top bedrijf

Ik heb me bestelling binnen dankjewel er voor en ik raad ze aan ze leveren snel en perfect netjes alles in gepakt en geen beschadigingen super bedrijf ik bestel voortaan hier me plamuur

Snel geleverd en perfecte verf. Ik ben blij

GEWELDIG

Een bestelling gedaan met allerlei verfbenodigheden. Supersnel bestelproces

Snel geleverd prijs kwaliteit één 10

Snel geleverd prijs kwaliteit één 10

Mijn volgende producten zal ik hier ook bestellen

Snelle levering, goed product.

Vandaag besteld, morgen in huis. Dat is precies waar de klant behoefte aan heeft en dit streven is waargemaakt.

De eerste zending verdween bij Post.nl. Binnen 24 uur een nieuwe zending ontvangen . Eerste zending nog steeds ( na een week ) zoek

Alles volgens afspraak geleverd.

Toegankelijke website en zeer vlotte levering

Was even zoeken naar de latex die bij oplevering is gebruikt. Een maal gevonden was de bestelling vlot gedaan en daags daarna volgde al de aflevering.

Vlotte service

Snel geleverd.

Weer ouderwetse echte glazenwassers sponzen. Ik was het jaren lang, glazenwasser dus ik ken het gevoel.

De zending is nog niet bezorgd!

PostNL gisteren gebeld aan het eind vd morgen, ik zag nl. in de PostNL app dat de levering van mijn pakket een dag werd uitgesteld (was blijkbaar wel al aanwezig bij PostNL). Ik kreeg te horen: "het gaat niet lukken om uw pakket vandaag nog te bezorgen". Ik heb gevraagd: waarom kan dat dan niet, er is immers nog een hele middag en avond om het vandaag te bezorgen, en er is door verzender betaald om op tijd te leveren"; daar werd geen goede reden voor gegeven en er kwam geen klantvriendelijk vervolg op. Helaas nog geen zending ontvangen dus. (Maar ik denk door laksheid NLPost)

Bij Decoprof koop je voor een scherpe prijs en je krijgt het snel geleverd. Hulde!

snelle en correcte levering tegen een goede prijs

snelle en correcte levering

Beloofd wat ze zeggen

Goede website en juiste levering

Duidelijke omschrijving van het product en de mogelijkheden die er zijn.

Goed geregeld

Een zeer snelle en correcte levering. Waarvoor dank.

Een zeer snelle en correcte levering. Waarvoor dank.

Snel perfect geregeld!

Juiste kleur, snel geleverd, prima verpakt!

Snelle levering prima prijs!

Snelle levering prima prijs! en nog goed verpakt ook, die Sikkens verf ;-)

Erg vriendelijk en behulpzaam

Kon moeilijk mijn bestelling betalen. Kreeg een link via de mail. En zo kwam alles goed.

Correcte afhandeling

Van bestelling tot levering perfect verlopen

Zeer tevreden goed product

Perfecte levering

Snelle en correcte levering

Prima en snel

Prima voor elkaar. Snelle levering. Goed verpakt.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes