Van de website uitgekozen en door de vriendelijke kundige monteur laten plaatsen. Alles perfect

Dag Peter en Anne, Super leuk om te horen en dank voor de complimenten! Heel veel plezier gewenst van jullie nieuwe woning en hopelijk tot een volgende keer. Met hartelijke groet, Team PUUR Design & interieur

Goede en proffessionele service

Wij hebben een prachtige AirPort kast besteld Deze kast is zeer vakkundig geplaatst door een vriendelijke monteur

Dank voor de uw berichtje en altijd fijn om om terug te horen! Geniet van jullie prachte nieuwe erecatcher en hopelijk tot een volgende gelegenheid. Mvg, Team PUUR Design & interieur

Alles transparant en helder geregeld, top!

Online bestelling geplaatst, snelle follow-up en duidelijke informatie hoe het proces verder zou lopen. Bij vragen meteen een antwoord gekregen. Helemaal blij met de service en met het mooie tafeltje.

Erg leuk om te horen en ook een geweldige keuze zoals ik zag op de foto, mooi! Heel veel plezier gewenst en hopelijk tot een volgende gelegenheid. Hartelijke groeten, Team PUUR Design & interieur

Erg positieve ervaring.

Zeer klantvriendelijk, meedenkend, oplossingsgericht, goed advies, mooi assortiment en heel aardig.

Fijn om te horen Jos, en dank voor de mooie review. Wij vinden jullie ook aardig ;-) Hopelijk kunnen we jullie een volgende keer wederom blij maken met een van onze unieke designstukken uit onze showroom of webshop! Jullie zijn van harte welkom. Vriendelijke groeten, Team PUUR Design & interieur

Goed informeren en klant vriendelijke

Heel erg goed

Zeer fijne communicatie bij vragen Zelfs na kantoortijd reageren ze op een e-mail.

afhandeling garantie

perfect binnen enkele dagen afgehandeld

Dank voor de mooie beoordeling, altijd fijn wanneer we onze klanten blij kunnen maken! Graag weer tot ziens! Groet, Team PUUR Design

Goede service en prettig kontakt.

Aanbevolen! Ik kom zeker nog eens terug.

Dank je Anneke voor de genomen tijd en moeite om ons te reviewen, en dank voor de mooie review! Leuk en goed te horen, we zien u graag terug in onze showroom in Eindhoven. Alvast een hele mooie jaarwisseling. Team PUUR

na een jaar toch erg tevreden

Ruim een jaar geleden barkrukken besteld. Door leveringsproblemen, materiaaltekorten etc. etc., werden de barkrukken toch eindelijk geleverd. Dat viel toch tegen. Niet de krukken zoals wij ze besteld hadden. Ergens in de communicatie (ga ik vanuit nu) bleek dat ons type kruk niet leverbaar was. Ze waren best wel mooi, maar niet wat wij wilden hebben. Krukken terug naar de winkel dus en wij ook. Nieuw speurwerk en uiteindelijk bij compleet andere krukken uitgekomen. Hadden we via andere winkel kunnen bestellen, maar we waren eigenlijk toch best wel tevreden bij Puur en alle begeleiding die we kregen. Het duurde allemaal weer een flink aantal weken, maar nu voor de kerst onverwacht nog, toch de nieuwe krukken gekregen en.... HEEL ERG TEVREDEN!!

Dag Robert, Dank voor jullie reactie. Helaas ging het niet geheel vlekkeloos inderdaad, maar uiteindelijk is het ons gelukt (al dan niet met een omweg) jullie alsnog tot onze tevreden klanten te mogen rekenen! Nogmaals heel veel plezier gewenst van jullie aankoop en tot een volgende keer! Gr, Team PUUR.

Net dat stapje extra

Onze ervaring met Puur Design & Interieur is ontzettend positief. We zijn al meerdere malen ontzettend goed geholpen en worden iedere keer weer positief verrast door de klantgerichtheid en de bereidheid mee te denken. Wij kunnen Puur dan ook van harte aanraden. Los van de prachtige meubels die zij verkopen, maken met name de mensen het verschil en zetten zij net dat stapje extra.

Waar klant nog koning is

Men neemt alle tijd voor je. Wordt heel goed meegedacht en advies gegeven. Het contact gedurende het project is prima. Monteurs werken zeer secuur. Kortom, wilt u uw interieur een upgrade geven dan is Puur Design de juiste partner

positief

klantvriendelijke benadering, deskundig

Leuk contact

Prima service, prima communicatie, mooie merken en goede communicatie over levertijden, aanrader!

Goede service!

Heel erg blij met tijdig geleverde klok, goede communicatie en service!

Super blij met mijn geleverde bed!

Vorige week is mijn Bonaldo bed geleverd. Zéér tevreden over de levering en plaatsing. Top service!!

Mooie meubels, vriendelijke mensen en top service!

Prettige ervaring met de mensen van Puur tijdens aankoop van 4 prachtige Catalan barkrukken en prima service! Zeker een aanrader!

Het liep niet soepel in de zin beschikbaarheid installateur maar de communicatie was goed eAfspraken

Het liep niet soepel in de zin beschikbaarheid installateur maar de communicatie was goed en afspraken werden na gekomen.

Beste Marjolein, Hartelijk dank voor de genomen tijd, en voor het geven van deze waardevolle review. We doen altijd ons uiterste best om levering (en montage) van verlichting zo goed mogelijk samen te laten komen en goed in te plannen met onze elektricien. Met de (afgelopen periode) soms erg lastig planbare levertijden is is dit vaak een beste uitdaging. Gelukkig is het allemaal goed gekomen en is uiteindelijk alles naar volle tevredenheid gemonteerd en geïnstalleerd. Heel veel plezier van de prachtige armaturen en wij zien u graag een volgende keer terug! Met een vriendelijke groet, Team PUUR Design & interieur

Prachtige producten en uitstekende service

Prettige koop ervaring en fijn advies in de winkel, levering heel netjes

Dag Stella, Wat fijn en leuk om te horen! Leuk jullie snel weer eens in Eindhoven te mogen verwelkomen zodra jullie weer toe zijn aan een volgend project! ;-) Mvg, Team PUUR Design & interieur

Geen geld ontvangen bij annulering bestelling

Ivm te lange levertijd de order van de bank geannuleerd maar na ruim 5 weken nog het geld niet retour ontvangen. Meerdere malen gebeld en gemaild maar zonder succes. Heel teleurstellend!

Beste Wilma, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen ons te reviewen. Uiteraard mocht u uw online bestelling annuleren, wat we ook direct in gang hebben gezet voor u. Wat normaliter automatisch verwerkt zou moeten worden is de creditering, we constateerde dat dit tot 2 x toe mis is gegaan, de handmatige poging is gelukkig wel goed gegaan zoals door u bevestigd. Onze excuses hiervoor. Nogmaals, wij betreuren het ten zeerste dat we de bank niet zo snel konden leveren dan verwacht, we waren u namelijk erg graag van dienst geweest!

Goede service en hulp!

Helaas wilde transportbedrijf een laat ontdekte schade aan 1 van de pip-e armchairs niet vergoeden. Puur Design en Interieur heeft hele goede service geboden en ons een nieuwe stoel gegeven. Top en dank voor hulp en service!

Wij hebben de cattelan Italia freeway gekocht. Super product. Erg blij mee. De contacten voor en na aankoop waren ook erg goed. Als er iets was of onduidelijk bleek, werd dit altijd goed en snel opgepakt en opgelost. Beveel ze van harte aan!!!

Heel veel dank voor deze mooie review. Zeer gewaardeerd en hopelijk tot een volgende keer! Vriendelijke groeten, Team PUUR Design & interieur

Heel goed.

Klantvriendelijk en meedenkend. Prima communicatie, zowel persoonlijk als per email. Levering keurig op tijd. Heel net afgeleverd door behulpzame mensen.

Goed bedrijf dat mooi design levert!

Leveringen kwamen door de huidige markt iets later dan verwacht. Wel topkwaliteit en hele goede service!

Helemaal top!

Doen wat ze zeggen, zeer behulpzaam en gaan pas weg als alles tip-top in orde is.

Dag Lianne, Hartelijk dank voor deze mooie complimenten, daar doen wij het voor! Heel veel woongenot gewenst en ondanks alles perfect afgewerkt is hopen wij jullie een volgende keer wederom van dienst te mogen zijn! Hartelijke groeten, Team PUUR Design

Persoonlijk advies, service, kwaliteit en installatie meer dan uitmuntend!

Na een persoonlijk advies thuis door Stefan met demo van Occhio en andere armaturen, wordt de opdracht tot levering en installatie zeer professioneel vervolgd. Bejegening door een ieder uitstekend en dit geldt ook voor de installatie volgens afspraak. Wij zijn meer dan tevreden en willen graag als referent voor potentiële klanten optreden voor Puur Design!

Hartelijk dank voor de genomen tijd en moeite om ons te beoordelen, en enorm fijn te horen! Het resultaat mag er dan ook zeker zijn, tot binnenkort maar weer zullen we zeggen! Groeten, Team PUUR Design