perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Komt alle beloftes na. Zoals binnen 3 dagen geleverd. Mogelijkheid om te kiezen in afleverdag. Product voldoet aan beschrijving.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Niets

Zeer slechte service en al lang besteld en nog steeds niets geleverd. Krijg ook geen info.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

- Goederen zijn degelijk verpakt - Webshop is goed.

- Communicatie kan beter (mail bevestiging en factuur bevat niet de juiste informatie) - Geen opvolging zending mogelijk

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

niets

telefonisch niet te bereiken, duurt lang voor er op email gereageerd wordt! van de drie spullen die geleverd zijn was er een kapot en een verkeerd op de website staan 1 tot 5 dagen levertijd, echter dit maken ze niet waar, er wordt niet eens binnen die tijd contact opgenomen over de bezorging. Nu er iets opgelost moet worden zijn ze niet bereikbaar. De vervoerder wel, maar die krijgt ook moeilijk contact en kan helaas niets doen...

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel overzicht van de bestelling.

De aanbiedingsprijs staat er niet als je klikt op je winkelmandje. En toch jammer van de bezorgkosten...

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Op maandagavond besteld en op woensdag geleverd. Ook na wijziging afleveradres.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik heb bestelling nog niet gekregen. Dus geen beoordeling.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Prijzen

Verder bijna alles......wachten nog steeds op gekochte product. Is onderweg horen we nu al meer dan 10 dagen met een oorspronkelijke levertje van 1 tot 2 dagen

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

verkeerde leveringen , prul

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Kan ik niet beoordelen aangezien ik nog steeds op mijn bestelling zit te wachten.

Sneller leveren

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede prijs-kwaliteit verhouding en ruim aanbod

Website is een ramp! Onmogelijk account aan te maken want zit een reCAPTCHA-bug in, zodat je niet verder kan.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijke site

Nvt

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede website. Fijne hospitality. Klanten staan bij jullie centraal

Het natrekken van het pakketje tijdens de bezorging is niet echt fijn. Ik weet niet wanneer het pakketje ongeveer komt.

slechter dan verwacht

Misschien is het handig als jullie dit soort vragen om beoordelingen pas sturen als mensen hun bestelling hebben gehad... Ik wacht nu al 3 dagen in de hoop dat er iets gebeurt. Mail gestuurd of er al iets is opgestuurd danwel klaargemaakt, maar doodse stilte van jullie kant, behalve..*tromgeroffel*: deze beoordelingsmail..... Stuur er nog maar eens 1tje, als mijn bestelling is aangekomen..

slechter dan verwacht

Pluspunten

Geen idee, heb nog steeds mijn tuinset niet gekregen

Kopers op de hoogte stellen van vertraging . Nu moet ik zelf bellen om te horen waar mijn tuinset blijft !

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Levertijden op site kloppend maken. Zondag een parasolvoet besteld waar bij staat voor 15:00 beteld morgen binnen donderdag nog niks binnen. Communicatie verbeteren. Laat iets weten als iets niet leverbaarheid is. Op mail wordt niet gereageerd.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede service , product kwaliteit,levering optijd.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snel geregeld, snel bezorgd . Duidelijke info wanneer pakket kwam.

Geen

Communicatie met de klant

goede service, goed behandeld

Pluspunten

groot aanbod. Goedkoop

Juiste bestelling leveren.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

snel en correct

geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijke webshop. Goede kwaliteit. Levering zoals beloofd. Kortom zo hoort het!!!!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Vlotte bediening, levering perfect. Alles zoals het moet.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

correcte afhandeling van bestelling

Amsterdamsestraatweg 7 B

1411 AW Naarden