Fantastische merken . Fijne service die ze leveren

Heel fijn bedrijf , een bedrijf waar de mooiste brands samenkomen . Laat je inspireren en adviseren door het team van Puur design ! Een echte aanrader.! X RL

Perfecte service

Van bij het eerste contact, over de bestelling tot en met de levering was de service top. Een absolute aanrader.

Dag Isabel, Heel erg bedankt voor deze fijne complimenten. Daar zijn wij erg blij mee, daar doen we het voor! Heel veel plezier van jullie prachtige eye-catchers en wij hopen jullie een volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Hartelijke groeten en een mooi weekend, Team PUUR Design & interieur

Verschrikkelijk

Wij hebben een stoel gekocht van buiten stoel van Magis gekocht en deze verkleurd heel stoel is heel lelijk geworden . Puurdesign gemaild en gevraagd of dit normaal is hun antwoord wij gaan het met Magis opnemen . Hierbij het antwoord van Magis We use the best sun-protection addictive that you can find on the market for all our products that are suitable for outside. But there is no way to prevent 100% colour fading under the sun, i.e. there are no addictive that can 100% prevent fading. It could help to keep the Voido under a roof when they not use it for long periods, or in most extreme temperature seasons. Dus met andere worden je koopt een buiten stoel bij ons maar als het te warm is moet je deze binnen zetten en als service krijg ik van Puurdesign bij monde van de eigenaar krijg ik 25% korting op een nieuwe Magis stoel en die willen wij natuurlijk nooit meer hebben dus conclusie. Puurdesign verschuild zich achter fabrikant en importeur maar neemt zelf totaal geen verantwoordelijkheid

Beste Faan, Naar aanleiding van de klacht over de verkleuring van de Voido oranje van Magis hebben wij de volgende reactie gegeven: Dat de delen welke vol zon/ UV licht krijgen meer verkleuren dan de delen welke minder UV licht krijgen is helaas onoverkomelijk. Polypropyleen is voor buiten geschikt maar UV-straling zal hier altijd impact op hebben. Hoe meer pigment, hoe eerder dit proces van kracht is. Bij een wit exemplaar is dit dus minder van toepassing. De aankoop dateert van 2017 en valt derhalve buiten de fabrieks- en cbw garantie. Desondanks is toch de moeite genomen om met Magis in contact te treden en haar agentschap. Nadat duidelijk werd dat zij de claim niet in behandeling nemen hebben wij voorgesteld om toch uit coulance vanuit Puur Design 25% korting te willen geven op een nieuw exemplaar. Wij vinden het spijtig dat dit aanbod niet is aangenomen en gekozen wordt om onze organisatie met een 1 te beoordelen. Te weten dat 2 andere klachten (niet geheel zonder slag of stoot met de fabrikant/agentschap) wel naar 100% tevredenheid zijn opgelost. Met vriendelijke groet, Team Puur Design & Interieur

Heel fijn;-)

Servicegericht, niet opdringerig en oplossingsgericht als blijkt dat poten te statisch onder boomstamtafel bevestigd zijn. Maatwerk past ons.

Goed advies, fijne service

Mooie zaak, warme ontvangst, goede service

Bestelling goed afgeleverd zijn heel tevreden tot nu toe

Correcte levering top

Fantastische service.

Aanschaf via internet van een bank is goed bevallen, door het intensieve mailcontact waarin ik prima van alle informatie werd voorzien die ik nodig had om een keuze maken. Ik kreeg altijd snel reactie op mijn vragen wat heel prettig was. Alle informatie werd bij elkaar bewaard waardoor ik nooit het idee had dat ik alles weer moest uitleggen. Levering van de bank liep ook bijzonder prettig, weliswaar vertraagd, maar daar konden jullie zelf niets aan doen. Levering van de lamp was ook prettig. Ik heb het idee dat jullie erg flexibel zijn en met de klant meedenken.

Toelichting

Na mijn klacht van 23/01 ll. zijn de zaken eindelijk in een stroomversnelling geraakt. Bestelling inmiddels geleverd met de nodige service en tegemoetkoming voor het lange wachten. Eind goed , al goed.

Goede kwaliteit producten, met goede service

De producten die Puur Design & Interieur ter beschikking hebben is zeer geode kwaliteit en we zijn ook goed geholpen in de winkel. De bezorging van de producten ging ook goed, wel hebben wij lang moeten wachten op de levering maar dat lag aan de producent zelf en dat ze dicht waren met kerst.

Vlot en klantvriendelijk

Zowel in afwikkeling als ook in communicatie een prima bedrijf.

Ontzorgen!

Onze woning is nu compleet klaar en het enthousiaste team van PUUR Design heeft ons van het begin aan enorm goed geholpen. Goede ideeën, mooie meubels en zeer begaan met het gehele project. Wij bevelen jullie dan ook zeer zeker aan.

Te mijden

Half augustus 2019 tafel besteld , levering 6 à 7 weken, al snel 4 weken extra wegens vakantieperiode. Daarna steeds zelf om info moeten vragen want van hun zijde is de communicatie onbestaande aangaande lopende bestelling. Vandaag zijn we half januari 2020 , dus in week 21 en geen reactie. Hoelang gaat men dit nog rekken ? Ik heb de indruk dat men zich meer bekommert op deze site met klachten dan rechtstreeks met de " klant ". Waarom zouden ze ook, de betaling is al lang gebeurd...Wetgeving (Europa ) heeft nog een weg af te leggen i.v.m. consumentenbescherming.

Aangename sfeer, goed advies!

Wij kwamen hier terecht via de website en werden getriggerd door de afwisselende collectie. Zeer goed geholpen, enthousiaste mensen. Ga zo door!

Slecht

Op 06/06 lampen besteld én betaald, werden niet geleverd, er was iets mis gegaan met de leverancier. Op 03/10 opnieuw geïnformeerd want er kwam niets van hun kant uit. We kregen antwoord dat ze binnen de 14 werkdagen zouden geleverd worden. 3 weken later en nog steeds geen levering, dan maar opnieuw geïnformeerd. Op 22/10 lieten ze weten dat de bestelling eind volgende week ben hen zou zijn. Nog eens 2 weken later en geen spoor van levering. Op 12/11 gooien ze zelf de handdoek in de ring en stellen voor de bestelling te annuleren en het geld terug te storten. Op 02/12 nog geen geld terug ontvangen. Heden, op 20/12 ook nog geen geen terugbetaling.....we zijn benieuwd of er dit jaar nog iets van komt...

Beste mevrouw Beerten, Wij betreuren deze situatie enorm en hebben deze zaak dan ook interen uitvoerig besproken en gebruikt om verbeteringen te te passen. De creditering is zover ik heb begrepen al even verwerkt, kunt u dat nog even bevestigen? Alvast een hele fijne jaarwisseling gewenst en de beste wensen voor 2020.

Goede service en communicatie

Alles verliep heel vlot en professioneel. Vriendelijke mensen

Mooie showroom, deskundig advies, top servivice

Recentelijk de showroom bezocht in Eindhoven. Vriendelijk en vlot personeel in de showroom, goed en waardevol advies gekregen en een keurige levering. Alles netjes gemonteerd! Zeer tevreden over het verloop van dit traject, en uiteraard mijn nieuwe meubels!

Goed contact en snel

Reageren snel en goed op vragen en komen afspraken na.

inspirerende begeleiding naar een nieuw interieur

De medewerkers van Puur werken op een vlotte en correcte manier naar een passende oplossing voor interieurvernieuwing, Het contact verloopt vlot, het leveringsproces verloopt zeer klantvriendelijk.

Hulp in winkel en bezorgservice erg goed

Heel vriendelijk in de winkel. Mooie spullen. Verder was de bezorging heel goed geregeld. Flexibel met inplannen. Alles werd netjes naar boven getild en neergezet.

Professioneel, klantenvriendelijk en behulpzaam

Stefan en het team zijn de professionaliteit zelve. Een uitstekend aanbod in verlichting, decoratie en interieur

Mooie producten

Bedrijf met een goed hart

Succesvolle ervaring bij Puur Design & Interieur

Vriendelijke ontvangst en enthousiasme over het assortiment. Duidelijke tekening van wandmeubel ontvangen per mail, zeer goed advies gekregen. Alle tijd voor ons tijdens uitzoeken van meubels en bekleding. Communicatie uitstekend. Zorgvuldigheid bij het afleveren van de stoelen.

Een nieuwe hoekbank!?!

Luisteren naar mijn wensen, meedenken, kortom een deskundige begeleiding zijn garanties voor mij voor tevredenheid. Van aankoop tot levering was het TOP.

Matige communicatie en incomplete aflevering

De levertijd was ruim 3x langer dan op de website beloofd. Hiervoor geen excuus oid ontvangen. De bezorgers waren aardig en hulpvaardig, maar waren wel het bijbehorende kussen vergeten. Voor die na levering moet ik dus weer thuis zijn en weer vrij nemen. Mijn verzoek om op zaterdag af te leveren is ook niet gehonoreerd.

Beste heer Holster, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij betreuren het ten zeerste dat wij uw order niet binnen de gestelde termijn uit hebben kunnen leveren, dit is niet de gebruikelijke gang van zaken. Ook wij hadden dit erg graag sneller afgewikkeld echter waren we afhankelijk van een langer productieproces dan gebruikelijk is vanuit deze Italiaanse fabrikant. Aangaande de nalevering; wij hopen dat u door het zelf kunnen uitkiezen van het aflevermoment zo min mogelijk hinder heeft ondervonden. Uiteraard wenst team PUUR u veel plezier van u aankoop. Vriendelijke groeten, Stefan Hendriks

Exclusief in aanbod en service!

Alles staat in teken van kwaliteit. De producten zijn alleen maar van hoge kwaliteit te verkrijgen en zo ook de service. Bij Puur Design nemen ze echt de tijd voor je en alles kan naar smaak besteld worden. Nu genieten van mijn Italiaanse design bank en het London Art behang die mijn woonkamer afmaakt. Nogmaals bedankt!

Hi Jessie, heel erg leuk te horen dat je zo tevreden bent met je aankoop en over onze service, daar doen we het voor! Veel plezier gewenst van je mooie eye-catchers en we zien jou graag terug in onze showroom. Hartelijke groeten, Team PUUR.

Leenderweg 2 5615 AA Eindhoven