Snel en fijn contact, goed geregeld.

Overzichtelijke website, snelle reactie per mail, prijs kwaliteit is goed.

• Bedrijfsnaam Corbulo College

Na een aantal tv's gekocht te hebben ben ik zeer tevreden over het product die afgeleverd is. Goed op maat en een goed beeld fijn dat ik dit gevonden heb echt een aanrader met kleine kinderen thuis heel erg bedankt! Top service

Perfecte service

Snel geleverd, perfect verpakt.

Vlotte bestelling

Snelle en vlotte afhandeling met voldoende updates

• Bedrijfsnaam Lab9 Pro

Supersnelle levering

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik hartstikke tevreden ben over Security Display Solutions. Ik ging er van uit dat het 8 tot 10 werkdagen zou duren voordat m'n bestelling bezorgd zou worden. Dat was immers de tijdsindicatie op de website. Toen de koerier twee of drie dagen later al langskwam met m'n bestelling, was ik aangenaam verrast. En de producten die ik had besteld, die zagen er top en piekfijn uit. Hulde voor SDS!

Prima geleverd

makkelijk te bestellen en prima geleverd

• Bedrijfsnaam N.v.t.

Vlotte aankoop, gekaderd in een prima service voor en na bestelling.

Het aanmaken van een account met het oog op een aankoop zonder btw, het registreren en de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord in te stellen en de aankoop af te ronden, dit alles verliep bijzonder vlot en kostte weinig tijd. Adequate informatie met betrekking tot verzenden en bezorgen van de bestelling werd spontaan bezorgd (incl. track & trace link), kort na het afronden van de aankoop.

• Bedrijfsnaam N.v.t.

Snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen

Geweldig. Was supersnel binnen.

• Bedrijfsnaam TUI

Makkelijk bestellen en snel leveren zonder gedoe, top.

Duidelijke info op de site, makkelijk registreren en bestellen.

• Bedrijfsnaam Boomadvies Windemuller

Grote keuze, kennis aanwezig, top service

Ik ha wat besteld en na telefonisch contact bleek dat er op de website verkeerde info stond. Ik mocht mijn product direct terugsturen, en werd mijn nieuwe bestelling noch diezelfde dag klaargemaakt en verstuurd. Top service.

• Bedrijfsnaam SDS82

Snelle reactie op de vraag die gesteld is en vervolgens een snelle levering.

Een mail gestuurd met een vraag. Ik ontving snel een reactie met antwoord op mijn vraag en een beter alternatief dan waar ik oorspronkelijk naar op zoek was. Vervolgens een snelle levering van het product.

Geleverd volgens afspraak.

Perfecte hoes en protector voor Ipad geleverd en eerder geleverd dan verwacht.

Snelle communicatie, zeer klantgericht. Erg fijn om mee samen te werken!

Op zoek naar een oplossing. Terechtgekomen bij Security Display Solutions. Bij het eerste contact direct het gevoel gekregen dat ze ons optimaal van dienst willen zijn. Ze denken met je mee. Fijn om mee samen te werken.

• Bedrijfsnaam Optinet

supersnelle service en correcte levering

Gekozen product, een Rugged grip rotatie cover iPad, voldoet aan alle verwachtingen, onze medewerker is er heel content mee.

• Bedrijfsnaam Centraal Bureau Bouwbegeleiding B.V.

Top service en hoogwaardige producten

Deze shop verkoopt niet alleen top producten maar ze zijn ook sterk in service en communicatie. Zeer prettige ervaring keer op keer.

• Bedrijfsnaam Urban Events

perfect!!

As always, Ardjan is proactive and goes the extra mile!

• Company name HSV Dutch & International School

Goede service en communicatie

• Bedrijfsnaam TCS houthalen Europark 1002 B-3530

Ik had gevraagd om eerst de factuur te sturen en dan te leveren maar toen we de factuur ontvingen was dat tevens de levering van het product. Voor ons geen probleem, maar dit geeft wel aan dat er vertrouwen is.

• Bedrijfsnaam goed en voor late r herkenbaar

Fijne communicatie en snelle service

Ik heb hier 3x besteld in totaal 106 hoesjes. Snelle levering en met factuur. Mijn collega's zijn blij met de hoesjes

• Bedrijfsnaam Hartekampgroep

Snelle reactie

Snelle reactie op een bestelling via de mail. Fijn dat er wat aan de prijs gedaan wordt voor terugkerende klanten. Helaas iets vertraging door een grondstoftekort.

• Bedrijfsnaam IKEA Haarlem

Super goed

Super snel geleverd, goed geregeld

• Bedrijfsnaam WHC Wezep

Perfectie bestaat niet maar Security Display Solutions komt er wel heel dichtbij

Zeer deskundig en vriendelijk. Bovendien snelle levering.

• Bedrijfsnaam VVV Waterland van Friesland

Dit is de tweede maal dat ik bij Security Display Solutions bestel en opnieuw is alles goed verlopen. Misschien wel één puntje : ik had gevraagd na 16/5 te leveren en de stelling kwam twee dagen eerder; geluk dat ik thuis was.

• Bedrijfsnaam N.v.t.

Top service en snel geleverd!

Snel geholpen en snel geleverd!

Over Security Display Solutions

Security Display Solutions beveiligt uw producten tegen diefstal. Wij bieden oplossingen voor het beveiligen van smartphones, tablets, computers, laptops in winkels, scholen, bibliotheken, restaurants, bedrijven en op beurzen. We leveren naast ons eigen huismerk SeDiSo ook beveiligingsproducten van andere gerenommeerde merken zoals Maclocks, Kensington, LocknCharge, LEBA, AVER, LapCabby, Gripzo, Bravour en vele anderen.