleverd. Dit is uitstekend opgelost. Goede aftersales.

Beste Sjacko, Bedankt voor je review. Vervelend dat het product niet is zoals verwacht. Als de zuil echter correct wordt samengesteld (volgens het meegeleverde bouwtekeningetje, met de kopse kant tegen de lange zijde enz.) zou de oversteek er wel moeten zijn. Als dit toch niet het geval is laat het ons dan even weten, dan lossen we het op. Omdat dit een maatwerk product betreft zijn de gaten inderdaad niet voorgeboord. We hebben dit inmiddels bij de omschrijving vermeld. Met vriendelijke groet, Team Bouwbuis.nl

Steigerpijp staal

2 stuks besteld voor verstevigen van schutting. Vlotte levering en prima kwaliteit.

Mis gelopen

Hoi Het is misgegaan. Ik dacht 67 cm hoge buizen besteld te hebben maar dat was dus 1,67. Nou kan dat mijn fout zijn geweest, maar ik herinner me wel dat bij het invullen van het formulier juist die maat steeds versprong naar 1,50. Misschien iets om naar te kijken. Ik laat mijn buizen wel zagen alhier dus dat komt goed. Met vriendelijke groeten Victor

Beste Victor, Bedankt voor je review. Vervelend dat je te lange buizen hebt ontvangen. We hebben het even gecheckt maar er lijkt niets mis te zijn met de mateninvoer. Mogelijk heb je toch een typfoutje gemaakt? Altijd even de ingevoerde maten controleren dus.. Met vriendelijke groet, Team Bouwbuis

Goed product, koerier kan beter

Product is goed , maar de transporteur leverde het pakje elders af ( terwijl hij op zijn track&trace aangaf dat het pakje aan mij persoonlijk werd afgeleverd. Dit kan echt niet !)

Netjes en snel

Super mooie onderstel voor een bartafel, makkelijk in elkaar te zetten.. snelle en nette levering!

Snel, compleet en voor een goede prijs geleverd.

Eén woord; SUPER!

kwaliteit hout is niet wat werd verwacht ...

Vlotte communicatie en vlotte levering in de juiste afmetingen en voldoende schroeven .... alleen werd het tafelblad omschreven als steigerhout en is het geleverde hout van een andere kwaliteit , dit is geen tafelblad dat weer en wind kan doorstaan ....

Beste Koen, Bedankt voor je review. Jammer dat het hout niet naar verwachting is, echter gaat het wel degelijk om steigerhout. Steigerhout is vurenhout, zoals ook wordt omschreven op onze website. Omdat het geschaafd is (om splinteren te voorkomen) zal het wat minder robuust ogen maar het blijft uiteraard steigerhout. Voor een langere levensduur is het wel aan te bevelen om een beschermende lak aan te brengen. Hopelijk kun je het tafelblad zo toch gebruiken. Met vriendelijke groet, Team Bouwbuis

Service

De wandbevestiging had ik per ongeluk met een andere doorsnede besteld dan de steigerbuizen. Ik kreeg meteen een mailtje of dit wel klopte. Ik kon alsnog de goede bestellen zonder extra verzendkosten en ik kreeg meteen een creditnota. Echt een top service

Doordat onderdelen niet beschikbaar waren in het magazijn werd de lever dag een dag uitgesteld. Toen deze niet uit kwam kon ik snel via whatsApp contact zoeken en deze op een moment laten bezorgen naar wens. De geleverde materialen waren uitstekend in kwaliteit.

Goede prijzen snelle levering

Op maat gezaagd en snel thuisgebracht.

Goede en snelle afhandeling van de bestelling

Supergaaf

Goede spullen en snel geleverd. De gebruiksaanwijzing was ook helemaal duidelijk, hoewel je die niet echt nodig hebt. De materialen zijn van goede kwaliteit, en de maten zoals besteld.

mooie makkelijke website

op maat gemaakt bureaublad nog niet gemonteerd en dus nog niet in gebruik, kan er dus nog niets over zeggen.

service is top

juiste product

Prachtig product, snelle service

Ik heb steigerbuizen besteld voor een garderobe. 's Avonds besteld, ik kon ze de volgende dag al ophalen. Prachtig materiaal. Fijn dat ze keuze hebben uit verschillende diameters en lengten. Alles keurig op maat gezaagd. Een aanrader!

Super tevreden

Eerste bestelling gemaakt en super tevreden met de snelle en complete levering. Ook wil ik jullie complimenteren met het begeleidend schrijven, erg netjes en professioneel.

Goede verpakking

Top kwaliteit

perfect voor kleding aan te hangen

snelle levering, mooi, sterk en het resultaat is super

Snel en goed geleverd,

Goed en snel geleverd. Wel wat moeite gehad om de rand mooi haaks om het tafelblad te krijgen. Maar tafel is goed gelukt.

Prima, precies wat ik nodig had.

Goed materiaal voor een doe het zelf project.

Niets ontvangen niets gehoord

Krijg nu een Revieuw te beantwoorden maar sinds mijn bestelling heb ik niets meer gehoord. Dus ook niets ontvangen.

Beste Maria, Ivm onze vakantiesluiting (dit werd vermeld op onze website) is jouw bestelling op moment van schrijven nog niet verzonden maar is inmiddels in behandeling. De voortijdige uitnodiging voor een review betreft een foutje in de instellingen in ons systeem, onze excuses hiervoor! Met vriendelijke groet, Team Bouwbuis

Bijzonder klantvriendelijk

Meedenkend, snelle levering. Adequate en vriendelijke klantenservice. Kortom, fijn kopen bij Bouwbuis.

Perfecte afhandeling van de bestelling!

Zeer aardige en vakkundige meneer aan de telefoon gehad! Bestelling was er binnen twee dagen. Wel jammer dat tijdstip van afleveren niet ging volgens afspraak. Kwam uren later dan afgesproken tijdstip. Wel weer een aardige chauffeur zei mijn moeder!

Netjes en snel geleverd

Buizen en koppelstukken zien er netjes uit. Snelle levering.

Goede service mooi materiaal

Over Bouwbuis.nl

Bouwbuis.nl levert Steigerbuis en Buiskoppelingen. Daarmee bouw je eenvoudig de meest uiteenlopende constructies zoals meubels, hekwerk, stellingen, reclame frames, flexibele werkplek inrichtingen, winkel inrichting en wat je maar bedenken kunt... Voor elke toepassing wel een geschikte buis in huis.