excellent~!!!

omdat het natural is....en gratis gestuurd ~!!!

Raar en ongepast "Servicegesprek".

Voor mijn bejaarde moeder bestel ik 2 x per jaar AREDS 2 Oogformule. Of ze er baat bij heeft weet ik niet. Ze kan me nog zien in ieder geval en dat is prachtig. Afgelopen week werd ik gebeld door een meisje van Vitaminenoprecept voor een zogenaamd servicegesprek, waar bij medewerking een korting van 15% op de volgende bestelling werd beloofd. Aangezien ik een klantenpasje bezit voorzien van een nummer dat recht geeft op 10% korting, is 5% extra korting niet echt een interessante wortel. Ik heb aangegeven dat ik bestel zolang mijn moeder er behoefte aan heeft en dat er net een voorraad geleverd is. De volgende bestelling zou dus over ongeveer een half jaar plaatsvinden. De medewerker in kwestie wilde een notitie maken van mijn voornemen om over een half jaar weer te bestellen en gaf aan dat het gesprek vanaf dat moment opgenomen zou worden. Hoezo dat? Erg onbeschoft. Ik stond perplex. Wat als mijn bejaarde moeder dood is en ik de bestelling niet door laat gaan? Wordt ik dan voor het gerecht gesleept? Wat ik hier de bedoeling van. Vitaminenoprecept heeft in deze tijd waarin datalekken aan de orde van de dag zijn al meer gegevens van mij en mijn moeder dan me lief is. Bovendien komt het over als een vorm van wantrouwen tegenover een vaste klant die nota bene al jaren uit zichzelf besteld. Ik ben op zijn zachts gezegd not amused over het onhandige "servicegesprek". Mijn telefoonnummer heb ik voor verder contact geblokkeerd. Dit was echt een ongehoorde actie waar ik me nog steeds niet lekker bij voel.

Geachte heer vd Linden, Goed dat u ons hier een bericht over stuurt. Wat vervelend dat u zo een slechte ervaring heeft met het gesprek wat u heeft gevoerd met mijn collega. Het klopt dat wij sinds kort onze klanten sporadisch opbellen ter service en om eventueel een bestelling op te nemen, waarbij er extra korting mag worden aangeboden. Wanneer er een bestelling wordt genoteerd is het gebruikelijk om een deel van het gesprek op te nemen; dit om ervoor te zorgen dat de klant daadwerkelijk heeft ingestemd met een bestelling en mogelijke verwarring te voorkomen. Uiteraard is het niet de bedoeling dat dit ongewenst gebeurd en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor het ongemak als u dit wel zo heeft ervaren. Mocht er toch onverhoopt een bestelling toekomen die ongewenst is dan heeft u altijd nog de optie om dit pakket kosteloos retour aan ons te sturen. Tevens sturen wij van bestellingen die klaar staan een aankondiging zodat deze eventueel geannuleerd kan worden in het geval iemand zich bedenkt. Ten slot wil ik benadrukken dat wij bij Vitaminen op Recept zeer zorgvuldig omgaan met uw gegevens en geen enkele data aan derden verstrekken. Servicegesprekken worden gevoerd door collega's vanuit ons eigen kantoor, waarbij er zeer strikt en zorgvuldig met de data wordt omgegaan. Wij betreuren deze situatie en hopen dit voor u op prettige wijze te kunnen oplossen. Indien wij u nog enige wijze tegemoet kunnen komen dan zou ik u vriendelijk willen verzoeken contact op te nemen met ons Klantenservice via ons gratis nummer 0800-9887765. Vriendelijke groet, Max - Klantenservice Vitaminen op Recept

Zeer tevreden, goede prijs/kwaliteit. Totaal geen opdringerige verkoop in tegenstelling tot andere verkopers van gbp multivitamine. Snelle service/levering, en het voornaamste van alles, geen misselijkheid na het innemen.

Prima product.

Areds 2 oogformule in combinatie met Omega 3 visolie Forte. Aanrader,mijn vriendin en ik hebben er baat bij.

Ik bestelde vitaminen voor mijn moeder. Vriendelijke medewerkers als je ze belt met vragen. Super snelle service en levering. super blij dus!! Keep up the good work !!!!

Komt geen mail met wachtwoord gewoon kut

Kom geen wachtwoord in de mail

Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Vervelend om te lezen dat u niet kunt inloggen omdat u geen wachtwoord heeft, maar dat u vervolgens geen wachtwoord ontvangt wanneer u een nieuw wachtwoord aanvraagt. Ik kan mij goed voorstellen dat dit erg vervelend is, mijn excuses voor het eventuele ongemak! Ik heb opnieuw een wachtwoord naar u toegezonden, welke u binnen enkele minuten in uw mailbox zou moeten ontvangen. Ik zou u willen vragen om ook uw spambox en ongewenste mailbox na te gaan voor deze mail. Wij vernemen namelijk wel eens dat klanten de mail met het nieuwe wachtwoord in een van deze mailboxen ontvangen. Mocht het onverwachts toch niet binnenkomen, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder! Vriendelijke groet, Laura - Vitaminen op Recept klantenservice

Helaas niet vegetarisch

De areds2 capsule is van gelatine gemaakt (varkens -of rundergelatine? Dit is niet nader omschreven) Helaas voor mij als vegetariër erg vervelend. Ik neem het op de koop toe omdat ik geen andere keuze heb, maar wel met tegenzin.

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de huidige communicatie omtrent het soort capsule dat is gebruikt voor de Areds 2 Oogformule. Mijn excuses voor het eventuele ongemak! De capsule van onze Areds 2 producten zijn gemaakt van rundergelatine. Uw suggestie voor het ontwikkelen van een volledige vegetarische variant zal ik noteren in onze administratie. Als er nog iets anders is dat wij voor u kunnen betekenen, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder! Vriendelijke groet, Laura - Vitaminen op Recept klantenservice

Top vitaminen

Gebruik de vitaminen na mijn GPB operatie. Van deze word ik niet misselijk. Gewoon top!

Groot en misselijk

Ik word misselijk van de multivitamine wls gbp capsule, zijn er andere opties???

Geachte Carina, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Vervelend om te lezen dat u misselijk wordt van de WLS Subliem GBP Formule. Helaas kunnen voedingssupplementen na een gastric bypass van persoon tot persoon heel verschillend vallen. Hierdoor is het aan te raden om van verschillende merken supplementen uit te proberen, om zo te kijken welk merk het beste bij u past. Helaas biedt Vitamine op Recept geen andere multivitamine specifiek voor na een gastric bypass aan. Ik zou u willen adviseren om een proefpakket aan te vragen bij een ander merk, zodat u kunt achterhalen of dit merk beter bij u past. Indien u nog aanvullende vragen of opmerkingen heeft, dan vernemen wij dit natuurlijk graag van u. Vriendelijke groet, Laura - Vitamine op Recept klantenservice

Zeer tevreden met Vitamines op Recept

Al vele jaren gebruik ik glucosamine sulfaat 2KCL en ben er zeer tevreden mee. Mijn reumatoloog ondersteunt het gebruik. Sinds 'n jaar gebruik ik ook Rode Gist Rijst; ook hierover ben ik zeer tevreden.

zeer goed

sinds ik de vitamines gebruik merk ik minder problemen met mijn ogen en niet alleen mijn ogen,ik heb sinds het gebruik ook een geregelde stoelgang.

Zijn deze capsules ook in tabletvorm te krijgen /

Ik krijg buikpijn en een opgeblazen gevoel van deze capsules.

teleurgesteld

al jaren vaste klant bij vitaminenoprecept,,,,,nu wilde ik weer voor een jaar wls voor de gbp ....bestellen maar dat gaat niet meer. nu moet je dan 2 zakken bestellen a 40 euro per stuk=80 euro voorheen betaalde je voor het zelfde 69,95.....en dan kreeg je nog 10%korting.....dus iets van 18 euro verhoogd...... de kortingscode werkt niet meer......en mijn acount werkte ook niet meer ....moest een nieuw wachtwoord aanvragen.......zo ga je niet om met je vaste klanten......vitaminenoprecept...leg dat maar eens uit.

Beste Ipie, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Vervelend om te lezen dat het niet lukt met het plaatsen van uw bestelling via onze website. Uiteraard kunt u nog steeds het jaarpakket bestellen met 10% korting. Kort geleden zijn er wijzigingen in onze systemen doorgevoerd die het bestellen juist makkelijker moeten maken. Echter, vanwege een storing in het systeem worden er op dit moment diverse verpakkingsmaten niet in onze webshop aangeboden. Er wordt gewerkt aan een oplossing voor dit probleem, dus binnenkort zullen alle verpakkingsmaten weer in de webshop zichtbaar zijn. Via de klantenservice maken wij uw bestelling graag direct in orde met de juiste verpakkingsmaat en korting. Wij hebben meermaals geprobeerd om u te bellen zodat we de bestelling in orde kunnen maken en kunnen achterhalen wat er precies mis gaat bij het inloggen en het verzilveren van de kortingscode, zodat u in de toekomst zelf weer kunt inloggen en bestellen via de website. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Zou u contact op willen nemen met onze klantenservice via ons gratis telefoonnummer 0800-9887765? Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Nadia - Vitaminen op Recept klantenservice

Goede supplementen en door de brievenbus thuisbezorgd

Beste N., Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de supplementen en bezorging van Vitamine op Recept. Wij hopen u nog lang naar wens van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groet, Laura - Vitamine op Recept

Heel positief

Ik heb hier voor andere gehad waar ik heel misselijk van werd. Maar die van jullie heb ik er geen last van waar ik wel heel blij mee ben.

Leveren als beloofd

Er werd gewaarschuwd dat door de drukte de levering wat later werd.

Super goed

Super goed

Zeer goed!

Gebruik voor wls. Gbp gehad op 19-11-2018. Nooit tekorten. Vallen goed. Betaalbaar. Extra B12!

Alles goed geregeld

Heb alles goed kunnen vinden en levering is top

heel goede ervaring

Normaal gesproken gaat het altijd goed met mijn besstellingen. een min puntje vind ik, dat ik niet kon inloggen op de site omdat ik de nieuwe inloggegevens niet had ontvangen. Ook had ik geen nieuwe kortingscode ontvangen.

gewoon dat je het in 1 dag binnen heb En goede service

Altijd prima en snel

Altijd prima en snel

Ik gebruik 3 jaar deze multivitamine.. 1 x per jaar voor controle in het ziekenhuis..Nooit een tekort aan vitamines gehad..Ik ga hier d Dus mee door.

Via internet bestellen lukte niet,telefonisch wel.Soepel geregeld!

is goed

Na telefonisch contact was mijn bestelling na 1 dag binnen.

Over vitaminenoprecept

Vitaminenoprecept.nl , al sinds 2004 voordelig vitaal !