Voldoende

Product goed verpakt.

De bestelling werd de volgende dag al geleverd en was erg netjes verpakt! Aanrader dus!

De verf had ik besteld in kleur wit Toen ik de pot opende zag ik dat het wit niet overeenstemde met de reeds eerder behandelde muur. Deze was in gebroken wit (RAL 9003). Zonder discussie nam Decoprof de pot terug en paste de kleur aan door de juiste pigmenten aan toe te voegen. Ik heb nu de pot terug. Dit is echt een super service en ik ben Decoprof zeer dankbaar ervoor.

Super snelle levering

Super snelle levering

Achter 24 uurs levering aan moeten bellen

Na 1 week gebeld waar het bestelde bleef, vervolgens zou ik terug gebeld worden, dit is niet gebeurd. 4 dagen later was het product er in eens

Beste Ernst Jan, Vervelend dat u een slechte ervaring heeft. Ik zie dat we u dezelfde avond een mailtje hebben gestuurd dat het product niet op voorraad was en u de gelegenheid had te annuleren. Misschien in de spambox belandt? Hopelijk de volgende order een betere ervaring :) Groeten, Team Decoprof

Snel geregeld

Na een goede verzending heb ik het pakketje in goede verzorgde verpakking thuis afgeleverd top.

Snelle levering en goed verpakt

Snelle levering en goed verpakt.

Het ziet keurig uit ik kan niet anders zeggen!

het ziet professoneel uit allemaal netjes u verkoop ook veel produckten voor de schilders wereld zo is de Vos ook begonnen dat was ik weet of hij nog bestaat?

Snelle levering en scherpe prijs

Snelle levering en scherpe prijs

Goede producten & snelle levering!

Wij zijn zeer tevreden van onze aankopen op Decoprof. Pakketjes worden de dag nadien al vaak geleverd. De producten zijn van hoge kwaliteit en worden uitgebreid beschreven op de site, vaak met interessante promo’s. Eenmalig ging er een verfpot stuk tijdens het vervoer, ook de dienst na verkoop om hiervoor een nieuwe op te sturen ging super vlot. Bedankt!

perfect !

Goed verpakt en prima op tijd afgeleverd

Heel netjes ingepakt. Snelle levering.

Heel netjes ingepakt. Snelle levering.

Keurig op tijd en een nette prijs

Decoprof op internet gevonden en verf besteld. Toegankelijk en keurig op tijd geleverd.

Alles netjes en op tijd geleverd

Pakket keurig netjes en met veel zorg ingepakt.

snelle service. alles prima.

Ik had snel verf nodig. Is dan ook snel geleverd en aan een zeer goede prijs!!!

van bestelling tot levering, top geregeld!!

prima communicatie, goed verzendklaar verpakt, en snelle levering, tevens, niet onbelangrijk, prijs/kwaliteit, door mijn als prima bedrijf aanbevolen, en absoluut geen negatieve op of aanmerkingen, TOP!!

Top snelle levering en snelle reactie op vragen..

Doen wat ze zeggen

Niets bijzonders, verf gekocht en optijd geleverd

Ik had een fout gemaakt bij de bestelling. Na contact met klantenservice is dit snel opgelost. Zondag besteld en dinsdag geleverd. Duidelijke webshop en goede prijs.

Snelle levering,goede prijs

Goed functionerende website. Vriendelijk geprijsde verf Snelle correcte levering. Kortom waar voor je geld

Zeer tefreeden

Alles vlot verlopen.

Snel en goed!

Alles ok

Snel en enorm behulpzame klantendienst

Snel en enorm behulpzame klantendienst

goede levering en op tijd

vrijdag besteld zaterdag afgeleverd en goed verpakt

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.