Makkelijk en snel lease auto’s vinden

Ideale zoekmachine! Je vindt makkelijk en snel het merk auto (met bijbehorende looptijd en brandstof) dat je wilt. Ik kan het iedereen van harte aanraden.

Handig! Vooral de alert functie.

Handige website als je de keuzevrijheid hebt van je werkgever qua leasemaatschappij. Overzichtelijk, toegankelijk en voldoende info.

Makkelijk en snel

Makkelijk, snel en overzichtelijk

Beperkte filter opties

Graag meer opties om te filteren zoals je ook voor gebruikte auto’s ziet. Daarnaast zou een notificatie bij nieuwe zoekopdrachten ook wenselijk zijn.

Mooi platform maar niet al het aanbod klopt

In de afgelopen weken op een aantal aanbiedingen gereageerd. Helaas blijkt nogal regelmatig de aangeboden wagen zelf niet (meer) beschikbaar te zijn en wordt er een alternatief naar voren geschoven. Dat vind ik eigenlijk maar matig; ik reageer niet voor niets op een specifieke aanbieding. Hou als aanbieder je advertenties gewoon uptodate, dat scheelt een boel ergenis en frustratie. Wel zo eerlijk ook.

Via LeaseTrader geen enkele reactie ontvangen in 2 maanden tijd.

Het LeaseTYrader platform is veel te duur voor wat het uiteindelijk oplevert. Andere platforms zijn een stuk goedkoper en genereren veel meer hits.

Waardeloos

Veel geld betaald voor een advertentie, als bedrijf snap ik het maar voor mij als particulier is het veel geld. Uiteindelijk amper views gehad, geen enkele reactie.. ik heb de auto nog op 2 andere sites gezet waar ik maar 10% heb betaald van dit bedrag.. en daar wel totaal 32 reacties ontvangen in 2wk tijd! Hier geen enkele.. Inmiddels ben ik van mijn auto af, maar niet via deze site. Sorry maar echt mijn held niet waard geweest!!! En dat ligt absoluut niet aan de auto

Blijft leuk!

Nu 2x van auto gewisseld via dit platform. Ik hou van auto's en kan via LT net wat vaker spelen met de auto's die ik leuk vind. Geen noodzaak of ellende dus, puur plezier en luxe.

Mooie site, met ruim aanbod!

Lease Trader is een mooie site en helpt op een fijne manier wanneer je er niet uitkomt. Bij het zoeken gaat de site wel vaak terug naar het begin dat is soms lastig. verder goed aanbod en gemakkelijk opslaan en reageren op het aanbod.

Reacties betrouwbaar

Reacties waren betrouwbaar, waardoor de auto snel is overgegaan op een nieuwe bestuurder.

Goede site

Veel overzicht aanbevolen door familie maar zal hem zeker aanbevelen aan derde

Handig overzicht, goede zoekfunctie

Prima site waar je met een handige zoekfunctie snel in zoekt. Enige nadeel is dat de info niet altijd up to date blijkt te zijn. Maar dat ligt niet aan de site maar aan de bedrijven die de gegevens aanleveren, denk ik.,

Leasetrader is erg laagdrempelig. Ik heb weinig verstand/interesse in auto's en heb middels leasetrader al 2x een auto uitgekozen.

Onzin website - grote geldverspilling

Met goede hoop een advertentie geplaatst met foto's. Heb uiteindelijk zelfs een verlenging gedaan in de hoop op een overname. Website zit heel basic in elkaar. Zoekcriteria is minimaal. Ik kwam zelf achter dat mijn type auto niet op gezocht kon worden. Dit heb ik per mail aangegeven en in een aantal dagen dit gefixt. Meeste reacties die ik kreeg waren onzin reacties. Personen die niet wisten wat Leasecontract/leaseauto inhoudt. Of dat ze een vast bedrag aan mij over maakte en dan dat ze de auto konden rijden. Toch niet normaal. Je neemt aan personen die reageren dat ze een account hebben en op de hoogte zijn wat alles inhoudt. En ook op de website kun je bijhouden hoeveel personen de advertentie hebben bekeken. Bijzondere is precies na verlenging dat de advertentie nauwelijks meer werd bekeken. Heb het idee dat dit niet een correcte weergave is, maar meer een lekker makertje. Voor mij persoonlijk nooit meer.

Beste Dino, Allereerst jammer dat LeaseTrader niet het gewenste resultaat heeft kunnen realiseren. We snappen na bijna 20 jaar als geen ander hoe lastig het is als je met een leasecontract in de maag zit. We doen dan ook ons uiterste best om met de website en onze marketing activiteiten het beste resultaat voor onze adverteerders te genereren. Helaas zitten we vanwege de pandemie in een periode waarin we zien dat er minder vraag is naar lange leasecontracten om zo minder risico te lopen gezien de onzekere tijd. Dat is gezien jouw looptijd geen gunstige ontwikkeling. Na de verlenging wordt je advertentie weer bovenaan de pagina weergegeven, wat automatisch meer vertoningen als gevolg heeft. Dat is de reden dat je dat ook zo ziet in de statistieken. Uiteindelijk is onze hoofddoel om voor jou een overname kandidaat te vinden en als dat niet lukt, dan betreuren we dat. We hopen dat je tot een oplossing komt voor je leasecontract. Met vriendelijke groet, LeaseTrader

overzichtelijk, maar eisen van advertentie kunnen beter

Ik vind snel wat ik zoek, maar veel advertenties missen foto's of omschrijving. Dat zou beter kunnen en lang niet alle adverteerders reageren (snel). Verder fijn platform!

Gemakkelijk een bepaalde auto te vinden

Kies een merk of prijs of bijtelling en je hebt een lijst gevonden. Het vergelijken zou mooi zijn als dat automatisch in een matrix zou komen.

Snel offertes opvragen

Ideaal dat je niet elke keer al je je gegevens hoeft in te vullen.

Uitstekend geholpen zeker aanrader voor anderen

Alle auto's op een website

Alle auto's op een website, waardoor je niet op heel veel verschillende websites moet kijken. Nee, Leasetrader heeft alles op haar website staan, en is superoverzichtelijk!

Super snel geholpen, veel geïnteresseerde, auto was snel weg!

Super snel geholpen, veel geïnteresseerde, auto was snel weg!

Vaak geen reactie

Wanneer je contact probeert te zoeken word er vaak niet gereageerd. Jammer maar vooral weggegooide kans.

Bronkhorst Lease B.V.? ZEER SLECHT, GEEN COMMUNICATIE

Een offerte voor een shortlease is blijkbaar niet mogelijk. Mail gekregen dat er binnen 24 uur wordt teruggebeld. Na dan toch zelf maar gebeld te hebben is niemand op de hoogte en ben ik echt op het verkeerde adres. Shortlease doen we niet .... ?? TIP: pas je website aan met juiste informatie, sta je potentiële klanten vriendelijk te woord en probeer naar de vraag te luisteren ....

Praktische website, met duidelijk aanbod en noodzakelijke functionaliteiten

Ik maak graag gebruik van LeaseTrader. Duidelijk, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Ik mis: - App met push - Melding of notificatie dat auto gereserveerd is

Mijn ervaring met de website leasetrader.nl is positief.

Overzichtelijk, eenvoudig en prettig in bediening. Thans is mijn leasecontract ter overname op de website opgenomen.

Beste klant, Bedankt voor je positieve beoordeling. Dat waarderen wij enorm! Met vriendelijke groet, Shercinio

Goed alternatief

Mobiele versie leest/werkt niet makkelijk, een app zou ook prettig zijn. Communicatie kan wat laag-drempeliger (nu verl velden invullen).

Beste Ronald Veerbeek, Bedankt voor je beoordeling op LeaseTrader. Wij hebben enkele weken geleden de vernieuwde website gelanceerd. Jouw opmerking m.b.t. de mobiele versie van de website is daarom ook zeker terecht. Momenteel blijven we hard werken aan het optimaliseren van de gebruiksvriendelijkheid op onze website. We zullen je feedback meenemen! Met vriendelijke groet, Shercinio