Bestelling niet compleet en verf met dikke laag prut erop

Bestelling: drie kleuren verf en schoolbordenverf 250ml. Bestelling was niet compleet. Ik mis de rode verf. En bij het openmaken van de schoolbordenverf zat er een dikke laag harde prut van een centimeter dik in het blik. Oude verf dus!! Heel vervelend als je de verf zondag nodig hebt!! Ik heb het bedrijf gemaild en wacht op een reactie.

Altijd snelle levering en goede service!

Niet best

Onduidelijk waar mijn bestelde item is. Geen reactie op mijn mail naar klantenservice. Daarentegen wel een mail met de vraag voor deze review.

zeer snel

zeer snelle levering, en uiteraard het juiste!

Prettige webwinkel

Ik ben altijd op zoek naar de betere online winkel en met decoprof.nl webshop heb ik er weer 1 vonden met een goede keuze in haar assortiment.  Het bestel proces, plaatsen van een order, betaling, verpakking, verzenden, met track en trace tot de bezorging waren netjes zoals beloofd voorspoedig en soepel verlopen. Zo ziet de klant het graag! Ik ben vet tevreden over deze webwinkel en kan deze ook gerust aanraden👍

goede en correcte info mbt de levering. 4.5 sterren ipv 5 omdat op de website staat “ vandaag besteld etc” en bij de orderbevestiging komt dan het bericht dat het mogelijk langer duurt. In ons geval werd er wél direct geleverd, maar de orderbevestiging was een tegenvaller. Willem

slecht

Pakket niet ontvangen hoor verder niets krijg ook geen nieuwe Ik ga niet meer discussie voor die paar centen betaal gewoon maar bestel niets meer daar

Van bestelling tot ontvangen, in 1 woord TOP.

Goede ervaring omdat je steeds op de hoogte gehouden wordt hoever ze zijn met jouw bestelling, tot en met de levering.

precies op tijd

Vlot geleverd, goede produkten

Het bestellen en betalen ging eenvoudig. Levering was (zelfs met op kleur mengen) de volgende dag. Heel goed verpakt, er kon niets mis gaan met de verpakking tijdens het transport. Alles wederom prima dus!

Snelle correcte levering

Alles zoals beloofd voor een goede prijs

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

service. Goed antwoord op mijn vraag.

Graag een factuur(pdf) mailen waar het kenmerk op staat

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Supersnel bezorgd, goed verpakt. O en wat fijn, roerstokjes voor de verf bijgeleverd.:)

Geen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super service en klantvriendelijk! Op vragen krijg je eerlijk antwoord en goed advies! Blij met de geleverde producten, en zo snel!!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Helaas verkeerde isoleergrond ontvangen. Echter pas na 3 maanden gemeld. Zonder problemen de juiste opgestuurd gekregen. Heel erg netjes!!

Geen. Zo doorgaan.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

super !!! zeer snelle levering.

NEE . Alles was boven verwachting verzorgd. CHAPEAU.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Verf was volgende dag keurig verpakt aangeleverd alles mooi op tijd

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel gevonden op de site en de volgende dag in huis . Helemaal top

Ga zo door zou ik zeggen .

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prachtige nieuwe webshop!

Zo doorgaan

goede service, goed behandeld

Pluspunten

snel en netjes geleverd

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Eenvoudige bestel- en betaalperiode, snelle levering, goede producten

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering, maar wel een ingedeukt blik verf, dit hoeft anno 2019 met moderne verpakkingsmiddelen toch eigenlijk niet meer voor te komen.

Absoluut beter verpakken, nu lag alles los in een doos