Zeer tevreden met Vitamines op Recept

Al vele jaren gebruik ik glucosamine sulfaat 2KCL en ben er zeer tevreden mee. Mijn reumatoloog ondersteunt het gebruik. Sinds 'n jaar gebruik ik ook Rode Gist Rijst; ook hierover ben ik zeer tevreden.

zeer goed

sinds ik de vitamines gebruik merk ik minder problemen met mijn ogen en niet alleen mijn ogen,ik heb sinds het gebruik ook een geregelde stoelgang.

Zijn deze capsules ook in tabletvorm te krijgen /

Ik krijg buikpijn en een opgeblazen gevoel van deze capsules.

teleurgesteld

al jaren vaste klant bij vitaminenoprecept,,,,,nu wilde ik weer voor een jaar wls voor de gbp ....bestellen maar dat gaat niet meer. nu moet je dan 2 zakken bestellen a 40 euro per stuk=80 euro voorheen betaalde je voor het zelfde 69,95.....en dan kreeg je nog 10%korting.....dus iets van 18 euro verhoogd...... de kortingscode werkt niet meer......en mijn acount werkte ook niet meer ....moest een nieuw wachtwoord aanvragen.......zo ga je niet om met je vaste klanten......vitaminenoprecept...leg dat maar eens uit.

Beste Ipie, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Vervelend om te lezen dat het niet lukt met het plaatsen van uw bestelling via onze website. Uiteraard kunt u nog steeds het jaarpakket bestellen met 10% korting. Kort geleden zijn er wijzigingen in onze systemen doorgevoerd die het bestellen juist makkelijker moeten maken. Echter, vanwege een storing in het systeem worden er op dit moment diverse verpakkingsmaten niet in onze webshop aangeboden. Er wordt gewerkt aan een oplossing voor dit probleem, dus binnenkort zullen alle verpakkingsmaten weer in de webshop zichtbaar zijn. Via de klantenservice maken wij uw bestelling graag direct in orde met de juiste verpakkingsmaat en korting. Wij hebben meermaals geprobeerd om u te bellen zodat we de bestelling in orde kunnen maken en kunnen achterhalen wat er precies mis gaat bij het inloggen en het verzilveren van de kortingscode, zodat u in de toekomst zelf weer kunt inloggen en bestellen via de website. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Zou u contact op willen nemen met onze klantenservice via ons gratis telefoonnummer 0800-9887765? Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Nadia - Vitaminen op Recept klantenservice

Goede supplementen en door de brievenbus thuisbezorgd

Beste N., Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de supplementen en bezorging van Vitamine op Recept. Wij hopen u nog lang naar wens van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groet, Laura - Vitamine op Recept

Heel positief

Ik heb hier voor andere gehad waar ik heel misselijk van werd. Maar die van jullie heb ik er geen last van waar ik wel heel blij mee ben.

Leveren als beloofd

Er werd gewaarschuwd dat door de drukte de levering wat later werd.

Super goed

Super goed

Zeer goed!

Gebruik voor wls. Gbp gehad op 19-11-2018. Nooit tekorten. Vallen goed. Betaalbaar. Extra B12!

Alles goed geregeld

Heb alles goed kunnen vinden en levering is top

heel goede ervaring

Normaal gesproken gaat het altijd goed met mijn besstellingen. een min puntje vind ik, dat ik niet kon inloggen op de site omdat ik de nieuwe inloggegevens niet had ontvangen. Ook had ik geen nieuwe kortingscode ontvangen.

gewoon dat je het in 1 dag binnen heb En goede service

Altijd prima en snel

Altijd prima en snel

Ik gebruik 3 jaar deze multivitamine.. 1 x per jaar voor controle in het ziekenhuis..Nooit een tekort aan vitamines gehad..Ik ga hier d Dus mee door.

Via internet bestellen lukte niet,telefonisch wel.Soepel geregeld!

is goed

Na telefonisch contact was mijn bestelling na 1 dag binnen.

Super snel!!

Kan niet sneller.Voor herhaling vatbaar.Dank.

Goes.

Het is goed spul. Ik ben er enorm blij mee.

Betaalbaar

Ik heb een sleeve..en ik voel me niet uitgeknepen financieel .ik beveel vitaminen op recept zeker aan

Snel en correct.

Snelle manier van order opnemen.

geweldige service

mijn bloedwaardes waren prima zeiden ze in het OLVG amsterdam' dus ik blijf bij jullie kopen. Ik zeer tevreden. Lekker zijn ze zeker niet en door de grote zullen mensen die normaal geen medicatie slikken moeite hebben, maar ik niet. Ik slik 22 pillen per dag!!

Snelle service.

Vriendelijke , en snelle service.

Betrouwbaar en snel

Alleen maar positieve ervaringen!

Gemakkelijk te bestellen

Geen problemen

Beleefde en vriendelijke behandeling en snelle afwikkeling

Over vitaminenoprecept

Vitaminenoprecept.nl , al sinds 2004 voordelig vitaal !