Great customer service, rapid responses with answers. A pleasure to deal with!

Thankyou very much for your help. I will certainly come back to you when we need more.

• Company name Baleares International College

Het slot voor de mac werd snel gebracht en is precies wat ik besteld had

• Bedrijfsnaam N.v.t.

Een goede ervaring gehad met onze aankoop!

• Bedrijfsnaam MMC Store B.V.

Prachtig mooi soepel materiaal geleverd,en op tijd.

Great service!

Security Display Solutions vas very serviceminded, with quick response-time, and flexible in regards of finding a good solution that was the best for our need.

• Company name N/A

Goede service en snelle levering!

Ik heb een goede service ervaren . Het scherm is snel geleverd en makkelijke op hangen.

prima!

snelle service, wordt meegedacht en attent.

Alleen jammer dat je geen track en trace krijg ....verder een goede service

Normaliter zijn trackingnummers altijd beschikbaar. Echter wegens de aard van dit specifieke product (een voorzetscherm voor de TV) wordt dit verzonden met Transmission die helaas (nog) niet met trackingnummers werken. We geven wel altijd de bezorgdatum door.

vlotte & flexibele afhandeling

Bereidt om samen naar de geschikte oplossing te zoeken

• Bedrijfsnaam Lab9 Pro

Zeer correcte service en vlotte communicatie

Zeer positief. Trouwe partner voor onze school.

• Bedrijfsnaam Montessori Duffel

Duidelijke communicatie en meedenken

• Bedrijfsnaam Aalberts HFC

Heb met de vertegenwoordiger een goed en constructief gesprek gehad

• Bedrijfsnaam Jeugdbescherming brabant

Great company; says what it does and does what is says

Great company

• Company name Logistics Centre

Zeer tevreden wegens goede service

Al meerdere keren Playstationbeveiligingsbeugels besteld en in goede orde ontvangen.

• Bedrijfsnaam Coa

We verkregen probleemloos wat we nodig hadden.

Aangename, overzichtelijke website. De levering gebeurde vlot, het product was degelijk verpakt en de administratie verliep zonder problemen. Meer moet dat niet zijn.

• Bedrijfsnaam cksa-Openluchtschool Dennenhof

Top en Snel

Steeds snelle reactie en goede opvolging. Een betrouwbare leverancier voor alles.

• Bedrijfsnaam Dpi Animation House

Lekker snel geleverd

Zeer positief over levering

op zich prima

ik had 6 mm besteld geen magneet bij, later opgestuurd later 8 mm besteld, maar was ook een contantbon gemaakt, veel mail daarna van, was per abuis gemaakt goed gekomen

• Bedrijfsnaam Stiho Veenendaal

De ontkoppel magneet was in eerste instantie niet besteld.

goede en snelle service

Goede en snelle service bij het online bestellen en de telefonische assistentie hierbij.

• Bedrijfsnaam Roemer Visscher College

Top en snel!!

Goede bescherming van de tv , valt niet onder onvoorziene maatregelen!!

• Company name Asvz

Steeds snelle reactie en goede opvolging

• Bedrijfsnaam Lab9 Pro

Gelijk na het sturen van een verzoek om een offerte kreeg ik al antwoord en korting. Daarna alles snel in gang gezet. Andere bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

• Bedrijfsnaam Cornelius Haga Lyceum

Snelle reactie

Snel gereageerd op de aanvraag en meegedacht aan de juiste oplossing . Top

• Bedrijfsnaam N.v.t.

Prima service, snelle reactie op mails. Een aanrader

Zeer tevreden van de service en opvolging bij bestellingen. Een betrouwbare leverancier voor de aankoop van laptop- en tabletkarren.

• Bedrijfsnaam N.v.t.

Perfect product en doet wat het moet doen.

Gebruikt voor het beveiligen van een telefoon tijdens een beurs.

Over Security Display Solutions

Security Display Solutions schützt Ihre Produkte vor Diebstahl. Wir bieten Lösungen zur Sicherung von Smartphones, Tablets, Computern, Laptops in Geschäften, Schulen, Bibliotheken, Restaurants, Unternehmen und auf Messen. Neben unserer eigenen Handelsmarke SeDiSo liefern wir auch Sicherheitsprodukte anderer renommierter Marken wie Maclocks, Kensington, LocknCharge, LEBA, AVER, LapCabby, Gripzo, Bravour und viele andere. Security Display Solutions beveiligt uw producten tegen diefstal. Wij bieden oplossingen voor het beveiligen van smartphones, tablets, computers, laptops in winkels, scholen, bibliotheken, restaurants, bedrijven en op beurzen. We leveren naast ons eigen huismerk SeDiSo ook beveiligingsproducten van andere gerenommeerde merken zoals Maclocks, Kensington, LocknCharge, LEBA, AVER, LapCabby, Gripzo, Bravour en vele anderen.