Snel levering, juiste product goed prijs.

Ongelofelijk- subliem …. snel en kwaliteit

Ik ga op een achtergevel in mijn tuin het werk Tuttomondo van Keith Haring schilderen, daarvoor heb ik een 10-tal kleuren nodig. De gevel ligt zuidwest dus behoorlijk regen, zon en windgevoelig, dus mag dit wel een kwaliteitsverf zijn. Ik koos voor Lucite Housepaint, dankzij de kleurwaaiers met handige voorbeeldfunctie heb ik tenslotte mijn kleuren gekozen. En nu komt het : binnen de 23u werden deze (in België) geleverd. De kleuren zien er fantastisch uit. Dankjewel, super tevreden!

Is er voor mij nog een mogelijkheid om de factuur te printen ??

Goed advies

Kennis van zaken

Geheel naar verwachting en snel geleverd.

Levering is correct afgehandeld en binnen 24 uur geleverd. Duimpje voor Decoprof Track en trace werkte echter niet. Na levering gaf deze nog steeds aan dat het nog niet aangeboden was aan PostNL.

supersnel, correct en juiste mengkleur

Was ineens mooi weer en ik moest lak op juiste kleur voor buiten hebben. Perfect op tijd geleverd, kon meteen na afbranden en schuren doorgaan met lakken.

Alles goed geregeld.

Onze bestelling volgende dag al in huis en alles was goed

Echt snel leveren,top kwaliteit . Ik ben tevreden.

Makkelijk en duidelijke website. Verf kwam snel binnen en goed verpakt.

Uitstekend service, erg snel geleverd!

Erg fijne verf, in één keer dekkend. Onzichtbaar bij te werken. Netjes verpakt en snel geleverd.

Prima webshop!

Ik heb reeds verschillende malen bij Decoprof besteld. Altijd correcte levering. De laatste keer werd het verkeerde product geleverd. Iets wat kan gebeuren. Missen is menselijk. Ik heb dit op zaterdag ontdekt toen ik aan de werken wou beginnen. Dadelijk per email gemeld aan Decoprof en nog dezelfde dag kreeg ik bericht dat een pakket met de correcte producten klaar stond voor levering. Dus zelfs als het een keer misgaat wordt dit dadelijk opgelost. ij het oplossen van problemen komt de echte waarde van een bedrijf naar boven! Top service! Bedankt.

Bezorgtijd niet wat je kan kiezen

Ik had absoluut op zaterdag een bepaald type beits nodig, en dan kon ik volgens decoprof ook krijgen. Maar het is niet aangekomen, sterker nog. Het komt pas op maandag. Mijn project is hierdoor vertraagd en ik kan niet verder.

Fijn dat het zo snel geleverd kon worden

Snelle levering, had een vraag en klantenservice goed bereikbaar en behulpzaam

Snelle levering, had een vraag en klantenservice goed bereikbaar en behulpzaam

Kleisnel geleverd

Snelle en correcte levering

s avonds besteld en de volgende dag in huis

In één woord : PERFECT!

In alle stappen : FEILLOOS!

hartstikke goed

snelle levering en fantastisch product!

prima verzorgde bestelling keurig verpakt.

Prima verzorgde zending en goed verpakt.

Prijs/kwaliteit

Ook goede service

Snelle levering en nette prijs

verf zonder probelem terug kunnen sturen!

fantastisch bedrijf, had de verf te laat besteld en schilder moest eigen verf gebruiken, kon na het sturen van een mail naar Tim, de verf toch terugsturen.

Zeer goede service

Makkelijk bereikbaar en snelle handeling.

matig

geeft vlokken,spuitmond veel verstopt,duurt lang voor het stofdroog is,ook bij juiste temperatuur en na lang voorschudden.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes