Zó blij met deze buizen

Buizen op maat besteld zodat ons tuindoek( 2.80 mtr x 1.60 mtr) super mooi is komen te hangen. De bestelling ging gemakkelijk en de levering daarna was ook super geregeld. We werden netjes op de hoogte gehouden. Het was makkelijk in elkaar te zetten en het doek paste precies met de meebestelde elastieken. Wij zijn erg blij en bedanken jullie hartelijk. We bevelen dit bedrijf zeker aan :-)

Goede materialen, precies op maat en snelle nette levering.

Snelle en correcte levering

Gewoon goed

Snelle en goede levering

Niet duur

Algemeen zeer tevreden

Snelle levering, duidelijke website, concurrerende prijzen.

Heel positief over mijn bestelling, precies op de mm en snel gedaan!

Goed werk, fijn ingepakt en behulpzaam bij in mijn auto leggen!

Alles precies op maat en op tijd geleverd. Montage is kinderspel het eindresultaat mag er zijn.

Prima in orde

Produkt snel ontvangen en helemaal zoals besteld

Deskundig en goed

Ik ben geholpen door een vlotte vriendelijke bediening en ze komen direct met een oplossing op maat. Kopje koffie er bij en ik voelde mij meteen op mijn gemak. Bril is op tijd en volgens afspraak geleverd. Ik heb iedere dag nog plezier van.

Snel en mooi materiaal

Duidelijke website, gemakkelijk te bestellen en ze laten goed weten wanneer je het kan uithalen. Aanrader

duidelijke site

de bestelling is wat ik ervan verwachte

Prima materialen met een korte levertijd!

Ik heb verschillende keren materialen bij Bouwhuis besteld en iedere keer zijn de stellingen snel en accuraat geleverd. Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding uitstekend en de materialen zijn van hoge kwaliteit. Met name het zagen van buis op een vooraf aangegeven lengteVind ik een belangrijke voorwaarde om vooral blijven om te bestellen.

Perfect!

Geweldig mooi product (de buizentafel), kwalitatief dik in orde. Alles netjes bijgeleverd en verpakt, zat zo in elkaar.

Goeie service, doen wat ze moeten doen. Top.

netjes geleverd

Pakket is netjes geregeld alles was aanwezig alleen mis ik nog 2 haakse bochten die waren er niet bij geleverd kunt u mij die nog toe sturen.

Beste Eric, Vervelend dat er 2 haakse bochten ontbreken, onze excuses! Kun je even een email sturen met het bestelnummer? Dan pikken we het meteen op. Met vriendelijke groet, Team Bouwbuis.nl

Top geregeld, en top meegedacht

leuk samen gewerkt, en mee gedacht....

9oit in het verleden hoopt ik op een groot bureau, door toeval zag ik een buizen onderstel, plaat MDF er op en hoppa ik een groot bureau dankzij bouwhuis. Een verlangen is gevuld Bouwhuis zorgde er voor dat ik niets hoefde te boren in muren en met balkjes en planken aan een muur Ik heb op maat bij bouwbuis een onderstel gekocht. Super tevreden met de service. Binnen 2dagen geleverd en gebouwd

Goed materiaal en pijlsnel geleverd.

Het uitzoeken van het juiste materiaal voor een pergola die met rozen wordt begroeid en waarin een bank komt te staan, op de website met een groot aanbod is wel wat werk. Als die keuze eenmaal gemaakt is, wordt er snel geleverd. De montage is eenvoudig,ook voor leken.. Bij toeval had ik een passende sleutel om de koppelstukken aan te draaien. Het zou wel een mooi gebaar zijn als die ongevraagd wordt bijgeleverd.

levering volgens afspraak. keurig op tijd

De bestelde buizen zijn netjes op tijd geleverd. Wij gaan het pas eind maart gebruiken, maar zijn bij dat dit weer van de "TO DO" kan worden gestreept.

Ruim assortiment en snelle levering

Mijn bestelling werd snel geleverd, prima prijs kwaliteitverhouding.

snelle reactietijd

Het transport is helaas (2x) niet goed gelopen, door fouten bij de transporteur. De mensen van Bouwbuis hebben 2x erg snel gereageerd.

Snel en goed. En mooi product

Verschillende keren al ve bouwbuis besteld. Altijd snel en vlot geleverd. 1 X een verkeerde maat buizen gekregen maar dat is dan ook weer snel en prettig verholpen door een uitstekende service..

Heel tevreden, perfecte buizen.

Geleverd zoals gezegd.

Uitstekende service!!

Ik had mijn op maat gemaakte tafeltje besteld. Klopt precies, snelle levering en alles netjes afgewerkt! Zeer aan te bevelen!

Over Bouwbuis.nl

Bouwbuis.nl levert Steigerbuis en Buiskoppelingen. Daarmee bouwt u eenvoudig de meest uiteenlopende constructies zoals meubels, hekwerk, stellingen, reclame frames, flexibele werkplek inrichtingen, winkel inrichting en wat u maar bedenken kunt... Voor elke toepassing wel een geschikte buis in huis.