Perfect!

Geweldig mooi product (de buizentafel), kwalitatief dik in orde. Alles netjes bijgeleverd en verpakt, zat zo in elkaar.

Goeie service, doen wat ze moeten doen. Top.

netjes geleverd

Pakket is netjes geregeld alles was aanwezig alleen mis ik nog 2 haakse bochten die waren er niet bij geleverd kunt u mij die nog toe sturen.

Beste Eric, Vervelend dat er 2 haakse bochten ontbreken, onze excuses! Kun je even een email sturen met het bestelnummer? Dan pikken we het meteen op. Met vriendelijke groet, Team Bouwbuis.nl

Top geregeld, en top meegedacht

leuk samen gewerkt, en mee gedacht....

9oit in het verleden hoopt ik op een groot bureau, door toeval zag ik een buizen onderstel, plaat MDF er op en hoppa ik een groot bureau dankzij bouwhuis. Een verlangen is gevuld Bouwhuis zorgde er voor dat ik niets hoefde te boren in muren en met balkjes en planken aan een muur Ik heb op maat bij bouwbuis een onderstel gekocht. Super tevreden met de service. Binnen 2dagen geleverd en gebouwd

Goed materiaal en pijlsnel geleverd.

Het uitzoeken van het juiste materiaal voor een pergola die met rozen wordt begroeid en waarin een bank komt te staan, op de website met een groot aanbod is wel wat werk. Als die keuze eenmaal gemaakt is, wordt er snel geleverd. De montage is eenvoudig,ook voor leken.. Bij toeval had ik een passende sleutel om de koppelstukken aan te draaien. Het zou wel een mooi gebaar zijn als die ongevraagd wordt bijgeleverd.

levering volgens afspraak. keurig op tijd

De bestelde buizen zijn netjes op tijd geleverd. Wij gaan het pas eind maart gebruiken, maar zijn bij dat dit weer van de "TO DO" kan worden gestreept.

Ruim assortiment en snelle levering

Mijn bestelling werd snel geleverd, prima prijs kwaliteitverhouding.

snelle reactietijd

Het transport is helaas (2x) niet goed gelopen, door fouten bij de transporteur. De mensen van Bouwbuis hebben 2x erg snel gereageerd.

Snel en goed. En mooi product

Verschillende keren al ve bouwbuis besteld. Altijd snel en vlot geleverd. 1 X een verkeerde maat buizen gekregen maar dat is dan ook weer snel en prettig verholpen door een uitstekende service..

Heel tevreden, perfecte buizen.

Geleverd zoals gezegd.

Uitstekende service!!

Ik had mijn op maat gemaakte tafeltje besteld. Klopt precies, snelle levering en alles netjes afgewerkt! Zeer aan te bevelen!

snel geleverd en compleet

snel geleverd en compleet

Prima service! Degelijk materiaal! Echt een aanrader!!

Prima service! Degelijk materiaal! Echt een aanrader!!

De buis constructie zit mooi in elkaar

Steigerplanken hadden we meer afwerking van verwacht waren erg ruw om als tafelblad te gebruiken volgens ons klopte de opgegeven maat ook niet.

goede materialen

duidelijke site snelle levering

Alles klopt,helemaal happy

Aflevering oké,alles klopt,happy days

Helemaal goed!

Ik vond het best spannend, had nog nooit zoiets groots bestel (eettafel) Het kwam op de aangegeven tijd. Er zat géén werkbeschrijving bij, wat voor mij geen probleem is. Misschien voor anderen wel? Ik zou het zeker nog eens doen, wanneer ik iets nodig heb!

Gewoon prima

:-)

Prima, snelle levering, goede omschrijving en prima produkt!

prachtig bouwwerk

Tussen bestelling en aflevering zaten slechts een paar dagen. Alles keurig netjes compact verpakt en netjes op maat gezaagd.

Netjes en snel alles op maat aangeleverd.

alles goed en snel geleverd

ben zeer tevreden over afwerking en levering van mijn bestelling

Bestellen in een handomdraai

het bestellen bij bouwbuis gaat heel makkelijk, je vult de afmetingen van je banner in en de rest wordt voor je gedaan. als je opzoek bent naar een banner frame is dit zeker een aanrader!!!

Als ik wat bedenk om te maken, dan denk ik aan Bouwbuis.

Af en toe bedenk ik dingen om iets beter en toch afwijkend (van normaal) te maken. In het verleden was het telkens moeilijk om geschikte én voldoende materialen hiervoor te verkrijgen. Sinds ik Bouwbuis heb 'gevonden' is het een kwestie van bestellen en maken zoals ik het in mijn hoofd heb zitten. (eiken salontafel met onderstel, trapleuning, gebogen grote eettafel met onderstel dat voor niemand hinderlijk is, droogrek voor dekens, stelling onder boom voor klimop (extra schaduw)).

Over Bouwbuis.nl

Bouwbuis.nl levert Steigerbuis en Buiskoppelingen. Daarmee bouwt u eenvoudig de meest uiteenlopende constructies zoals meubels, hekwerk, stellingen, reclame frames, flexibele werkplek inrichtingen, winkel inrichting en wat u maar bedenken kunt... Voor elke toepassing wel een geschikte buis in huis.