zeer goede servies.

Aangezien wij weinig ervaring hebben met web aankopen hebben we regelmatig een beroep op jullie gedaan. Dit is naar tevredenheid geschied. De hulp en uitleg was uitstekend Ook de levering en terug boek service verliep vlekkeloos.

Goede kwaliteit en snelle levering

Prima steigerbuis, goede prijs en snel geleverd.

Laatste bestelling niet tevreden

Op de site stond nergens goed vermeld dat Bouwbuis gesloten was ivm aanpassen site en vakantie waardoor mijn bestelling pas 2 weken later ( en voor mij veel te laat) afgeleverd werd. Ik had het materiaal nodig en had het dan dus ergens anders besteld.

Beste Rai, Vervelend dat u onze vermeldingen, die er wel degelijk waren (bovenaan de website en tijdens het afronden van de bestelling), heeft gemist. Uw eerdere bestellingen waren hopelijk wel naar tevredenheid. We verwelkomen u graag in onze nieuwe webshop! Met vriendelijke groet, Team Bouwbuis

Supersnel en geweldige service!

Ik kon mijn bestelling de volgende dag al ophalen. Thuis aangekomen bleek dat ik een meetfout gemaakt had. De steigerbuis was 1 cm te lang. Meteen gebeld. Ik kon meteen langs komen en de buis werd gratis ingekort. Zo kon ik mijn project dezelfde dag nog afmaken.

Snelle levering, fijn product

Product werd snel geleverd en was makkelijk in elkaar te zetten. Een van de verbindingspunten paste niet helemaal, maar met een vijl was dit snel te verhelpen. Super stevig, erg blij mee.

Ik ben heel tevreden over Bouwbuis!!!

De geleverde constructie is zeer eenvoudig zelf in elkaar te zetten. De service is snel. Medewerkers van Bouwbuis zijn goed bereikbaar, denken mee en leveren indien nodig een andere maatvoering aan.

snelle levering goed materiaal

snelle levering goed materiaal. zeer tevreden

Prima service.

Keurig alles afgewerkt

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Goed overleg met klant en ingaan op de wensen

Ik heb tafelonderstel met 2 poten met wielen, 2 poten met voet, dit om iets te verplaatsen door optillen korte kant. Omdat dit geen standaar is was het verwarren voor mij, nl 2 voeten en 2 buizen over?? Na telefonisch contact alles duidelijk en er staat nu een prachtige tafel, een sieraad op mijn terras!

zeer goeie ervaring

Nadat ik het bestelde pakket op tijd in ontvangst had genomen bleek er 1 onderdeel te missen, dit werd direct geregeld en binnen 24 uur ontvangen. Mooie degelijke verrijdbare tafel van 2+1 mtr gemaakt.

Top dienst

Top duidelijk en snel geleverd

Alles mooi netjes goed verpakt geleverd alles op maat besteld en alles klopte tot op de millimeter. Voor een product dat op maat besteld moet worden vond ik binnen 3dagen geleverd erg snel. Ik kon sneller aan de slag als gehoopt

Product en levering zoals beloofd :)

Op tijd geleverd maar helaas niet compleet. Een belletje en de volgende morgen was de rest er, das pas service. Materiaal conform verwachting.

Snelle levering en een goede prijs

Prima overzichtelijke site snelle levering ook op de wadden eilanden en een normale prijs kwaliteit.

Snelle levering van spullen tegen een redelijk prijs

Snelle levering van de spullen

snel en accuraat

Goede afhandeling en niet te duur

Snel geleverd, keurig verpakt.

topkwailteit

Het materiaal wat geleverd wordt is van top kwaliteit, alles volgens afspraak. Helaas wordt er niet gereageerd op mail vanuit de website.

Snelle en correcte levering

Uitstekend product en snelle levering

Alles naar wens.

Fijne samenwerking

Bouwpakket besteld maar niet alle juiste koppelingen gekregen, maar snel recht gezet waarvoor dank

Prima service en snelle levering

Alles prima

Vlotte en probleemloze levering

Ook het telefonisch contact vooraf was prettig en informatief.

Over Bouwbuis.nl

Bouwbuis.nl levert Steigerbuis en Buiskoppelingen. Daarmee bouw je eenvoudig de meest uiteenlopende constructies zoals meubels, hekwerk, stellingen, reclame frames, flexibele werkplek inrichtingen, winkel inrichting en wat je maar bedenken kunt... Voor elke toepassing wel een geschikte buis in huis.