slecht

ik heb een loungeset besteld levertijd 1-5 werkdagen netjes betaald nu is werkdag 5 verstreken en wil ik graag telefonische contact wanneer de set geleverd word nu willen jullie mij niet te woord staan en dat kan niet alleen bestellingen worden telefonisch aangenomen alles moet via de mail word er gezegd word binnen een uur op gereageerd in de middag om 12.44 mail gestuurd en om 20.15 in de avond nog geen reactie dat is een best lang uurtje ik denk dat ik gewoon ben opgelicht want ik krijg niemand telefonisch te spreken van waar mijn bestelling blijft Mensen koop hier niks want je word opgelicht

Groot aanbood

Veel keus en fijne filters

Beste Serona, Leuk om te horen dat de filters goed werken in onze webshop. We doen ons best! Met vriendelijke groet, Metin

Uitmuntend

Mooie loungeset ontvangen, mocht levertijd afspreken met de transporteur zodat ik thuis kon zijn. Kortrijk (BE)

sfeerhaard

Mooi haardje en sfeervol

Prachtig

Mijn tuinbank is nu mooi versierd met prachtige kleurrijke kussens!

Overzichtelijke website

Slecht

Op site 1 dag levering. Echter na 3 dagen weten ze nog steeds niet wat er met mijn product gebeurd is. Verzonden of niet. Ze weten het niet. Slechte service.

Heb mijn cosi haard ontvangen. Werkt goed ben tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Betrouwbaar en behulpzaam.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Aardige medewerkers, niet opdringerig. En weten waar ze het over hebben.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Erg tevreden over de gegeven service!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Naar al mijn verwachtingen voldaan.

geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Na veel zoeken en twijfelen toch gekozen voor het bestellen bij deze webshop. Ben erg tevreden over de levering en manier van communiceren.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Onderdelen voor mijn parasol nodig. Konden mij erg goed helpen. Heb de onderdelen binnen en de parasol weer gemaakt. Ik kan er weer een paar jaar tegen aan!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Heb voor het eerst iets online gekocht voor mijn tuin. Artikelen kwamen binnen een week binnen. Materiaal is zoals beschreven wordt op de pagina. Ben heel tevreden.

Heb geen verbeterpunten.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Als deutscher Kunde muss ich leider sagen, dass lediglich die Preise positiv zu nennen sind.

Der Händler verkauft zwar gerne nach Deutschland aber der Support für deutsche Kunden ist katastrophal. Es fängt schon damit an, dass bei der Hotline niemand abnimmt, egal zu welcher Zeit egal wie oft man es versucht. Ob das auch so ist, wenn keine deutsche Nummer angezeigt wird? Schriftliche Nachfragen werden wohl auch nur beantwortet, wenn man in Holländisch schreibt. Deutsch oder englisch?Nein Danke! Aber selbst, wenn man seine Anfrage auf Holländisch stellt, wird nur ungern reagiert. Ich musste letztlich mit Paypal drohen und eine Frist setzen, damit mir jemand antwortet und einen Liefertermin für meine als sofort lieferbar gekennzeichnete Outdoor-Lounge nennt. Ohne Paypal hätte ich die wahrscheinlich heute noch nicht! Die Tiefpreisgarantie kann man als deutscher Kunde natürlich auch vergessen. Meine Lounge wurde noch vor Auslieferung zweimal im Preis gesenkt. Den Antrag habe ich dreimal gestellt, per email und per Kontaktformular. Reaktion von loungeset.nl... Sie ahnen es... ich habe bis heute keine Antwort erhalten. Fazit: Wählen Sie als deutscher Kunde unbedingt einen anderen Händler. Es gibt in den Niederlanden genügend seriöse Händler für Gartenmöbel, die auch bessere Preise haben als die heimischen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

leuke spullen en een duidelijke site

geen verbeterpunten

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Vlotte communicatie met de klantenservice. Zeker een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijke website met producten van goede kwaliteit. Bestellen gaat makkelijk en wordt snel geleverd

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

duidelijke website en de bestelling is netjes en snel afgeleverd.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijke webwinkel met goede kwaliteit producten

geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Na de levering vond ik achteraf een gebarsten onderdeel, nochtans was de kartonnen verpakking onbeschadigd. Bij een vlotte communicatie werd me snel een vervangend exemplaar bezorgd. Prima service dus! Aanbevolen.

de producent Ketter vragen naar een meer beschermende verpakking van het product.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede kwaliteit en ruime keuze.

Meer informatie over bijbehorende parasolvoet. Ik hadcer al een van een ander merk en dacht dat die wel universeel te gebruiken zou zijn. En een uitleg waarom de houder juist net niet hellemaal loodrecht is. Dacht eerst dat dat een montagefoutje zou zijn.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ruime keuze, goede prijs

Niet bereikbaar, niet via mail en ook niet telefonisch. Schept geen vertrouwen :(

Amsterdamsestraatweg 7 1411 AW Naarden

035-8200321