Niks op aan te merken

Supersnelle service

Ik ben vanuit Zuid- Limburg naar Ospel gereden zonder een bestelling te hebben geplaatst. Ondanks dat dit niet gebruikelijk is werd er toch ter plekke meteen een buis op maat gezaagd. En kon ik deze meteen meenemen.

Keurige, snelle levering en goed contact. Niks mis mee.

Professioneel

Goede prijs en service

Ik belde om uitleg over de installatie van het frame en ze hielpen mij onmiddellijk uit de brand.

Prima website, goede levering

Prima website, goede levering. Transportkosten zijn stevig, zal wel niet anders kunnen.

Snelle service en mooi product

Gewoon top

Top kwaliteit, snel geleverd

Ik zocht een manier om snel een werkbank samen te stellen volgens eigen maatvoering. Perfect gelukt met bouwbuis, en zeer solide!

Twee keer besteld en gewoon TOP.

Alles top, materiaal en levering, twee keer tevreden van het bestellen van buizen voor het monteren van onze beurs stand banners.. Zeker een aanrader.

Prima.

Goede ervaring! Spullen werden op de afgesproken dag netjes geleverd.

Komen afspraak na.

Nvt

is zeker aan te raden.

makkelijk te bestellen en eenvoudig af te halen.

Ik ben heel tevreden oven de artikelen die Bouwbuis mij leverde.

Ik maakte een rek, een stelling in de hoek van de badkamer. Ik legde er oude traptreden op om spullen op te leggen die in de badkamer nodig zijn. Ik heb zo een uniek rek gemaakt. Nadien bestelde ik nog wat spullen zodat ik een infrarood paneel hoog in de de hoek van de badkamer kon monteren.

Snel, goed en compleet!

Zwart onderstel besteld, snel klaar, compleet en in een zeer goede kwaliteit!

De bestelling werd vlot geregeld

De communicatie was prima geregeld.

Prima geregeld.

Prima en duidelijke website. Afspraken worden volgens afspraak nagekomen.

Snelle en juiste levering

Bestelling volgens afspraak geleverd.

Positief

Correct en volgens afspraak afgehandeld

Zeer goed.

Ontbrak 1 buis bij levering. 1 belletje en volgende dag het ontbrekende geleverd. Goed, snel en vriendelijke communicatie. Het product is kwalitatief goed en eenvoudig in elkaar te zetten. Al met al, zeker een aanrader!

Snelle en keurig verpakte levering

Makkelijk bestellen en vooral op maat zagen is handig. Netjes verpakt en snel geleverd.

Prima keuze en prima service.

Ik bestelde een variatie op een van de bouwpakketten. Prima geregeld. Van een soort buiskoppeling waren er vier te weinig geleverd, maar na een telefoontje waren die de volgende dag al in huis. Mooi product!

Prima afhandeling en keurig bexorgd.

Fijn dat je hier alles op maat kan bestellen.

Prima bedrijf maar slechte vervoerder

Bestelling en behandeling ging prima. Maar vervoerder Transmission: kan geen neerzettoestemming geven, wil niet bij buren bezorgen en komt max 2x langs. Ben je bij tweede bezoek ook niet thuis dan gaat pakket retour afzender. Niet van deze tijd.

Top service!!

Al een aantal bestellingen gedaan en geven geweldig advies en denken met je mee. Plus snelle levering!!

Zeer vriendelijk en professioneel, zelfs voor zo’n relatief kleine order.

Zoals hierboven beschreven.

Gebbelsweg 14 6035 EA Ospel

495631993

Over Bouwbuis.nl

Bouwbuis.nl levert Steigerbuis en Buiskoppelingen. Daarmee bouw je eenvoudig de meest uiteenlopende constructies zoals meubels, hekwerk, stellingen, reclame frames, flexibele werkplek inrichtingen, winkel inrichting en wat je maar bedenken kunt... Voor elke toepassing wel een geschikte buis in huis.