Vlot bezorgt!!

Goeie service....

Snel geleverd top

Goed bedrijf

Na bestellen snel en goed geleverd

Product zoals omschreven

Snelle levering.

Zeer snelle levering

Artikel werd zeer snel geleverd.

Snelle levering. Goede verpakking En zeer goede kwaliteiten

Uitstekend goed

Uitstekend en heel vlug me bestelling ontvangen

super!! snel besteld. snel geleverd.

Had lak nodig maar zat in Quarantaine. Online gaan zoeken. Jullie waren het goedkoopst. Besteld en al snel daarna geleverd. Super. Dank je wel. Ga zo door!!

Snelle en goede levering

Aflevering

Snelle afhandeling

Correcte en supersnelle levering

Goede communicatie, snelle levering

Bericht dat de bestelling was aangekomen, bericht dat de betaling was gebeurd, bericht dat de bestelling was verpakt, bericht dat het pakje ging geleverd worden. Dat alles binnen de twee dagen en correct geleverd.

bestelling is super snel geleverd

in de winkel goed advies gekregen,

Goede snelle service

Goede snelle levering.. Nog niet g e bruikt..pas 1 dag binnen dus wordt vervolgd...

Ik weet het nog niet

Ik heb mijn bestelling nog steeds Niet ontvangen. Ik neem aan dat er een probleem is bij post. Nl

Zeer vlugge levrring

Hoed af voor jullie. Post België kan lesje leren van jullie

volgens afspraak geleverd!!!

geweldig

Snelle levering van onze bestelling. Zeer goede service bij vragen. Een zeer tevreden klant!

snelle levering en goede prijs

Bij mijn bestelling was er 1 item niet maar voor dezelfde prijs heb ik in de plaats 2 gelijkaardige producten gekregen. kortom goede klantenservice

Één van de producten in mijn bestelling was beschadigd. Na melding meteen een nieuw exemplaar opgestuurd. Uiterst professioneel!

Goede verf voor goede prijs

Goede verf voor goede prijs. Echter levering duurt dag langer dan aangegeven en keuze door mij aangegeven. In dit geval geen probleem.

perfect

Om 19.00 uur besteld, de volgende dag geleverd in Belgie.

Snel en goedkoop

De verf werd binnen 24 uur geleverd vanuit Nederland in België. Prijs/kwaliteit prima.

Fanrastisch, geleverd binnen 24 uur en zeet goed materiaal, beter kan niet.

Plafond korrelverf en korrelspecie besteld. Werd geleverd binnen 24 uur, eenvoudige en gemakkelijke verwerking. Bedankt Decoprof team!

snel en correct geleverd

snel en correct geleverd.