Ontzorgen!

Onze woning is nu compleet klaar en het enthousiaste team van PUUR Design heeft ons van het begin aan enorm goed geholpen. Goede ideeën, mooie meubels en zeer begaan met het gehele project. Wij bevelen jullie dan ook zeer zeker aan.

Te mijden

Half augustus 2019 tafel besteld , levering 6 à 7 weken, al snel 4 weken extra wegens vakantieperiode. Daarna steeds zelf om info moeten vragen want van hun zijde is de communicatie onbestaande aangaande lopende bestelling. Vandaag zijn we half januari 2020 , dus in week 21 en geen reactie. Hoelang gaat men dit nog rekken ? Ik heb de indruk dat men zich meer bekommert op deze site met klachten dan rechtstreeks met de " klant ". Waarom zouden ze ook, de betaling is al lang gebeurd...Wetgeving (Europa ) heeft nog een weg af te leggen i.v.m. consumentenbescherming.

Aangename sfeer, goed advies!

Wij kwamen hier terecht via de website en werden getriggerd door de afwisselende collectie. Zeer goed geholpen, enthousiaste mensen. Ga zo door!

Slecht

Op 06/06 lampen besteld én betaald, werden niet geleverd, er was iets mis gegaan met de leverancier. Op 03/10 opnieuw geïnformeerd want er kwam niets van hun kant uit. We kregen antwoord dat ze binnen de 14 werkdagen zouden geleverd worden. 3 weken later en nog steeds geen levering, dan maar opnieuw geïnformeerd. Op 22/10 lieten ze weten dat de bestelling eind volgende week ben hen zou zijn. Nog eens 2 weken later en geen spoor van levering. Op 12/11 gooien ze zelf de handdoek in de ring en stellen voor de bestelling te annuleren en het geld terug te storten. Op 02/12 nog geen geld terug ontvangen. Heden, op 20/12 ook nog geen geen terugbetaling.....we zijn benieuwd of er dit jaar nog iets van komt...

Beste mevrouw Beerten, Wij betreuren deze situatie enorm en hebben deze zaak dan ook interen uitvoerig besproken en gebruikt om verbeteringen te te passen. De creditering is zover ik heb begrepen al even verwerkt, kunt u dat nog even bevestigen? Alvast een hele fijne jaarwisseling gewenst en de beste wensen voor 2020.

Goede service en communicatie

Alles verliep heel vlot en professioneel. Vriendelijke mensen

Mooie showroom, deskundig advies, top servivice

Recentelijk de showroom bezocht in Eindhoven. Vriendelijk en vlot personeel in de showroom, goed en waardevol advies gekregen en een keurige levering. Alles netjes gemonteerd! Zeer tevreden over het verloop van dit traject, en uiteraard mijn nieuwe meubels!

Goed contact en snel

Reageren snel en goed op vragen en komen afspraken na.

inspirerende begeleiding naar een nieuw interieur

De medewerkers van Puur werken op een vlotte en correcte manier naar een passende oplossing voor interieurvernieuwing, Het contact verloopt vlot, het leveringsproces verloopt zeer klantvriendelijk.

Hulp in winkel en bezorgservice erg goed

Heel vriendelijk in de winkel. Mooie spullen. Verder was de bezorging heel goed geregeld. Flexibel met inplannen. Alles werd netjes naar boven getild en neergezet.

Professioneel, klantenvriendelijk en behulpzaam

Stefan en het team zijn de professionaliteit zelve. Een uitstekend aanbod in verlichting, decoratie en interieur

Mooie producten

Bedrijf met een goed hart

Succesvolle ervaring bij Puur Design & Interieur

Vriendelijke ontvangst en enthousiasme over het assortiment. Duidelijke tekening van wandmeubel ontvangen per mail, zeer goed advies gekregen. Alle tijd voor ons tijdens uitzoeken van meubels en bekleding. Communicatie uitstekend. Zorgvuldigheid bij het afleveren van de stoelen.

Een nieuwe hoekbank!?!

Luisteren naar mijn wensen, meedenken, kortom een deskundige begeleiding zijn garanties voor mij voor tevredenheid. Van aankoop tot levering was het TOP.

Matige communicatie en incomplete aflevering

De levertijd was ruim 3x langer dan op de website beloofd. Hiervoor geen excuus oid ontvangen. De bezorgers waren aardig en hulpvaardig, maar waren wel het bijbehorende kussen vergeten. Voor die na levering moet ik dus weer thuis zijn en weer vrij nemen. Mijn verzoek om op zaterdag af te leveren is ook niet gehonoreerd.

Beste heer Holster, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij betreuren het ten zeerste dat wij uw order niet binnen de gestelde termijn uit hebben kunnen leveren, dit is niet de gebruikelijke gang van zaken. Ook wij hadden dit erg graag sneller afgewikkeld echter waren we afhankelijk van een langer productieproces dan gebruikelijk is vanuit deze Italiaanse fabrikant. Aangaande de nalevering; wij hopen dat u door het zelf kunnen uitkiezen van het aflevermoment zo min mogelijk hinder heeft ondervonden. Uiteraard wenst team PUUR u veel plezier van u aankoop. Vriendelijke groeten, Stefan Hendriks

Exclusief in aanbod en service!

Alles staat in teken van kwaliteit. De producten zijn alleen maar van hoge kwaliteit te verkrijgen en zo ook de service. Bij Puur Design nemen ze echt de tijd voor je en alles kan naar smaak besteld worden. Nu genieten van mijn Italiaanse design bank en het London Art behang die mijn woonkamer afmaakt. Nogmaals bedankt!

Hi Jessie, heel erg leuk te horen dat je zo tevreden bent met je aankoop en over onze service, daar doen we het voor! Veel plezier gewenst van je mooie eye-catchers en we zien jou graag terug in onze showroom. Hartelijke groeten, Team PUUR.

Deskundige en snelle afhandeling

Positieve en klantvriendelijke benadering

Goede prijs, correcte dienstverlening.

Stipt geleverd volgens afspraak, verpakkingsmateriaal werd meegenomen, meubel ter plaatse gebracht.

Uitstekende service, fijn personeel

Uitstekende service , mooie collectie , fijn personeel , goede communicatie

snelle levering voor een goede prijs

Ondanks onze aparte aanvraag, kond Puur Design & Interieur snel leveren tegen een prima prijs. Erg tevreden dus.

Prima webshop

Goed en snel geleverd; wat goedkoper dan concurrentie.

Pluspunten

Zeer. Vriendelijk. Directe beantwoording op vragen via mail. Correcte levering.

Pluspunten

Goede bereikbaarheid voor vragen, acteren snel, deskundig en zeer vriendelijk

Pluspunten

Goede afspraken, netjes afgewerkt

Pluspunten

Goed advies, mooie en degelijke materialen, vriendelijke mensen. Opgeleverd in de toegezegde termijn.

Ga zo door

Pluspunten

Goede service, ze nemen de tijd en hebben kennis van zaken