goede service, goed behandeld

Pluspunten

Ik kocht een mooie loungeset (4SO Quote) voor een onwaarschijnlijk lage prijs. Het meubel werd vlot geleverd en ziet er prima uit. Aan te bevelen

De leverancier belde mij niet op voorhand om een aflevertijdstip af te spreken. Op het moment van de levering was er echter wel telefonisch contact, en de leverancier maakte er geen probleem van dat het meubel achtergelaten moest worden zonder handtekening.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Op Tijd

Snellere levering. Besteld op 15/7 en ontvangen op 23/7

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

- Ze hebben veel mooie spullen online staan. - Goede klantenservice. Ze reageren snel

Geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

loungeset is keurig afgeleverd en is van goede kwaliteit.

nog geen verbeterpunten

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Product snel afgeleverd

Onvoldoende en vaag informatie over product die ik gekocht heb. En erg duur. Zelfde product kost bij bouwmarkt €40,-. Ik heb €59,- bij Loungset.nl betaald. Te veel moeite(aan mijn kant) om terug te sturen. dus heb ik het maar gehouden.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Besteld en de volgende dag al geleverd!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Harde werkers die je graag willen helpen en een grote webwinkel met veel keuzes

tot op heden geen verbeterpunten

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Bezorging netjes geregeld.

Kwaliteit geleverde loungestoel zeer teleurstellend. Voor dit geld verwacht men toch iets beters.

slechter dan verwacht

Pluspunten

Mooie spullen, mooi overzichtelijke site.

Afspraken nakomen, in mijn geval de levertijd.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

ze komen hun beloftes na en ze hebben online een ruim aanbod

geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

klantvriendelijk netjes afgeleverd

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

-Leuke producten voor redelijke prijzen -klantvriendelijk

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

-Goede foto's bij de producten -Snelle reactie op mijn vragen -klantvriendelijk

geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijke website, Bestelling plaatsen ging soepel en snel

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering, goede prijs

Nvt

goede service, goed behandeld

Pluspunten

vlo9tte levering, artikel als beschreven.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Werd goed geholpen in de winkel

Geen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Vlotte service telefonisch voor bijkomende vraag. Daarna snelle levering, 3 dagen na betaling bestelling geleverd.

Pluspunten

Onaanvaarbaar gedrag in mijn ogen. Ze boden het product aan een promoprijs aan maar in de afrekening ...(verdoken!) werd de gewone prijs geteld. Je kon dit enkel vaststellen als je zelf de optelling deed want. Je zag bij de artikelprijs nl. de promo. Zelfs na mijn klacht weigerden ze een rechtzetting te doen. De promo was een technische fout volgens hen. Ik zag de promo ..mr er was er geen aldus hun vreemde antwoord. Echte afzetters.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Netjed

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Bestellen gaat gemakkelijk. Leuke site en alles duidelijk vermeld.Snel antwoord met bezorging en factuur sturen. Is een aanrader.

nee

slechter dan verwacht

Pluspunten

dat ik blijkbaar iets gekkocht heb bij Loungeset.nl was mij niet bekend. Hoeveel bedrijfjes hangen er wel niet onder tuinmeubelen.nl???? Ik bestel kussens bij bedrijf A, krijg een bevestiging en factuur vanbedrijf B en blijk zaken te doen met C. Al met al zijn A en B niet te bereiken. Te bizar voor woorden.

Nou dat zijn er meer dan ik hier kwijt kan. COMMUNICATIE en TRANSPARANTIE zijn de belangrijkste denk ik. Er zullen meer negatieve reviews verschijnen als klanten zich niet gehoord voelen. Klantenservice?? Een eindeloos onzinbandje met tig keuzes zul je bedoelen, maar niemand fysiek. Klacht?? Het daarvoor bestemde formulier op de site geeft een foutmelding. En zo gaat het verder. Kreeg van iemand uit de branche advies naar Loungeset.nl te mailen. Daar kwam wel een bevestiging van ontvangst. Nu maar afwachten. Nog geen kussens.