uitmuntend

Zonder discussie is een blik Sigmapearl Clean Matt muurverf na gebruik omgeruild voor een nieuw blik. Ik vond de kwaliteit van de muurverf niet goed deze voldeed niet aan de verwachtingen.

Een stapel van een meter hoog aan plastic vulafval!

Ik bestel speciaal de "groenste verf van Nederland" en krijg twee dozen, waarvan 1,5 gevuld is door een meter hoge stapel plastic... Nooit meer hier, ook al was de levering, ook in deze tijden vlot. Qua besteld materiaal nog geen idee. Ik moet eerst plek vinden om het plastic op te slaan terwijl wij hier alles wat mogelijk proberen te doen om dat zo min mogelijk in huis te halen. Onverantwoord en vooral onnodig in deze tijden! Genoeg alternatieven.

Beste Rianne, Als wij verf zonder opvul materiaal versturen zal het helaas niet heel bij u aankomen. Nu begrijp ik dat er alternatieven zijn. Echter is uit meerdere onderzoeken gebleken dat andere alternatieven of voor veel breuk bij verzendingen zorgde of dat het net zo slecht is voor het milieu (zoals bijvoorbeeld papieren opvulling). Met vriendelijke groet, Team Decoprof

Goed!

Keurig op tijd, klopt altijd

Slecht

Ongevraagd bij een ophaalpunt afgegeven terwijl ik heb aangegeven thuis laten bezorgen.

Beste Ruud, Vervelend dat u, uw bestelling heeft moeten afhalen bij een PostNL afhaalpunt. Zoals ik kan zien op de track and trace code was u bij het eerste moment van aanbieden niet thuis. PostNL kiest er dan voor om het af te geven bij een afhaalpunt zodat u het daar op een gewenst tijdstip kan afhalen. Met vriendelijke groet, Team Decoprof

Top! Zeer snelle levering.

had al eerder bij U een bestelling geplaatst, was toen al zeer tevreden over de correcte levering. Zal zeker later daar nogmaals gebruik van maken.

Duidelijk beschreven en alles gewoon op tijd binnen

Dag na bestelling binnen

Keurig en snelle levering.

Steeds op tijd geleverd

Kwaliteit is goed, en leveringstermijn zijn steeds ongeveer 3 dagen. Enige minpuntje, een gekozen kleur op de webshop was niet mogelijk om gemengd te worden. Maar Feedback was snel en correct.

Prima T shirts

Ik heb gebeld om te vragen of Gildan ultra cotton SS comfort fit t shirts dezelfde hoge boord hebben (meer kleuren) als Joy Santino! Men zou mij een mailtje sturen en dat is helaas nog niet gebeurd. M.vr. groet, Theo van Dooren

Duidelijk

Bezorging en producten duidelijk op site vermeld. De link met de bezorging laat gecommuniceerd. Nu is dat ivm corona geen probleem. Indien de bezorgafspraak in normale omstandigheden gewijzigd zou moeten worden was dat niet meer mogelijk.

Communicatie zou bezter en sneller kunnen

Op mijn vraag om een tweede zinloze verzendkosten terug te betalen hebben ze zeer snel in orde gebracht. Maar de communicatie ivm verzending liet te wensen over. We hebben ongeveer 10 dagen zonder nieuws geweest en dan via mail uiteindelijk antwoord gekregen. Dan was de zending er snel.

Beste Marijke, Helaas heeft de verzending naar België wat langer geduurd in de tijd van Corona. Zoals ik kan zien heeft een collega van mij contact gehad over een alternatief product omdat uw product tijdelijk niet leverbaar was. Nadat dit uit eindelijk allemaal akkoord was, is het product direct opgestuurd. Met vriendelijke groet, Team Decoprof

Snel afgeleverd

Sigma beits de gloss super ,

Wat een fijn gevoel.

Eerlijk is eerlijk, wa hebben wel wat moeten wachten. Maar waar moet je niet wachten met deze corona heisa. Het gaat hem om de service en opvolging die je erbij krijgt en dan kan ik best wel meegeven dat ik nog nooit zo goed ben behandeld als hier , een dikke pluim!

Netjes op tijd geleverd

Ik kreeg netjes op tijd mijn product

Kwaliteit voor gunstige prijs

Snelle levering en nalevering van backorder

Verf is zeer goed dekkend

Helemaal top

Makkelijk met bestellen word goed geinfomeert goed bedrijf echt een aanrader

Buitengewoon efficiënt

Supersnelle opvolging van bestellingen. Degelijk verpakt. 100% klantvriendelijke service. Proficiat!

Goed en snel!

Goed en gemakkelijk.Tevens tevreden over de prijs.

Na lang zoeken elders hier gevonden en super snel in huis.

Prima kwaliteit voor een prima prijs!

Anderhalve maand wachten op een bestelling?

Bij vorige levering ontbrak er iets en gingen ze naleveren.Duurde meer dan 5 weken???

Beste Bert, Vervelend dat u niet tevreden bent. Zoals ik kan zien heeft u 1 emmer muurverf besteld. Ik vraag me af wat u heeft gemist bij deze levering en wat er na gestuurd zou moeten worden? Met vriendelijke groet, Team Decoprof