Oké

Snelle levering, alleen jammer dat er een kortingsbon bij in de doos zit zonder code. Voor de rest prima. En goedkoop.

Zeer snel!

Goede verf en zeer snel geleverd.

Snelle levering, correcte prijzen... top

Beste prijzen, topbedrijf EN snelle service

voor herhaling vatbaar

De krijtverf voldoet aan de verwachtingen. Hele snelle levering.

Zeer snelle en verzorgde levering

Ik heb verf besteld op woensdag namiddag en ze op donderdag ontvangen

Snelle levering waardoor ik de volgende dag kon met schilderklus en goede prijs

prima en stipte afhandeling

snelle reactie, accurate afhandeling en stipte, correcte levering

Super snelle levering

Supersnelle levering, zeer goede kwaliteit

Supersnelle levering, zeer goede kwaliteit!

SUPER

Alles is positief, zeker een aanrader

Snel en scherp geprijsd!

Goede prijs snelle bezorging

Makkelijke website goedeprijs en heel snel gratis geleverd.

Goeie service

Goeie spullen

fantastisch

uitstekend geholpen na verkeerde bestelling

Goed en zeer snelle levering

Besteld via NL en de volgende dag al geleverd in B

Het gevraagde product was in België (Hubo, Gamma, Brico) niet meer te verkrijgen maar blijkbaar wel in diezelfde filialen in NL. Probleem is dat ze niet verzenden naar B ? Online leverancier gezocht & gevonden Decoprof. Online besteld NL en de volgende dag geleverd B. Top !

helemaal prima, goede service, snel en accuraat

ik moest snel beits hebben, winkel in Ridderkerk heeft het even uitgezocht en direct actie ondernomen en teruggebeld. na bestelling kreeg ik de volgende dag netjes mijn product afgeleverd.

Betrouwbaar en betaalbaar

Ik kocht hier cépé buitenolie 2 X 1 liter, met 20% korting was het dezelfde literprijs als die van de fabrikant op één pot van 2.5 liter. Hier enkel 500ml en 1 liter te koop. Zou goed zijn moest die van 2.5 daar nog bij komen... Bijna werd ik verleid om te bestellen bij Kleuro.nl of DHZdiscount.nl, omdat hier de prijs op 2.5 liter heel aantrekkelijk was... Gelukkig controleerde ik eerst of de websites betrouwbaar waren! En wat bleek: Vele slechte reviews over de service en lange verzendtijd! Bedankt decoprof.nl voor de snelle service! Groetjes uit België.

goede service, goede producten

bijbestelling meteen geregeld en geleverd

Super snelle levering!

Makkelijk bestellen en snelle levering. Kortingscode voor de volgende keer erbij!

Excellent

Supersnelle levering

Tevreden en snelle levering!

Peinture qui date de 2013

Après une première commande qui m'a donné satisfaction, de peinture Capalac Aqua pu mat et Aqua uniprimer j'ai recommandé un pot de peinture Aqua pu mat pour terminer mon projet, et j'ai reçu une ancienne gamme de peinture qui date de 2013, alors que le fabricant recommandé une conservation de 12 mois. Je suis très déçu de ce site qui refourgue leur vieux stock sans avertir le client et de plus j'ai payé ce vieux pot 2€ de plus.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Beste Sylvain, U heeft inderdaad een ouder blik gekregen dan dat hoorde. Echter is gebleken da, na contact met caparol, dit blik niet zo verouderd was. Nadat u 1 liter bij ons had besteld die wat ouder was dan gewenst. Hebben wij een nieuw blik toegestuurd, wat net vanaf de leverancier kwam. Dit was voor u echter niet gewenst. Helaas wordt er weleens een verouderd blik verstuurd omdat deze toevallig nog in het vak staat. We proberen altijd de datum te controleren, echter wordt dit weleens vergeten. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Decoprof