Snel en goed geleverd

Producten als omschreven, snel en goed geleverd

Snelle, goede service en fijn contact.

We hebben hier een offerte opgevraagd voor levering laptopkast en we waren niet teleurgesteld. Snelle reactie op mail en snelle levering.

betrouwbaar en snel

Snel geleverd, goed ingepakt. Tevreden over product en bedrijf.

aardige mensen

Ik had een foutje met mijn bestelling werd goed opgelost . prima bedrijf

Snel en betrouwbaar

Alles prima!

Altijd meedenkend en op tijd binnen!

Prima service !

Snelle levering en prima service per mail !!

Niets op aan te merken!

Veel verschillende producten in vrijwel elke prijsklasse en dus voor vrijwel elke situatie een passende oplossing. Daarbij nog super snel geleverd (onze bestelling kwam pas na 15:30 door) en toch de volgende dag/morgen geleverd!

Afspraak is afspraak

Gemakkelijke bestelprocedure en goed op de hoogte gehouden na de bestelling wat ik kon verwachten. Deze informatie werd ook waar gemaakt!

Alles is goed gegaan

Had een oudere MacBook gekocht en wilde een goed Veiligheids bracket ( will geen hele case). Security display solutions was de enige winkel die deze noch verkochten voor oudere macbook. Levering was wat langzaam, maar was verder geen probleem.

Geweldige service

Product stond nog niet op hun site, navraag gedaan en binnen paar uur bevestiging dat ze het ook kunnen leveren. Zelfde dag nog stond het ook op de site en ik had het product ook weer razendsnel binnen.

Erg fijn bedrijf om zaken mee te doen. Wij konden zelfs de producten aan huis omruilen, aardige mensen

Goed product en snelle levering.

Bestelling werd snel en correct uitgevoerd. Zeer tevreden.

Goede uitleg over producten, onmiddellijk sample ontvangen. Zeer vlotte communicatie! Een aanrader!

Gewaardeerde hulp bij bestellen, prima producten

Heb SDS vooraf even gebeld om wat tekst en uitleg te krijgen mbt hun alarmsystemen voor mobiele devices. Prima uitleg en begeleiding gekregen en zo meteen de juiste spullen besteld. Volgende dag al in huis! Alarmsysteem doet het prima en is makkelijk in gebruik. Alleen jammer dat de afstandsbedieningen en sleuteltjes generiek zijn. Indien dus iemand een identiek systeem heeft kan deze jouw alarm volledig uitschakelen...

Uitstekende service !

Prima bescherming gevonden voor IPAD welke zgn "Hufterproof" ingepakt moet zijn. Top kwaliteit

Duidelijke site, goede informatie, scherpe prijs en snelle levering.

Ik zocht een oplossing voor het beveiligen van mijn laptop. Vond hier snel wat het beste was. De informatie tekst en beeld was goed en helder. Ik had geluk met de aanbiedingsprijs en de levering was snel.

Super goed geholpen en alle afspraken nagekomen.

Wij hadden erge haast en met de juiste hulp kregen wij de bestelling toch nog op tijd binnen! Super! Werden inderdaad snel teruggebeld na het eerste telefonische contact.

Correcte afhandeling van order

Zeer leuke aangename ervaring. Ondanks wij een nieuwe klant zijn, heeft men mij zeer goed bijgestaan bij de aanmaak van profiel. Ook de betalingswijze werden uitvoerig besproken en correct uitgelegd. Bijkomend vragen over een bestaand product op jullie webshop werden zeer snel beantwoord. Er is zelfs telefonisch contact opgenomen wat zeer aangenaam was. Bij de bestelling was er echter een achterstand van levering. Ardjan Kolster heeft zijn uiterste best gedaan m deze levering sneller te doen en bood zelfs een alternatief aan. Teveregeefs, maar dikke pluim voor Ardjan die mij het gevoel gaf dat hij hier van was aangedaan omdat hij onze wens niet kon inwilligen. Wij hopen in de toekomst nog bestellingen te kunnen plaatsen en hopen op een even positieve behandeling van onze aanvraag.

Erg goede en ook snelle service.

Tijdens telefonisch raadplegen valt de hulpvaardigheid en service gerichtheid direkt op. Het besteld product was ook snel binnen en geheel volgens wens. Uitstekend werk van de mensen van dit bedrijf.

Geweldige service en super snel geleverd. De volgende dag al binnen en product moest uit de UK komen

Goede service en bestelling snel ontvangen. Er was een product niet op voorraad, maar kreeg meteen een alternatief artikel aangeboden met een passende oplossing.

Super + snelle service

Het contact met Security Display Solutions is perfect gelopen. Zij hebben onwijs snel geschakeld, toen wij last minute iets nodig hadden. Wij zijn dan ook erg blij met de snelle service en de aangeboden oplossing (welke overigens niet gemakkelijk ergens anders te verkrijgen is). Top!

goede service snelle bezorging

Ik werd perfect geholpen. De medewerker aan te telefoon hielp mij de juiste keuze te maken (die overigens ook de voordeligste was). Toen ik een fout maakte in mijn bestelling, wees de medewerker mij er per mail op en maakte het voor mij in orde.

snel en betrouwbaar

na een kort telefonisch contact een offerte ontvangen. Na goedkeuring was het product snel op locatie. Fijn werken met de mensen van Security Display Solutions.

Over Security Display Solutions

Security Display Solutions beveiligt uw producten tegen diefstal. Wij bieden oplossingen voor het beveiligen van smartphones, tablets, computers, laptops in winkels, scholen, bibliotheken, restaurants, bedrijven en op beurzen. We leveren naast ons eigen huismerk SeDiSo ook beveiligingsproducten van andere gerenommeerde merken zoals Maclocks, Kensington, LocknCharge, LEBA, AVER, LapCabby, Gripzo, Bravour en vele anderen.