Tevreden!

Snelle levering!

Goed advies en snelle levering

Er werd goed meegedacht over de oplossing die we zochten . goed advies en snelle levering. Producten voldoen aan de verwachting.

Ongekende en snelle service

Voor gebruik op mijn e-bike bestelde ik bij SEDISO een verloopkabel (tussen bedieningsunit en telefoon). Dezelfde ochtend werd mij gemeld dat door de lage spanning van de bedieningsunit, mijn telefoon niet of nauwelijks zou worden opgeladen. Een geweldige service om mij dit direct te melden. Op basis van het voorgaande heb ik afgezien van de aankoop. Hierop werd gemeld dat het aankoopbedrag zal worden teruggestort.

vlekkeloos

vlotte updates, duidelijke factuur, snelle levering. Goeie ervaring.

proces naar wens verlopen

vriendelijke mensen die je graag helpen, je word goed ter woord gestaan en adequaat geholpen

Kabeltje besteld en er voor gekozen het zelf op te halen. Opgehaald en uitgeprobeerd. Het voldeed niet aan de verwachtingen. Geen probleem, geld werd direct teruggestort.

Ben goed geholpen in de breedste zin van het woord.

Heel snelle reactie op mijn vraag en goede levering!

Fijn bedrijf , snelle reactie op mijn aanvraag en fijne communicatie.

Snel en goed geleverd

Producten als omschreven, snel en goed geleverd

Snelle, goede service en fijn contact.

We hebben hier een offerte opgevraagd voor levering laptopkast en we waren niet teleurgesteld. Snelle reactie op mail en snelle levering.

betrouwbaar en snel

Snel geleverd, goed ingepakt. Tevreden over product en bedrijf.

aardige mensen

Ik had een foutje met mijn bestelling werd goed opgelost . prima bedrijf

Snel en betrouwbaar

Alles prima!

Altijd meedenkend en op tijd binnen!

Prima service !

Snelle levering en prima service per mail !!

Niets op aan te merken!

Veel verschillende producten in vrijwel elke prijsklasse en dus voor vrijwel elke situatie een passende oplossing. Daarbij nog super snel geleverd (onze bestelling kwam pas na 15:30 door) en toch de volgende dag/morgen geleverd!

Afspraak is afspraak

Gemakkelijke bestelprocedure en goed op de hoogte gehouden na de bestelling wat ik kon verwachten. Deze informatie werd ook waar gemaakt!

Alles is goed gegaan

Had een oudere MacBook gekocht en wilde een goed Veiligheids bracket ( will geen hele case). Security display solutions was de enige winkel die deze noch verkochten voor oudere macbook. Levering was wat langzaam, maar was verder geen probleem.

Geweldige service

Product stond nog niet op hun site, navraag gedaan en binnen paar uur bevestiging dat ze het ook kunnen leveren. Zelfde dag nog stond het ook op de site en ik had het product ook weer razendsnel binnen.

Erg fijn bedrijf om zaken mee te doen. Wij konden zelfs de producten aan huis omruilen, aardige mensen

Goed product en snelle levering.

Bestelling werd snel en correct uitgevoerd. Zeer tevreden.

Goede uitleg over producten, onmiddellijk sample ontvangen. Zeer vlotte communicatie! Een aanrader!

Gewaardeerde hulp bij bestellen, prima producten

Heb SDS vooraf even gebeld om wat tekst en uitleg te krijgen mbt hun alarmsystemen voor mobiele devices. Prima uitleg en begeleiding gekregen en zo meteen de juiste spullen besteld. Volgende dag al in huis! Alarmsysteem doet het prima en is makkelijk in gebruik. Alleen jammer dat de afstandsbedieningen en sleuteltjes generiek zijn. Indien dus iemand een identiek systeem heeft kan deze jouw alarm volledig uitschakelen...

Uitstekende service !

Prima bescherming gevonden voor IPAD welke zgn "Hufterproof" ingepakt moet zijn. Top kwaliteit

Duidelijke site, goede informatie, scherpe prijs en snelle levering.

Ik zocht een oplossing voor het beveiligen van mijn laptop. Vond hier snel wat het beste was. De informatie tekst en beeld was goed en helder. Ik had geluk met de aanbiedingsprijs en de levering was snel.

Over Security Display Solutions

Security Display Solutions beveiligt uw producten tegen diefstal. Wij bieden oplossingen voor het beveiligen van smartphones, tablets, computers, laptops in winkels, scholen, bibliotheken, restaurants, bedrijven en op beurzen. We leveren naast ons eigen huismerk SeDiSo ook beveiligingsproducten van andere gerenommeerde merken zoals Maclocks, Kensington, LocknCharge, LEBA, AVER, LapCabby, Gripzo, Bravour en vele anderen.