Zeer goede en snelle service

Bij een ander bedrijf hadden we op de zelfde spullen 7 weken (?!) moeten wachten. Na wat Google werk bij BouwBuis.nl uitgekomen. Binnen 3 dagen lagen de spullen thuis. Super service!

Goed advies, goed materiaal, snelle levering met nette verpakking

Goed en snel!

Goede en duidelijke website, goede hulp van medewerker per telefoon voor het bestellen, makkelijk besteld, snel in huis en alles helemaal goed ontvangen!

Gewoon Goed!

Gewoon Goed!

Komen beloftes na!!

Via zoeken in Google op de site van bouwbuis.nl gekomen. Een hele makkelijke site waarop de mogelijkheden, inclusief de prijzen, makkelijk te vinden waren. Bestelling plaatsen was zeer eenvoudig. Ik had de verwachting dat de bestelling wel weer langer op zich zou laten wachten dan ze op de site beloofden. (Bij heel veel leveranciers nl. wel het geval) op de beloofde datum bestelling binnen. Top!! Aanrader!!

Prima snelle service

Na wat mail verkeer de juiste dingen kunnen bestellen. Prima en op tijd bezorgd

Netjes, duidelijk en snel

Duidelijke product omschrijving, transport en afwerking goed op orde!

Alles in goede staat ontvangen

De bestelling kwam zoals verwacht. Compleet en goed verpakt. Het verzoek om de spullen op zaterdag te leveren kan uit op een leverantie op maandag.

Als terugkerende klant nog steeds tevreden over prijs en kwaliteit

Na een aantal bestellingen nog steeds tevreden over kwaliteit en prijs. Ieder bedrijf maakt wel eens een foutje, Bouwbuis ook maar het wordt razendsnel opgelost. Van harte aanbevolen!

Snel geleverd, op maat en keurig verpakt

Goed op de hoogte gehouden van de verzending

Niet verkeerd.

Had bestelling gedaan online aluminium buizen. Blijkt later dat ik de verkeerde had. Maar goed opgelost door het bedrijf en de goede buizen gelijk meegekregen. Top !!!

Is helemaal hoe ik het voor ogen had

Het enige dat ik spijtig vond dat ik de eerste dag van de levering heel de dag heb zitten wachten en pas s avonds bericht kreeg dat de levering een dag later zou zijn.

Goed bedrijf en zeer redelijke prijzen

De ervaring met het transportbedrijf was minder. niet op de goede dag maar werd goed gecorrigeerd. Kan een moment opname zijn.

Sneller levering, onderstel tafel zo gemonteerd. Ziet er goed uit.

snelle levering, prima product

Snel te bestellen via internet en 3 werkdagen later al geleverd. Alles netjes verpakt. Ze doen wat ze beloven.

Prettige ervaring

Mooi onderstel van stuigerbuizen kunnen scoren bij bouwbuis. Telefonisch goed te bereiken en helpend bij vragen.

Snelle antwoorden op mijn mails, maar veel fouten in de bestelling

Ik kreeg duidelijke antwoorden op alle vragen die ik had voorafgaand aan de bestelling. Echter, toen ik mijn bestelling in elkaar wilde zetten, bleek er 1 koppelstuk te ontbreken en waren er 4 buislengtes niet juist.

Beste Katrein, Wij hebben advies gegeven betreffende uw project / cilinderframe en hebben inderdaad 1 koppeling te weinig gerekend, excuus daarvoor! Wij hebben voorgesteld deze dezelfde dag nog te na te zenden maar u gaf aan deze zelf bij de bouwmarkt te halen. De benodigde bogen en buislengtes heeft u zelf ingegeven tijdens uw bestelling. Wij proberen desondanks rekening te houden met de zaagmaten voor projecten maar kunnen helaas niet altijd elk detail overzien. Toch onze excuses dat u enkele buizen zelf een stukje heeft moeten inkorten.. Met vriendelijke groet, Team Bouwbuis.nl

Voldoende maar nog wat stappen te zetten

- De bijgeleverde tekening mag duidelijker. Het zou misschien helpen als het samenstelling toch al gereed is, na te denken over bijvoorbeeld het gatenpatroon. - Het goed waterpasstellen van de poten zodat het blad ook goed geplaatst kan worden zorgt voor ergernis - het beantwoorden van vragen mag concreter en wat sneller.

Beste Frank, Onze steigerbuis onderstellen zijn op maat te bestellen en de positie van de koppelingen zijn flexibel en naar eigen wens te positioneren. Een exacte bouwtekening is hierbij helaas niet mogelijk maar we nemen uw advies ter harte en kijken wat we kunnen verbeteren hierin. Het beantwoorden van vragen per email doen we over het algemeen nog dezelfde dag. In deze drukke periode kan het soms een dag later worden. Ons advies: bel ons, dan krijgt u direct antwoord! Met vriendelijke groet, Team Bouwbuis.nl

Snel geleverd en precies als verwacht!

Snel en goed geleverd. En precies wat we gehoopt hadden. Raad het iedereen aan.

Prima alleen de bezorging ging niet helemaal goed, Het bestelde klopte precies wij konden het makkelijk in elkaar zetten !

Heel degelijke web shop

Bestelling correct afgehandeld.

Prima service en verzending

Product kwam. Helaas niet overeen met product dat we eerder bij een ander besteld hadden.

Snelle levering Duidelijke bouwtekening

Alles is van zeer degelijke kwaliteit

Snelle levering en goede prijs

Steigerbuiskoppelingen en buis op maat besteld. Nu voor tweede keer. Beide keren snel gereed en goede prijs

Prima en snel

Over Bouwbuis.nl

Bouwbuis.nl levert Steigerbuis en Buiskoppelingen. Daarmee bouwt u eenvoudig de meest uiteenlopende constructies zoals meubels, hekwerk, stellingen, reclame frames, flexibele werkplek inrichtingen, winkel inrichting en wat u maar bedenken kunt... Voor elke toepassing wel een geschikte buis in huis.