goede service snelle bezorging

Ik werd perfect geholpen. De medewerker aan te telefoon hielp mij de juiste keuze te maken (die overigens ook de voordeligste was). Toen ik een fout maakte in mijn bestelling, wees de medewerker mij er per mail op en maakte het voor mij in orde.

snel en betrouwbaar

na een kort telefonisch contact een offerte ontvangen. Na goedkeuring was het product snel op locatie. Fijn werken met de mensen van Security Display Solutions.

prima service

Goede service en bestelling snel ontvangen. Er was een product niet op voorraad, maar kreeg meteen een alternatief artikel aangeboden met een passende oplossing.

Perfect telefonisch ingelicht!

Ik wist niet zeker hoe ik mijn apple tv's inclusief afstandsbediening moest beveiligen. Daarom had ik gebeld en ben ik zeer correct geïnformeerd en geholpen. Daarnaast is de levering super snel! Kortom: aanrader!

Goed product, prettige communicatie en een snelle levering

Klantgericht bedrijf met goede en snelle communicatie kanalen.

Goed geinformeerd over de status van mijn order

positief

Goed product, prettige communicatie en snelle levering

Een klantgericht bedrijf. Ook telefonisch goed bereikbaar. De bestelde materialen zijn van goede kwaliteit en waren snel in huis.

Klantgericht, goed product, goede service

Ik ben keurig op de hoogte gehouden van de bestelstatus en de levertijd. Ook de follow-up was prettig en snel.

snelle, goede service

heldere communicatie, snelle service, duidelijke product omschrijving

Uitstekende ervaring, professionals op het gebied van toonbankdisplays

Er werd nog nagebeld om te kijken of wij tevreden waren met de bestelling, top service! Wij zijn zeer tevreden met de toonbankdisplays

Geweldige service!

Werd keurig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling, top!

Geweldig product, levering later dan op website vermeldt

Bestelling geplaatst op Hemelvaartsdag, 30 Mei. Op de website stond levering volgende werkdag. Vanwege Hemelvaartsdag werd het product echter pas maandag verzonden. Was fijn geweest als dat op de website juist vermeld was. Product is verder top

Klantgericht, goede service, snelle levering en vriendelijk in contact.

Mijn eerste bestelling verliep uitstekend. In verband met een uitzonderlijke levering is ons contact per mail verlopen. 1 aanspreekpunt en snel reageren. Product van goede kwaliteit en prima verpakt bezorgt.

Zeer goed advies

Onlangs contact opgenomen met SDS met een aantal vragen. Meer dan prima advies gekregen. Prijs kwaliteit lijkt goed op het eerste oog en verzending erg vlug. Al met al een goede ervaring!

snel en goed geregeld. komen de afspraken goed na.

top.

Duidelijke productomschrijving en nagekomen levertijd!

Security Display Solutions hanteert duidelijke productomschrijvingen en komt aangegeven leverdata na!

Zeer goede service

Ik bestelde twee tabletkasten, ik ontving er een. Na een telefoontje werd het heel snel opgelost. Service en klantvriendelijkheid: met een woord, TOP!

Scherpe prijzen met goede service!

Scherpe prijzen met goede service!

Meedenkend en klantvriendelijk

Meedenken aan een oplossing, snelle reactie...

Pluspunten

Ze krijgen een 10

Zo door gaan

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

het nazicht van de bestellingen op evenutele foute bestellingen is een prachtige service

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede terugkoppeling gehad, toen het bestelde artikel niet op voorraad bleek te zijn. Fijn dan weet je waar je aan toe bent. Daarna snel geleverd.

nvt