zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen idee

Bij bestelling en betaling is produkt beschikbaar en binnen 3 dagen leverbaar. Doe dat dan ook. En stuur niet een week later een mail dat het niet meer leverbaar is. Schandalig! !!!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Duidelijke communicatie, goede prijs/kwaliteit verhouding.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

- Goede service Precies wat je van een online webshop verwacht

Momenteel geen, meer foto's zou wel misschien nog erg fijn zijn! Als puntjes op de "i"

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Correcte levering. Niets op aan te merken. Produkt voldoet aan alle verwachtingen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Erg goede ervaringen met deze firma, goed en behulpzaam personeel die niet alleen wilt verkopen maar ook advies wilt delen over tuinmeubelen. Een goede en mooie webshop die naar toe behoren werkt en overzichtelijk. Ik zal hier in het heden zeker weer mijn bestelling plaatsen!

slechter dan verwacht

word gevraagd om beoordeling maar heb na 6 dagen niet eens het product of bevestiging ontvangen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik weet niets over het bedrijf. De 1e bestelling moet ik nog ontvangen. Heb nog steeds geen track and trace kunnen inzien. De betaling is vorige week al gebeurd.

Meteen track and trace vermelden in een mail. Nu denk ik: word wel geleverd wat ik heb besteld.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Perfect ! Snelle levering ! Goed verpakt !

Geen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Voor nu 4 sterren. Heb de louncheset nog niet binnen gekregen. Maar bestellen ging heel makkelijk.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Zal nog even afwachten tot na de levering om commentaar te geven.

Eerste contact voor levering een week na bestelling.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

helaas nog niet, de order is geplaatst op 15 juni en we hebben nog steeds niks ontvangen na meerdere malen contact gehad te hebben.

graag leveren als mensen bestellen

zeer slecht, onaanvaardbaar

Helaas erg slechte ervaring met dit bedrijf. Zijn slecht te bereiken via de telefoon. Maar heb je ze te pakken dat staan ze je graag te woord. Maar helaas voorzien ze je van de verkeerde informatie. Voor ik een bestelling deed heb ik eerst deze webwinkel gebeld om te vragen welke parasolvoet ik nodig had bij de parasol die ik ging bestellen. Omdat ik in een keer de juiste wilde bestellen en ik de combinatie 5 dagen later nodig had. Ook heb ik gevraagd of de combinatie op voorraad was en of ze deze ook konden leveren op korte termijn. Dit was geen probleem. Maar helaas verliep het allemaal anders. De bestelling werd zeker niet geleverd binnen de gestelde termijn en de parasolvoet was niet geschikt voor de parasol die ik had besteld. Mijn totale bestelling geannuleerd en ergens anders besteld.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

netjes afgeleverd

het duurde iets langer, extra mailtje sturen

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Hoe kan ik een revieuw geven als ik mijn artikel nog niet ontvangen hebiii???

zeer slecht, onaanvaardbaar

Zorg dat klantenservice berijkbaar is. Houd klanten niet aan het lijntje Zorg dat er een opdrachtbevestiging wordt afgegeven. Kom je afspraken na! Daar hoort terugbellen ook bij! Kom klanten tegemoet bij onvolkomenheden van je medewerkers. Zorg dat de bezorgdienst berijkbaar is. Ben veel klantvriendelijker als er iets mis gaat. Kom de beloften die website staan na!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Wij hadden heel snel een nieuwe parasol nodig, dezelfde die we al eerder bij Louncheset.nl hadden besteld. Wij bestelden de parasol welk volgens de webwinkel gewoon voorradig was. nadat de bestelling een week in behandeling stond hebben wijzelf contact gezocht met Louncheset.nl het bleek dat de parasol helemaal niet meer in voorraad was en dat deze ook niet meer zou komen. Wij zitten nu dus zonder parasol.... Zorg dat de webwinkelvoorraad accuraat is en zorg voor een betere communicatie naar je klanten!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Betere telefonische bereikbaarheid (meermaals 30 min in de wacht gestaan, geen telefonisch contact kunnen krijgen) Adequate informatie op de site (als er staat voor 12 uur besteld volgende werkdag in huis en er is sprake van leveringsproblemen dit bijwerken)

zeer slecht, onaanvaardbaar

Er staat volgende dag bezorgd, heb Donderdagmiddag een tuinbankje besteld..het is nu maandagmiddag 16.45uur en heb het nog steeds niet ontvangen....

zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeg niet dat levertijd 1 -2 dagen is, want ik zit nu week te wachten, en nog niets ontvangen. Vervolgens sturen jullie wel beoordeling spam rommel, is niet handig, en dan krijg je denk weinig positieve reacties.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Overzichtelijk

De evt.cijfers en letters,die ik over moest nemen, kon ik met moeite ontcijferen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De mail die ik stuurde werden vriendelijk beantwoord. Jammer dat de beloftes niet zijn nagekomen.

Ik heb twee dezelfde parasolvoeten van 40 kilo besteld. Er is er één gebracht, die kapot was (donderdag). De volgende dag (vrijdag) is er weer één gebracht die ook stuk was. Beide producten staan nog bij mij thuis. Terwijl de belofte was dat er de tweede dag twee complete parasolvoeten zouden worden gebracht. En de kapotte meegenomen zou worden. Twee dagen thuis zitten wachten en een hoop gedoe om het weer in te pakken en te verslepen. Vrijdag rond drie uur opnieuw een mail verstuurd met mijn situatie, en niks meer gehoord. Niet blij mee, dus veel ruimte voor verbetering!

slechter dan verwacht

Pluspunten

Handige site.

Ik bestelde bij loungeset.be. Ineens was het bij tuinmeubelenonline.be en uiteindelijk werd het loungeset.nl.? Ik heb echter na 5 werkdagen weinig feedback gekregen ivm mijn bestelling laat staan een verzendbevestiging...

Amsterdamsestraatweg 7 1411 AW Naarden

035-8200321