Goede prijs kwaliteit en snelle levering

Goede prijs kwaliteit en snelle levering

Heel tevreden

Ik heb mijn bestelling in de avond gedaan en de volgende dag heb ik die ontvangen

Uitstekend!

Een uitstekende bedrijf! Kwam iets tekort wat ik besteld had contact met het bedrijf opgenomen en meteen na gestuurd! Kortom een goed bedrijf met goede materialen en goed contact!

Încă nu am primit rambursarea pentru o comanda care nu a ajuns la mine

O vopsea s-au deteriorat pe drum,nu a ajuns la mine și nu îmi rambursează banii !!

Wisselende ervaringen

Eerdere leveringen geen problemen gehad, behalve met de laatste. Door schaarste van 1 blik van 1liter moest mijn planning qua verven omgegooid worden. Kan gebeuren maar wat ik verwacht als klant is wanneer ik het tweede deel van de levering kan verwachten, dit duurde meer dan een week door eigen initiatief van bellen naar Decoprof. Zonder dit belletje vraag ik mij af of het nog voor dat weekend de 1 liter blik was geleverd. Uiteindelijk net optijd ontvangen voor de verfklus. Tip voor extra service: tussendoor de klant op de hoogte stellen wanneer verwacht wordt van een deellevering.

Prima geholpen

Prima verf en deskundig geadviseerd

Dag na bestellen laat in de middag al ontvangen keurig verpakt.

Snel en goede korting

Snel en goede korting

Klant staat op #1

Al meerdere keren deed ik hier een bestelling voor een grote verfklus aan de buitenzijde van ons huis. Op de melding van het spoorloos raken van een van de bestellingen door een fout van PostNL werd adequaat, snel en klantgericht gereageerd in de richting van PostNl en van ons. Hier ben je de klant waar het om draait. Wat een geweldige klantervaring!

Snelle levering.

De hele bestelling snel en vakkundig afgehandeld!

Vlot en betrouwbaar

De bestelling ging vlot, de levering nog vlotter. Het is gewoon een betrouwbare site.

het gewenste product ontvangen.

Ben blij, dat het nog ergens verkrijgbaar was. Hoop verder nog van jullie voorlichting gebruik te maken.

Ronduit betrouwbaar

Erg prettig,voor 21.00 besteld hadden we de volgende ochtend de verf al binnen. Heel fijn.

De bestelling liep heel flot

Fijn, makkelijk & snel

Goed geholpen door Rutger, alles op tijd en afspraken na gekomen.

Snelle levering!

Dag na bestelling al geleverd. Goede prijzen.

Decoprof kan ik iedereen aanraden.

Informstieve website, breed assortiment, concurrerende prijzen, goede bestelprocedure en vlotte bezorging van zorgvuldig ingepakte bestelling.

Super snelle en correcte levering

In de avonduren een bestelling geplaatst en al de volgende morgen compleet geleverd. Dat is strak werk!

Ze mogen scherpere kortingen geven

Prima bedrijf maar voorste prijzen stapelkorting zou leuk zijn of gratis verzending.

kwalitatief goede spullen en keurige levering

Snel en correct

Netjes en snelle levering.

Niets op aan te merken.

Leveren zoals ze zeggen.

Verf oké leveren te traag

Verf is oké , bestellen per post duurt te lang

service au top.

commande facile et rapide, livraison le lendemain. Produits bien emballés et sécurisés. je recommande

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes