Uitstekende service van bestelling tot bezorging

Zeer prettig richting de klant. Nette bezorging en prachtige meubels. Erg blij mee.

Correcte afspraken die perfect werden nagekomen.

Geweldige service; prachtige zaak!!

Zie boven

Uitstekend!

Prima (design)interieur aanbod met goede prijs/kwaliteit verhouding. Full service door zeer vriendelijke directie en medewerkers. Afspraken worden zeer goed nagekomen. Zeer behulpzaam bij het vinden van oplossingen en bemiddeling van zaken, die niet direct tot hun corebusiness behoren.

Dag Fons, wat fijn om te horen en hoe mooi heeft dit project zich gaandeweg ontwikkelt . Startende met een aantal meubelstukken, en uiteindelijk een hele verbouwing geworden van A tot Z t/m incl. een compleet nieuwe maatwerk keuken. Wij hebben dit project zeer ook als zeer prettig ervaren en daarbij bijzonder geslaagd! Heel veel woonplezier gewenst samen het gehele team in jullie compleet "nieuwe" woning.

Nette service, klantgericht en mooi design

Nette service, klantgericht en mooi design

Dank Sharon, fijn te horen dat (wederom) alles naar tevredenheid is, en veel plezier van de prachtige eyecatcher!

TOP!!

Meer dan de helft van ons interieur hier gekocht. TOP kwaliteit en vooral TOP SERVICE! Recent een issue gehad met nieuwe bank maar perfect opgelost! Nogmaals onze zeer gewaarde dank aan Stefan en ganse team, jullie zijn TOPPERS!!

Super goede service van showroom t/m levering van producten

Goed geholpen in de showroom, waar uitgebreid de tijd genomen wordt om je echt te helpen om de goede keuzes te maken. Meerdere malen zijn samples toegestuurd, zodat we de kleuren goed konden testen met de rest van het interieur. Levertijd is stuk langer dan aangegeven, maar daarvoor zijn ze weer afhankelijk van de producenten en kunnen zij niets aan doen. Zelfs de levering gebeurt op een hele gedegen manier. Een echte aanrader!

Hi Sandy, wat fijn om te horen/ lezen! Waardevol vooral ook om te horen dat het hele team haar bijdage heeft kunnen doen, van verkoop/ advies tot en met de levering. Hopelijk tot een volgende keer!

Erg goede ervaring

Van bestelling tot levering verliep alles prima.

Super aanbod, super service

Super aanbod, super service

Nette afhandeling, ook in het geval van fouten in het geleverde.

Er waren wat problemen met een van de Cattelan kasten die we bij Puur besteld hadden (trage 1e levering vanuit Italie, vanwege Corona, en daarna tot twee keer toe transport/inpak schade). Puur heeft het netjes met Cattelan afgehandeld en ons steeds op de hoogte gehouden.

Puur Design levert goede service

Na een zoektocht naar zwenkwielen voor mijn KFF-eetkamerstoelen ben ik terecht gekomen bij Puur Design & Interieur Eindhoven. Stefan Hendriks heeft mij telefonisch uitstekend geholpen en nog voor de kerst staan mijn stoelen op wieltjes. Bedankt voor de snelle service.

Geweldige producten en perfecte service

Hoewel de tafel later vanuit Italië geleverd werd dan in eerste instantie gehoopt, heeft Puur Design er alles aan gedaan om deze zsm te leveren nadat ze hem hadden ontvangen. Communicatie verliep heel vloeiend en alles omtrent de levering was tot in de details geregeld. Chapeau en wat ons betreft zijn jullie voor ons de ‘place to go to’ voor toekomstige aanschaf van design meubels! Stefan

Dag Stefan, Heel leuk erg en vooral waardevol voor ons om dit te lezen! We zien je graag weer terug een volgende keer. Hele mooie feestdagen gewenst en geniet! Team PUUR Design & interieur

Alles ging via mail door de corona. Het verliep heel vlot. Echt een aanrader!!!!!

Dank Evelien, fijn dat alles naar tevredenheid is! Fijne dagen gewenst. Team PUUR Design & interieur

Warm en aangenaam!

Heel fijn ontvangen in de sfeervolle showroom en uitgebreid ondersteund bij alle nog te maken stappen wat betreft onze woonwensen in ons nieuw te bouwen huis. Een vlot en enthousiast team, exclusieve en vooral unieke meubelstukken en levering en montage was vakkundig en professioneel. Wij genieten!

Top bedruif

Komen hun verplichtingen na en after sale is prima.

We kwamen binnen en voelden meteen dat dat de winkel was waar we zouden slagen

We zijn goed geholpen in de winkel. Er werd goed naar onze wensen geluisterd en er werd meegedacht. We hebben verschillende meubels uitgezocht die een mooie combinatie vormen in onze woonkamer. Alles werd op tijd geleverd en goed gemonteerd. De gehele communicatie rondom offerte, leveren en monteren is prima verlopen. We zijn heel tevreden!

Dag Marijke, Dat is natuurlijk de mooiste beloning die we maar kunnen krijgen, geweldig! Namens het hele PUUR Design & interieur team: dank voor deze mooie terugkoppeling. Geniet van jullie prachtige nieuwe interieur! Groeten, Team PUUR

Goede service en prachtig assortiment

Online mooi meubel gekocht in begin van coronatijd. Met videobellen alle details besproken en benodigde keuzes voor het definitieve model gemaakt. Levering door corona kostte meer tijd, maar oorzaak lag in Italië vanwege sluiting. Door beschadiging bij uitpakken, goede opvolging (communicatie en levering) voor herstel en snel nieuwe levering met attentie voor het ontstane probleem.

Veel kwaliteit en goede service, helemaal top!

Een prachtige tafel gekocht bij Puur design! Mooie kwaliteit meubels, behulpzaam personeel, korte lijnen in communicatie, goede service en persoonlijke levering. Kortom een zeer goede eerste ervaring bij Puur design!

Een goeie ervaring met een hele vriendelijke eigenaar en personeel

Ik had een kast besteld. Net begin corona tojd. Goed geholpen per mail. Levering duurde langer als verwacht maar dat kwam door corona omstandigheden. Ook reageren ze snel via de mail. Kortom een goeie ervaring en als ik weet iets nodig hebt ga ik zeker de zaak eens bezoeken.

Lang gewacht maar heel blij mee.

Door de vakantie periode en Covid iets langer moeten wachten op de bank. Dit hadden ze aangegeven maar een mens is ongeduldig:-). Het is precies zoals we hoopten de bankensysteem prachtig!

Goed advies , mooie kast. Aardig en netjes geholpen. Komen zeker nog eens terug

Top design en ontwerp maar ook top service en uitvoering

Het beste van de ontwerp en design wereld in kombinatie met veel knowhow en perfecte uitvoering inkl een snelle after sales in geval er toch eens iets niet helemaal past

Dag Bernd, enorm fijn en vooral waardevol om te horen en het is dan ook de kroon op ons werk. Namens alle betrokkenen heel veel dank en vooral heel veel woongenot! Groeten, Team PUUR Design & interieur.

Lang moeten wachten door Corona maar super service

Heel goede service! Heel mooie zetel alberta ralph. We hebben bijna 5 maand moeten wachten door Corona maar dan toch geleverd met de baas van de winkel erbij met een grote fles cava en 2 mooie kussens om het goed te maken. Zeer vriendelijk ook! Zeer tevreden ook over de zetel, heel mooi. Online gekocht maar op vraag kreeg ik staaltjes toegestuurd gekregen wat super is qua service!

Fijne winkel met kundig personeel

Fijne winkel met een prettige sfeer en kundig personeel. Gekochte stoel op een nette manier geleverd. Goede info over de status van de bestelling en snelle reactie op gestelde vragen via mail.

Mooie spullen, mooie merken

Wij zijn heel blij met onze verlichting van het topmerk Occhio, met onze italiaanse barkrukken en met ons maatwerk dressoir. Het contact met de eigenaren van Puur was plezierig!