Snelle en keurig verpakte levering

Makkelijk bestellen en vooral op maat zagen is handig. Netjes verpakt en snel geleverd.

Prima keuze en prima service.

Ik bestelde een variatie op een van de bouwpakketten. Prima geregeld. Van een soort buiskoppeling waren er vier te weinig geleverd, maar na een telefoontje waren die de volgende dag al in huis. Mooi product!

Prima afhandeling en keurig bexorgd.

Fijn dat je hier alles op maat kan bestellen.

Prima bedrijf maar slechte vervoerder

Bestelling en behandeling ging prima. Maar vervoerder Transmission: kan geen neerzettoestemming geven, wil niet bij buren bezorgen en komt max 2x langs. Ben je bij tweede bezoek ook niet thuis dan gaat pakket retour afzender. Niet van deze tijd.

Top service!!

Al een aantal bestellingen gedaan en geven geweldig advies en denken met je mee. Plus snelle levering!!

Zeer vriendelijk en professioneel, zelfs voor zo’n relatief kleine order.

Zoals hierboven beschreven.

Goed bedrijf

Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding goede kwaliteit

Mooi Produkt gemakkelijke installatie

Mooi Produkt gemakkelijke installatie

goede snelle levering

precies op maat

Alles klopte

Mooi systeem en snel op te bouwen maar tevens scherp geprijsd

Goed materiaal

Zeer positief

Goed materiaal

Buis besteld voor mij antenne, En Laten bezorgen, Alles netjes via mail ontvangen wanneer de bezorger komt enz… Niks op aan te merken, Zeer tevreden!!

Overzichtelijke webshop, scherpe prijzen en korte levertijd. Wat wil een mens nog meer?! Ik had een foutje gemaakt bij het bestellen waardoor een paar onderdelen niet goed waren. Dit werd door Bouwbuis snel en correct afgehandeld. Ik weet wel, als ik iets van steigerbuis nodig heb ga ik niet verder zoeken maar bestel bij Bouwbuis.

Makkelijk bestellen via de website en binnen de beloofde tijd geleverd. Erg tevreden!

Goede service, kwaliteit, meedenkend.

Absoluut aanbevolen. Denken met je mee en handelen oplossingsgericht. Eerlijk bedrijf met goede nazorg. Ik had zelf verkeerd besteld. Niets was hen te veel om het op te lossen. Dikke 5 sterren! Bedankt Bouwbuis.nl !

Alles naar wens verlopen

Super snelle service

Alles snel en uitstekend geleverd

Goede kwaliteit, snel geleverd

Telefonisch goed bereikbaar voor vragen en had mijn steigerbuizen snel geleverd gekregen. Fijne service!

Goede kwaliteit en snelle levering

Gewoonweg perfect van bestelling tot levering. Zeer degelijke kwaliteit.

Probleemloos, gewoon goed!

Ik heb een aantal keer besteld bij bouwbuis. Ik ben erg tevreden. Ik heb bij een eerdere bestelling ooit een incomplete levering gehad. Dat hebben ze toen snel en netjes opgelost. Gewoon een betrouwbare leverancier van erg leuke producten. Ik heb twee tieners die beide een bureau met bouwbuis onderstel hebben met daarbij beide een open wandkast van steigerbuis.

De bestelling was precies het product dat ik beoogde. De website is prima.

De bestelling was precies het product dat ik beoogde. De website is prima.

Prima prijs kwaliteit en snelle service op maat

Prima prijs kwaliteit en snelle service op maat.

Snel, keurig op maat en zeer betaalbaar.

Spullen zijn keurig op tijd geleverd, eenvoudig te monteren, alleen het goed/waterpas afstellen is wel even een klus waar je de tijd voor moet nemen. Misschien een tip om een indicatie van het gewicht erbij te doen voor de particuliere koper. Had het pakket op kantoor laten bezorgen en dat was "iets" zwaarder dan ik dacht...

Snel en flexibel

Kwaliteit en zeer klantvriendelijk. Goede prijs en snel geleverd, wat wil je nog meer!

Correcte levering met de correcte inhoud

Bestellen was makkelijk, duidelijk en verliep vlot, evenals de levering.

Over Bouwbuis.nl

Bouwbuis.nl levert Steigerbuis en Buiskoppelingen. Daarmee bouw je eenvoudig de meest uiteenlopende constructies zoals meubels, hekwerk, stellingen, reclame frames, flexibele werkplek inrichtingen, winkel inrichting en wat je maar bedenken kunt... Voor elke toepassing wel een geschikte buis in huis.