Zeer goed.

Snelle aflevering, goede kwaliteit en goed voorbereid.

Makkelijk besteld en prima geleverd

Ik ga een onderdeel nodig waarvan de verzendkosten relatief hoog waren dus heb ik het zelf opgehaald toen ik toch in de buurt moest zijn. Een medewerker wachtte vrijdagmiddag met sluiten totdat ik gearriveerd was. Bedankt voor deze prima service!

Alles prima in orde!

Snelle levering en alles compleet, niets op aan te merken. De prijzen zijn tevens prima!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Heb verschillende lengtes aan buizen besteld en koppelingen! Goede kwaliteit en hele snelle levering.

snelle juiste levering

juist product, veel keuze, duidelijk web site, mooie prijs

Prima snel en goedeprijs

Correct

Correct

In 1 keer goed

Het is weten wat je nodig hebt. Het is bestellen en betalen. En het is ontvangen. Prima dus zo als het hoort.

volledig tevreden

besteld en direct opvolging tot afleveren.

Snelle reactie op vragen en snelle levering

Goede kwaliteit en als je een vraag hebt krijg je snel een reactie

On spec, on time

Goed product. Goede bereikbaarheid. Vriendelijke hulp, en doen wat ze beloven.

Top bedrijf

Snelle levering en goede kwaliteit. Ook vragen over levering van speciale koppelingen worden snel beantwoord.

Duidelijke website

Op de duidelijke website van bouwbuis.nl is het gemakkelijk om een bestelling te doen. Deze bestelling wordt vervolgens snel geleverd.

Prima, snelle levering, goeie service, prettig in direct contact!

Zie boven.

goede prijs kwaliteit en prima snelle levering

Goede prijs kwaliteit en prima snelle levering

Uitstekende website en vriendelijke mensen achter het bedrijf

Ik had een spandoekframe besteld via de website, dit ging erg makkelijk en snel. Helaas werd deze niet compleet geleverd tijdens de verzending, maar de vriendelijke en snelle service maakte het weer goed. ik kreeg de enkele dagen later alsnog de het ontbrekende onderdeel tegen waardoor mijn bestelde product alsnog compleet was. Ik zou hier zo weer een bestelling willen plaatsen!

Goed, soepel snel, meedenkend!

Buis besteld Zeer snel geleverd Goede maat enngoeie afwerking

Overzichtelijke website, snelle levering en goede kwaliteit product !

In de webshop is alles snel en duidelijk te vinden. Houden je op de hoogte wat de status van je bestelling is. Leveren alleen maar kwaliteitsproducten. Volgende keer ga ik geen eens zoeken op internet maar bestel direct mijn spullen bij bouwbuis. ;)

Snel correct en naar wens

Ik kreeg de juiste spullen mooi op tijd

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Niks op aan te merken

Supersnelle service

Ik ben vanuit Zuid- Limburg naar Ospel gereden zonder een bestelling te hebben geplaatst. Ondanks dat dit niet gebruikelijk is werd er toch ter plekke meteen een buis op maat gezaagd. En kon ik deze meteen meenemen.

Keurige, snelle levering en goed contact. Niks mis mee.

Professioneel

Over Bouwbuis.nl

Bouwbuis.nl levert Steigerbuis en Buiskoppelingen. Daarmee bouw je eenvoudig de meest uiteenlopende constructies zoals meubels, hekwerk, stellingen, reclame frames, flexibele werkplek inrichtingen, winkel inrichting en wat je maar bedenken kunt... Voor elke toepassing wel een geschikte buis in huis.