uitgebreide collectie en prima service

Na lang zoeken de lamp van onze keus bij Puur Design gevonden. Belangrijk daarbij was de aflevering en montage van de lamp thuis. Daarover is goed gecommuniceerd. De montage ging perfect door 2 heren die de tijd namen dat de lamp precies naar onze wemns kwamte hangen. Daarbij werd er netjes gewerkt en waren ze uitermate vriendelijk.

Wat leuk en fijn om te horen dat jullie op en top tevreden zijn met jullie aankoop en over onze service. Heel veel genot en plezier gewenst en hopelijk tot een volgende keer! Groet, Team PUUR Design & interieur

Alles zit in deze naam...PUUR !

Het is een beetje thuiskomen bij Puur. Hartelijk ontvangst, zeer goed advies, ruim meedenkend, eerlijk en betrouwbaar. Geweldige service. Ook jullie bezorgers verdienen een compliment. Zij gaan zorgvuldig met de te leveren goederen om, wat tegenwoordig niet door iedereen gedaan word. Kortom wij zijn erg tevreden en zullen zeker nog terugkomen bij PUUR.

Heel veel dank voor de genomen tijd om jullie ervaring met ons team en bedrijf te delen, fijn om te lezen en dit wordt zeer gewaardeerd! We zullen dan maar asluiten met; tot de volgende keer ;-)

Helemaal TOP!!

Zeer vriendelijke dame heeft ons geholpen om de beste lamp voor ons te vinden! Gisteren geleverd en gemonteerd door een zeer kundige man! Het uitleggen van de bediening app deed hij ook super! Wij genieten van onze Occhio plafondlamp! Puur Design & Interieur, tot een volgende!

Dag Ria, wat fijn dat je de moeite hebt genomen je ervaring met PUUR Design te delen. Heel veel plezier gewenst van de prachtige lamp en wij zijn jullie graag een volgende gelegenheid weer van dienst!

Goede en vriendelijke service

Fijne directe communicatie, goede service en betrouwbare levering!

Prima service. Alles klopte !

Zowel tijdens de aankoop van onze mooie nieuwe eettafel als tijdens het leveren en plaatsen is alles uitermate correct en plezierig verlopen. Aanbevolen.

Hartlijk dank voor de genomen moeite om ons te reviewen. En natuurlijk helemaal leuk bevestigd te krijgen dat we ook in Maastricht weer een tevreden klant erbij hebben ;-) Graag tot een volgende keer!

Prettig en professioneel geholpen.

Prettig en professioneel geholpen.

Mijn ervaring met Puur was een heel goede en ik ben zeer tevreden

Ik heb het team van Puur als professioneel en heel prettig ervaren. In de winkel kreeg ik goed advies, mijn bestelling werd zorgvuldig afgehandeld en als ik nog vragen had kon ik snel contact maken. Levering van het bestelde verliep ook vlot, evenals de zorgvuldige aflevering bij mij thuis met ook vakkundige installatie van de verlichting.

Dag Joke, wat enorm fijn om te lezen, worden wij blij van ;-) Wij vonden het ook een aangenaam traject met U en wij wensen u enorm veel woonplezier! Tevens hopen wij u een volgende keer wederom van dienst te mogen zijn. Mvg, Team PUUR Design & interieur.

Goede ontvangst, goede uitleg uitstekende service. Wij hadden het bestelde item binnen 2 dagen in huis

Leuk en vooral fijn te horen Marcel! Geniet van jullie nieuwe aanwinst en graag tot een volgende keer. Groeten, Team PUUR Design.

Super van begin tot einde

Vanaf uitzoeken van de meubels tot levering, de service is goed en altijd vriendelijk en netjes.

Dank je voor de mooie complimenten en fijn om te horen! Voor ons altijd weer leuk om te horen en vooral te weten dat het gehele traject positief is verlopen. Hopelijk tot een volgende keer!

Fantastisch! Alles conform afspraak, goed geïnformeerd!

Erg goede service en aflevering werd goed afgestemd. Mooie spullen! Zeker een aanrader, inmiddels bijna ons gehele interieur hier besteld.

Beste heer van Stiphout, Super mooi en fijn te lezen dat alles naar wens is verlopen. Hartelijk dank en heel veel woongenot gewenst in jullie nieuwe woning! Team PUUR Design & interieur

Betrouwbaar en flexibel

De artikelen worden zorgvuldig geleverd en gemonteerd. Grote diversiteit aan design meubels, vriendelijk en deskundig advies voor interieur ontwerp.

Dag Raluca, Dank voor de mooie complimenten, deze steken we in onze zak en geeft ons alleen maar meer positieve energie en bevestiging dat onze service en aandacht voor de klant gewaardeerd wordt. Leuk!

Levertijd klopt niet, contact blijft uit

Een tafel met een levertijd van 10 dagen besteld. Nu na 13 dagen geen tafel ontvangen en vanuit Puur Design hoor ik helemaal niets. Ik heb de winkel gister gebeld, de dame aan de telefoon zei dat de tafel waarschijnlijk volgende week bij hen binnen komt. Geen zekerheid dus. Ook zou ik nog teruggebeld worden over de levertijd, dit is niet gebeurd. Ondertussen zit ik zonder eettafel en is het de vraag wanneer ik de nieuwe ontvang. Volgende keer bestel ik weer bij Fonq, daar kun je tenminste van de levertijd op aan.

Beste mevrouw Kater, Hartelijk dank voor de genomen moeite om deze review te plaatsen. Spijtig dat u ontevreden bent over de levertijd en dat u hierdoor al afscheid heeft genomen van uw tafel. Na uw aankoop hebben wij u op maandag 30 augustus (na ontvangst van de orderbevestiging vanuit de leverancier) direct een aanvullende mail gestuurd dat wij binnen ca 10 werkdagen uw bestelling in ons magazijn ontvangen (maar dat dit langer kan duren wegens de nasleep van vakanties en Covid-19). Heeft u deze mail wellicht niet ontvangen? Woensdag heeft u namelijk telefonisch contact gezocht met onze organisatie met het verzoek om een update. Helaas was mijn collega van planning afwezig, waardoor u donderdagochtend reactie heeft gekregen waarin wij aangaven uw bestelling volgende week te ontvangen. (werkdag 12 (in plaats van werkdag 10). Wij betreuren het enorm dat u in de veronderstelling was dat de Class table binnen 10 werkdagen bij u wordt geleverd. Onze excuses dat dit niet duidelijk was en u zonder eettafel zit. Zoals reeds aangegeven zullen wij na ontvangst van de tafel een bezorgafspraak bij u inplannen. Maandag neem ik even telefonisch contact met u op. Een aangenaam weekend gewenst! Met hartelijke groet, Claudi (ordermanager Puur Design & Interieur)

vriendelijke en vakbekwame service

Fijn geholpen in de winkel. Vriendelijke en vakbekwame monteur die de lamp keurig heeft opgehangen! Goede prijs/kwaliteit verhouding

Fijn om te lezen en heel veel plezier gewenst van uw prachtige lamp! We zien u graag een volgende keer weer terug. Team PUUR Design.

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Tijdens het uitzoeken van de meubels zijn we heel goed geadviseerd in de kleurkeuze combinatie. De bezorging verliep helemaal volgens afspraak. Tijdens de bezorging werd goed meegedacht over de perfecte opstelling van de meubels. Kortom: niets dan lof.

Dag Helma, Dank voor de mooie feedback en graag tot een volgende keer! Groeten, Team PUUR Design & interieur

Vriendelijke en goede verkopers, uitgebreide uitleg, nemen de tijd voor de klant en super service. Ik zou deze winkel echt aanbevelen.

Dank je voor de mooie review Karin, altijd fijn om te horen!

Heel prettig en professioneel

We werden goed geholpen in de winkel. Vervolgens was na de bestelling, sprake van goede communicatie inzake levering en montage. De montage van de lampen verliep goed en na afloop werd er nog een bericht gestuurd met de vraag of alles naar wens verlopen was. Heel prettig om zo benadert te worden. Dat is echt klant centraal stellen en goed werk afleveren.

Heel erg fijn om deze feedback terug te zien Marij, namens het hele team dank en heel veel plezier van jullie prachtige eye-catchers! We hopen jullie een volgende keer wederom van dienst te mogen zijn!

Na overleg heel veel mogelijk bij Puur. Top service, mooi product en perfecte service. Zal hier zeker nog eens een bestelling plaatsen!

Dank je voor de complimenten Cecile, we zien je graag weer terug bij PUUR! Online, maar uiteraard ook in onze showroom ;-)

Mijn ervaringen waren prima. Het product is eerder geleverd dan gepland en er was duidelijke communicatie. Enige issue was dat de site niet werkte. Ik kon mijn bestelling online niet afronden en betalen. De helpdesk was vriendelijk en heeft me geholpen met een factuur en overschrijving maar ik denk dat jullie best wat aankopen missen omdat niet iedereen zo omslachtig wil werken. De helpdesk gaf aan dat het een bekend probleem was maar ik had niet de indruk dat het snel opgelost zou worden of een prioriteit was. Misschien toch goed om hiernaar te kijken? Ik wens jullie het beste en tot nog eens! Groeten Anneleen

Dag Anneleen, fijn te horen dat je tevreden bent over ons team en service en helemaal fijn om een klant positief te kunnen verrassen met een snellere levertijd dan gepland! We hadden inderdaad een hele vervelende storing in onze webshop, echter omdat deze niet continue en op iedere computer naar voren kwam konden we deze zeer lastig opsporen en oplossen. Gelukkig is dit intussen weer opgelost en werkt (zover wij nu ervaren hebben) weer helemaal in orde. Inderdaad; via onze live chat zijn we goed bereikbaar en ook via e-mail of telefoon uiteraard. Dus incidenteel is deze aankoop even manueel gegaan, maar toch gelukt! Heel veel plezier gewenst van jullie aankoop en graag tot een volgende keer. Mvg, Team PUUR Design.

niet alles ok maar ze doen wel hun uiterste best.

wat verkeerde informatie wasrdoor we eigenlijk voor niets kwamen maar doordat ze echt door het stof gingen en hun best deden om er iets positiefs van te maken toch geslaagd en gekocht.

Beste Henk, Waar gewerkt wordt kunnen helaas ook fouten worden gemaakt... De meestal (tijdloze) collecties van alle de merken welke we voeren zijn te groot om alles permanent in de showroom te kunnen laten staan. We wisselen regelmatig door gezien er ook continue nieuwe modellen en collecties worden gelanceerd. Gelukkig kon mijn collega u op een ander product uit dezelfde serie dermate van dienst zijn zodat ze u inderdaad toch nog goed op weg heeft kunnen helpen. Nogmaals dank voor uw feedback en heel veel plezier gewenst van u aankoop. Mvg, Team PUUR Design

SUPER

Super van order tot plaatsing!

Goed, meedenken en tijd geven om tot een besluit te komen

Geweldige zaak

Prachtige zaak met geweldige mooie meubels. Alles gaat perfect volgens afspraak. Top

Mooie producten, super advies

We kwamen voor 4 KFF barkrukken (fantastisch zitcomfort) en gingen naast de krukken ook met een top bank weg. Veel banken gezien, maar nergens werd deze geëvenaard. Fijne winkel als je mooie hoogwaardige meubels zoekt. Zeker aanbevelen.

Leuk om terug te lezen Matthijs! Dank voor de complimenten en nogmaals heel veel woongenot in jullie prachtige nieuwe woning! Team PUUR.

Zeer positief , mooie design meubels

Kundig advies en sympathieke medewerkers en een fraaie eetkamertafel !

Dag Harry, fijn je van dienst te zijn op meerdere vlakken en daarnaast deze prachtige eye-catcher hebben mogen leveren! Want deze staat beslist garant voor heel veel woongenot + plezier! Geniet ervan en hoplijk tot een volgende keer. Team PUUR.

For the best international design.

At Puur Design I found the best choice of design furniture combined with great service and assistance. Also got my made to measure wardrobe by them, just perfect!