is prima

perfect

Snelle bezorging

Top. Geweldig product tegen eenbetaalbare prijs.

Vanuit het ziekenhuis werd na de GBP operatie vitamine voorgeschreven van een andewre firma. Alleen waren die bijna 2 keer zo duur. Nu gebruik ik al een aantal jaren deze vitaminen, en tot totale tevredenheid. Ieder jaar met de controle zijn mijn waarden perfect dus het helpt goed. Enige jammer is wel dat je niet vanuit je eerder bestelde producten deze weer kunt kiezen om ze snel te bestellen.

prima cijfer 10

snel geholpen en netjes

Weet ik nog niet

Ik ben na gebruik van een test week er nog niet achter wat het product mij levert. Hier moet ik nog achter zien te komen na een lange periode van gebruik.

Teleurgesteld

Inmiddels al een aantal keren besteld en gister er achter gekomen dat er een klantenkaart bestaat waarbij je 10% korting krijgt, maar is niet bekend hoe ik die kan bemachtigen. Wordt ook niet aangeboden.

Beste klant, Eenieder krijgt bij zijn eerste bestelling een klantenpasje. Wij hebben slechts 1 kaartje van ieder uniek nummer. Aan uw klantenprofiel is ook zo'n nummer toegekend. Met dat nummer ontvangt u 10% korting, mits u het nummer in het daarvoor bestemde vakje invoert. Als u contact opneemt met de klantenservice, dan krijgt u uw code voor de volgende keren. Met vriendelijke groeten, Team Vitaminenoprecept.nl

Altyd gelijkklaar voor je

Wordt altijd prettig geholpen

Wordt altijd vriendelijk te woord te staan.

Snel thuis bezorgt

Snel thuis bezorgt, jammer dat er nooit potten of bakjes bij gedaan worden maar los moet kopen

Alles goed en op tijd geleverd, Alleen paste de verpakking niet in de brievenbus.

positief

het product wat ik gebruik ervaar is als positief

Goed product en goede , snelle service

Ik ben heel tevreden over het product. Bestellen gaat handig en snel. Ik vind het fijn dat de levering heel snel gaat en gewoon door de brievenbus. Ik hoef er niet voor thuis te blijven.

Zie hieronder

De vitamines die ik nu voor de 2e keer bestel zijn prima, maar ik vind het vervelend dat ik geen ontvangstbevestigings mail ontvang. In plaats daarvan ontving ik deze mail. Ik vul deze enquête liever in nadat ik de spullen ontvang

makkelijk te bestellen

je kunt voor een jaar bestellen het bevalt mij goed. zo heb je er een hele poos geen omkijken naar of je nog voldoende in huis hebt.

Snel,makkelijk en altijd bereikbaar

Vandaag besteld is morgen in huis.mocht er iets zijn,zijn ze altijd behulpzaam

Top!!

Prima!! Snelle levering. Goede berichtgeving.

Snel,makkelijk en betrouwbaar.

Zeer tevreden, bestelling wordt altijd snel geleverd, producten zijn op voorraad. Gemakkelijk te bestellen, duidelijke site en goede service. Alleen positieve ervaringen.

plezierig

snel, duidelijk en plezierig

Geweldige site

Mijn ervaring is alleen maar positief

Snelle en correcte levring

De website is klantvriendelijk, de korting aantrekkelijk en de snelheid van levering is groot.

Fantastisch geholpen

Gebeld na triest bericht Met U gebeld Volgende dag alles al in gewoon weg Fantastisch

Een ervaing van 1x per jaar en toch prima

Op advies van de oogarts een aantal jaren in gebruik en (of het helpt of niet) de Macula is nog steeds niet actief. De bankrekening vindt het 1x per jaar niet zo leuk, maar gezondheid mag geld kosten.

Betrouwbaar en snel

Zeer uitgebreid assortiment en altijd een snelle levering. Hoge kwaliteit

Geweldig geregeld

Fantastisch, bestellen paar dagen wachten En de nieuwe voorraad is binnen

Over vitaminenoprecept

Vitaminenoprecept.nl , al sinds 2004 voordelig vitaal !