Perfect product en doet wat het moet doen.

Gebruikt voor het beveiligen van een telefoon tijdens een beurs.

Vlot en correct

Vlot mijn gezocht artikel gevonden, correct geprijsd. Alles goed verlopen.

• Bedrijfsnaam N.v.t.

Top! Was er snel en goeie kwaliteit

Snel besteld via de website en binnen 2 dagen was het aanwezig. Werkt top.

Goede en snelle service

Goede, snelle service. Klantenservice is meedenkend en heeft een vlotte respons.

• Bedrijfsnaam kaliber kunstenschool

Vlotte levering en prima product

De 3 laptopkarren hadden wat vertraging opgelopen maar kwamen toch vroeger aan dan op voorhand vermeld. De karren zelf zijn prima toestellen. Voor ons helemaal in orde!

• Bedrijfsnaam GO! Basisschool Op Dreef

correct bedrijf

reageert vlug op aanvraag en verwerkt alles netjes. de levering hebben we momenteel nog niet ontvangen, maar dat ligt aan de europese wetten en regels aangaande vervoer en afhandeling. We worden keurig op de hoogte gehouden hierover.

• Bedrijfsnaam Bibliorura

Behulpzaam en snelle communicatie

Ik was opzoek naar een product waarbij ik uiterst snel en behulpzaam ben geholpen. Binnen no-time had ik het product dat ik zocht. Daarbij ook nog eens voor een mooie prijs. Erg blij met de service van Security Display Solutions.

• Bedrijfsnaam N.v.t.

Mooie materialen voor een correcte prijs.

• Bedrijfsnaam Mamma latte

Snelle levering van een uitstekend product.

Een kwalitatief goede fysieke beveiliging van mijn iMac, met een duidelijke handleiding.

op zich goed

Alleen op de site stond binnen 24 uur leverbaar indien op voorraad en ze waren op voorraad maar het heeft wel een week geduurd voordat het geleverd werd.

Nice products at nice price but most important really good contact

I use to order my iPad holders in USA but now I have a really nice European alternative at a very best price for nice quality, I have a Credit card issue and the team contact me during the weekend to fix them really fast and keep me updated about all the steps, just perfect for a new customer. I will reorder for sure !

• Bedrijfsnaam OZcar design

Zeer capabele werknemers

Fijn hoe de medewerker meedenkt over oplossingen voor de beveiliging van tablets en hoofdtelefoons in een tentoonstelling.

Kleine vertraging in levering maar dat is na mijn mail snel opgepakt.

zeer prettige samenwerking.

Mijn ervaring met Security Display Solutions is zeer prettig. Altijd een snel en persoonlijk contact. Afspraken worden altijd helder en correct uitgevoerd.

• Bedrijfsnaam BeterBed

helemaal top

Ik heb snel kunnenbestellen en de volgende dag was het reeds thuis. Netjes verpakt en precies dat wat we besteld hadden.

Heel fijne en snelle service.

Snelle service . Vriendelijke te woord gestaan. Product naar verwachting,we zijn er erg tevreden over.

keep up the good work

As usual, proactive, on time.

• Bedrijfsnaam HSV Den Haag

Ze zijn erg snel in hun acties

Als school waren we op zoek naar een chromebookkast. Dit bedrijf kan deze als een van de weinigen in Nederland leveren. Telefonisch prima geholpen, vervolgens via de mail een offerte gekregen en binnenkort ontvangen we de chromebookkast. Levertijd is helaas wel wat aan de lange kant, maar dit komt omdat het product vanuit de UK komt.

• Bedrijfsnaam Bs De Klokkenberg

Vriendelijk en meedenkend. Goede en snelle communicatie!

Beter kun je het haast niet voorstellen

Vriendelijk en deskundig werd ik te woord gestaan. Samples werden netjes geleverd met een factuur die gecrediteerd werd bij retourzending.

• Bedrijfsnaam Burghouwt b.v.

Goed benaderbaar bedrijf met deskundig advies

Telefonisch contact was goed. Nog in afwachting van bestelling, maar communicatie hierover is helder.

• Bedrijfsnaam Kindcentrum prins Constantijn

Heldere site, snel geleverd

Kon goed vinden wat ik zocht, snel geleverd, goed verpakt.

• Bedrijfsnaam Admiraal

Prettig zaken doen

Zeer goede, duidelijke en snelle communicatie!

• Bedrijfsnaam Kryotech bvba

Snelle en accurate levering

weinig aan toe te voegen.

• Bedrijfsnaam bvba PEDUSA

Een plexiglas scherm besteld voor onze tv. Snel en netjes geleverd Product voldoet aan onze verwachtingen

• Bedrijfsnaam Security display solutions

HEILIGE STOEL 6807 6601 SV Wijchen

024 641 94 74

Over Security Display Solutions

Security Display Solutions schützt Ihre Produkte vor Diebstahl. Wir bieten Lösungen zur Sicherung von Smartphones, Tablets, Computern, Laptops in Geschäften, Schulen, Bibliotheken, Restaurants, Unternehmen und auf Messen. Neben unserer eigenen Handelsmarke SeDiSo liefern wir auch Sicherheitsprodukte anderer renommierter Marken wie Maclocks, Kensington, LocknCharge, LEBA, AVER, LapCabby, Gripzo, Bravour und viele andere. Security Display Solutions beveiligt uw producten tegen diefstal. Wij bieden oplossingen voor het beveiligen van smartphones, tablets, computers, laptops in winkels, scholen, bibliotheken, restaurants, bedrijven en op beurzen. We leveren naast ons eigen huismerk SeDiSo ook beveiligingsproducten van andere gerenommeerde merken zoals Maclocks, Kensington, LocknCharge, LEBA, AVER, LapCabby, Gripzo, Bravour en vele anderen.