Goed en snel advies

Ik nam contact op met Security Display Solutions omdat ik enkele vragen had over wat apparatuur. Zeer snel had ik een volledig antwoord, waardoor ik mijn keuze gemakkelijk kon maken. De bestelling was geplaatst en direct de volgende dag geleverd, echt top geregeld! Mocht ik weer wat beveiligingsmateriaal nodig hebben, dan zou ik hier zeker weer bestellen.

goede service, mailcontact ging snel, snelle levering

goede service, mailcontact ging snel, snelle levering

Voortreffelijk!

Na iedere mail of telefoontje belijk de antwoorden die moest hebben en daarna keurige offertes en prijzen gekregen. Een soepele cen duidelijke communicatie. Levering van de producten was keurig volgens de gestelde tijden. Kortom een zeer fijne ervaring.

• Bedrijfsnaam The British School of Amsterdam

TOP!

Ardjan Kolster krijgt van mij een tien op tien. Zeer behulpzaam, adviserende service, bleef in contact tot een bevredigende oplossing. De oplossing bleef uit en ik kreeg mijn geld onmiddellijk terug. Waarvoor dank. Met vriendelijke groet Martin

Snelle levering van prima producten

Bestelling na 1 dag al geleverd, goed verpakt.

Levering was snel en zonder problemen.

Hoewel ik maar één item had besteld, werd deze snel geleverd en zonder problemen.

snel offerte ontvangen, snel geleverd, prima zo.

snel offerte ontvangen, snel geleverd, prima zo.

Goed Service

Goed Service , en kwaliteit

• Bedrijfsnaam Sjaav vd vijver

prima services

Netjes geholpen. denken mee en keurige B2B leverancier.

• Bedrijfsnaam Yulius

Snelle en persoonlijke service als je iets zoekt en niet kan vinden! Snelle levering ook en alles volgens afspraak.

• Bedrijfsnaam Plein 4 Eindhoven

Careful and helpful service

Mr. Ardjan Kolster was very attentive and helped us understand the best option for our needs.

• Você nos recomendaria? sim

Super snelle service.

Ik belde Ardjan voor informatie om safty screen aan te vragen. Ik heb wat foto’s ter info naar Ardjan gemaild en binnen no time had ik offertes in de mailbox. Ik vindt het prettig om te sparren met Ardjan en hij voorziet mij van de juiste informatie mbt de producten. Vandaar dat ik graag mijn ervaring deel. Ardjan nogmaals mijn dank voor de snelle service.

• Bedrijfsnaam COA

Perfect as always

The website is a 3 stars experience and they do all possible to be sure what you want is what you get, you can also add some custom notes to have human control!, The products are really well made and all come perfectly pack, 100% great experience for me.

• Company name OZcar design

Prima product, op tijd geleverd, goede handleiding, goed verpakt

x

Snel, goed en super service

Leveringen zijn altijd correct en als er iets niet helemaal correct is dan is de oplossing top!

Snel geleverd!

De bestelde producten de volgende dag al binnen!

• Bedrijfsnaam De Baander

Prima service en een mooie Zioxi laadkast

Via dit bedrijf hebben we een Zioxi laadkast voor onze chromebooks gekocht. Een mooie, gedegen oplossing om de chromebooks veilig in op te bergen en op te laden. Toen onlangs (na een kleine 2 jaar) een slot van een van de deurtjes kapot ging, heeft het bedrijf ervoor gezorgd dat dit kosteloos vervangen werd. Fijn dat we weer een volledig functionerende kast hebben! Het grote voordeel van deze kast is dat de devices horizontaal opgeborgen kunnen worden. Mede hierdoor uitermate geschikt om kinderen zelf hun chromebook te laten pakken en opbergen. Wij zijn er erg blij mee!

• Bedrijfsnaam BS De Klokkenberg

Super service voor, tijdens en na verkoop!

Heel behulpzaam en goede opvolging van de aankoop. Toen we nog enkele vragen hadden bij het gebruik van het toestel, werden we ook weer vlot geholpen. Aanrader!

Een snelle levering en prima verpakt

Pretting en betrouwbaar

snel en goed advies

We hadden een oplossing nodig voor onze mac mini's. na goed en snel contact zijn we geadviseerd in een tweetal producten. na een snelle levering van degelijke producten zit alles goed en netjes vast.

Top leverancier voor beveiligingsproducten

Meerdere malen besteld en het advies is uitstekend. Leveringen conform afspraak en producten zijn kwalitatief erg goed.

Geen opmerkingen

Doet wat het moet doen.

• Bedrijfsnaam N.v.t.

Prima bedrijf met goede service

Je word netjes telefonisch te woord gestaan ,zijn behulpzaam. Denken met jouw mee.

Vakkundig

excuus voor mijn late reactie mbt de beoordeling. Ik heb een prettige samenwerking gehad met Ardjan Kolster hij was helder en duidelijk in zijn antwoorden. Er wat e.e.a mis gegaan met leveren maar Ardjan heeft snel aktie ondernomen en alles is keurig geleverd. Ik ben bij jullie terecht gekomen door een collega en dat is een goede tip geweest. Thanks Ardjan

• Bedrijfsnaam COA

Via de zoekopdracht kwam het juiste artikel naar voren

• Bedrijfsnaam Maeykehiem

HEILIGE STOEL 6807 6601 SV Wijchen

024 641 94 74

Over Security Display Solutions

Security Display Solutions schützt Ihre Produkte vor Diebstahl. Wir bieten Lösungen zur Sicherung von Smartphones, Tablets, Computern, Laptops in Geschäften, Schulen, Bibliotheken, Restaurants, Unternehmen und auf Messen. Neben unserer eigenen Handelsmarke SeDiSo liefern wir auch Sicherheitsprodukte anderer renommierter Marken wie Maclocks, Kensington, LocknCharge, LEBA, AVER, LapCabby, Gripzo, Bravour und viele andere. Security Display Solutions beveiligt uw producten tegen diefstal. Wij bieden oplossingen voor het beveiligen van smartphones, tablets, computers, laptops in winkels, scholen, bibliotheken, restaurants, bedrijven en op beurzen. We leveren naast ons eigen huismerk SeDiSo ook beveiligingsproducten van andere gerenommeerde merken zoals Maclocks, Kensington, LocknCharge, LEBA, AVER, LapCabby, Gripzo, Bravour en vele anderen.