Alles perfect verlopen

Alles perfect verlopen

Goede prijs en prima service

Voor de producten die ik zocht goedkoper dan concurrentie. Prima en zorgvuldige levering.

Snel, goed en volgens mijn ervaring betrouwbaar.

Zowel via mail asl via telefoon , prettig zakendoen. No nonsense, snel leveren etc.

Vorig jaar bestelling gedaan, nu wilden we hetzelfde bestellen en dit is zonder problemen gebeurd.

Perfecte klantenservice.

We hadden een probleem met de wielen één van onze LocknCharge kasten. Hiervoor was geen wisselstuk voorzien door de fabrikant. SDS heeft dit toch snel opgelost door onderdelen rechtstreeks van China te laten overkomen. Steeds met snelle en heldere communicatie erbij. Dat kom je niet veel meer tegen.

Snelle levering. En je kan achteraf betalen. Ik had ze de ene dag in de ochtend besteld . En de andere dag was het al geleverd. Top service

Super snelle levering

Besteld en heel snel geleverd. Houden we van!

wordt altijd goed geholpen vriendelijke en snel geleverd top

perfect

Vriendelijk, snelle reactie, mee zoeken naar een gepaste oplossing, op de hoogte houden van levertermijn, eerlijki, ...

perfecte begeleiding voor productkeuze

klantgerichte zeer vriendelijke begeleiding.

Hele fijne ervaring

Ik heb een aantal locks gekocht en de site werkt prettig. Goede klantenservice en overall een goede ervaring!

Super flexibel en snel

Bestelling was niet goed gegaan, foutje van de post, direct hersteld en volgende dag alsnog geleverd.

Erg goed.

Goed.

Prima service, snel geleverd

Denken mee met je. Niet rechtstreeks telefonisch te benaderen, alleen via een antwoord dienst.

Waarschijnlijk waren toevallig alle lijnen bezet en in dat geval maken we inderdaad gebruik van een antwoordservice zodat iedereen te woord gestaan kan worden. In principe zijn wij altijd bereikbaar en anders bellen we zo spoedig mogelijk terug. Met vriendelijke groet Team Security Display Solutions

Snelle en correct levering van professioneel materiaal

Besteld in Nederland voor een klant in Duitsland. Gevraagd om snel te leveren is ook zo uitgevoerd. Bedankt

vlotte service en snelle levering

vlotte service en snelle levering

Zeer vakbekwaam bedrijf

Producten zijn van goede kwaliteit, levertijden zijn goed en de service is zeer goed.

Helemaal geweldig

Heb inmiddels meerdere malen een bestelling geplaatst bij Security Display Solutions en iedere keer kreeg ik 'm snel in huis (sneller dan verwacht). Terwijl je wacht word je goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Communicatie verloopt goed en correct. Ik kan Security Display Solutions van harte aanbevelen.

Kwalteit

Snelle levering, goede kwaliteit

Goede informatie en extra aandacht voor snelle levering.

Onze bestelling kreeg in eerste instantie een levertijd van enkele weken mee, maar door de extra aandacht en inzet van de accountmanager ontvingen we de bestelling binnen een week.

Goede communicatie en snelle verzending

Tevreden!

Snelle levering!

Goed advies en snelle levering

Er werd goed meegedacht over de oplossing die we zochten . goed advies en snelle levering. Producten voldoen aan de verwachting.

Ongekende en snelle service

Voor gebruik op mijn e-bike bestelde ik bij SEDISO een verloopkabel (tussen bedieningsunit en telefoon). Dezelfde ochtend werd mij gemeld dat door de lage spanning van de bedieningsunit, mijn telefoon niet of nauwelijks zou worden opgeladen. Een geweldige service om mij dit direct te melden. Op basis van het voorgaande heb ik afgezien van de aankoop. Hierop werd gemeld dat het aankoopbedrag zal worden teruggestort.

vlekkeloos

vlotte updates, duidelijke factuur, snelle levering. Goeie ervaring.

Over Security Display Solutions

Security Display Solutions beveiligt uw producten tegen diefstal. Wij bieden oplossingen voor het beveiligen van smartphones, tablets, computers, laptops in winkels, scholen, bibliotheken, restaurants, bedrijven en op beurzen. We leveren naast ons eigen huismerk SeDiSo ook beveiligingsproducten van andere gerenommeerde merken zoals Maclocks, Kensington, LocknCharge, LEBA, AVER, LapCabby, Gripzo, Bravour en vele anderen.