Snelle service!

Ik had een pak van 10 ffp2 mondkapjes besteld ivm de COVID-19 uitbraak. Had ze de volgende dag in huis! Top!

Heele goeie service!

Super aardig en een snelle levering!

Snel geleverd.

Info op de site klopt niet met de werkelijke levering

Ik had besteld 8x bison vochtvreter navulling 2x 500 gram, zoals op de site stond weergegeven. Ik heb ontvangen 8x bison vochtvreter navulling 2x 450 gram. Dit lijkt erop dat zo 10% minder geleverd wordt dan beloofd. Het kan zijn dat bison niet anders meer heeft (?), maar de site van Decoprof laat nog steeds de navulling van 2x 500 gram zien.

Was vroeger goed, tegenwoordig niet meer

Vroeger vaak besteld, maar nu echt niet over te spreken. Op de website stond dat het prodcut op voorraad was, maar uiteindelijk later geleverd geworden, wat me stoort is de slechte en onduidelijke communicatie. Jammer, want vroeger was de service hier prima!

Binnen 24 levering groot assortiment en kealiteit

Makkelijk besteld, geen gedoe met betalen, snel geleverd. Duidelijke factuur, track en trace code om alles te kunnen volgen...

beits was zoals de beschrijving prima

in de avond nog besteld, volgende dag om 1 uur al in huis

Levering duurde iets langer omdat er problemen waren met de verf, maar mooi opgelost en toch zo snel mogelijk geleverd.

Perfekt toller Ablauf

Super , ich bin sehr zufrieden wie alles funktioniert hat. Hoffentlich gehen jetzt auch noch meine Flecken im Boot weg

Super, schneller Versand, immer wieder gern

Es war der erste Kauf für mich in den Niederlanden und alles o.k.. Dankeschön

Groot assortiment, lage prijzen en snel geleverd!

Concurrende prijzen en snel geleverd en goed verpakt Zoals het hoort bij een webshop ga zo door!

prima webshop

gewoon goed , komen hun afspraken altijd na.

Snelle service, duidelijke communicatie

Uitstekend.

Op tijd besteld was de levering de volgende dag al in huis. Bestelling was compleet en.uitstekend verpakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Beetje dubbel

Prima. snelle levering . Top. Kanttekening. Op een bestelling van 8.68 verzendkosten van 5.95 is dan wel weer minder.

Snel en goed geprijsd!

Mooie prijs en volgende dag netjes geleverd!

Nadat ik een review had geplaatst over het feit dat ik maar 1 viltroller kreeg, ipv 10, zoals afgebeeld stond, werd er contact met mij opgenomen. Ik heb nu een doosje van 10 rollers gekregen.

Snelle levering, goed verpakt

👍

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

pakket te laat bezorgd

Het is natuurlijk vervelend als een website met grote letters claimt Op werkdagen voor 21:00u besteld, vandaag verzonden en dan bij het afronden van de bestelling nog meldt Morgen vanaf 15:00 ophalen op postnl afhaalpunt De bestelling was vrijdag 07:16 Daarna komt er een email van Decoprof: Normaal gesproken worden bestellingen binnen drie werkdagen verwerkt en verzonden, maar dit kan soms langer duren. (NB: zaterdag en zondag zijn geen werkdagen!). Is er vanaf het moment dat u de bestelling hebt geplaatst minder dan en week verstreken, geef ons dan nog een paar dagen om uw artikel(en) in te pakken. Zijn er vanaf het moment dat u de bestelling hebt geplaatst meer dan zeven dagen verstreken en hebt u geen verzendbericht ontvangen, stuur ons dan een bericht Dus ik bellen, maar het zou wel op tijd arriveren. Waarom dan deze email? vrijdag 14:51 kwam de track & trace code, en zaterdag om 11:00 bericht van postnl dat de aflevering vertraagd was en het pakket pas maandag 15:00 beschikbaar was. Weg plannen om op zondag te schilderen. Weg planning voor de verbouwing de rest van de week. En omdat ik het naar een afhaalpunt stuurde, en ik op maandag tot laat werk, kan ik het niet eens laten ophalen, wat het moet op naam en volgens postnl kun je alleen iemand machtigen om een pakket op te halen met het briefje van de postbode in de brievenbus (Wat er dus niet komt). Nou is dit niet alleen de fout van Decoprof, maar als zij de verzender kiezen, dan zijn zij ook verantwoordelijk voor de gevolgen daarvan. En die zijn bar slecht, in dit geval.

Goedemorgen J. Jammer dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij hebben het pakket netjes op tijd verstuurd maar helaas heeft PostNL niet op tijd geleverd. Natuurlijk kiezen wij ervoor om met PostNL te versturen, helaas kunnen wij hier verder geen invloed op uit oefenen. Met vriendelijke groet, Team Decoprof

Zeer kleurige afhandelen van bestelling

Makkelijk bestellen

Al veel vaker hier lakken of oliën besteld voor mijn meubelmakerij. Atlijd snel geleverd en prima verpakt!