Prettig om ee reminder te krijgen en snelle en correcte levering.

Snelle bezorging

In de avond bestellen, volgende dag bezorgd

Site duidelijk en als je mail stuurd snel antwoord,en een oplossing. Ik vind het alleen jammer dat de capsule niet in een potje zit zou ik makkelijk vinden.

Beste Francis, Hartelijk dank voor uw positieve feedback over onze website en klantenservice. Wij streven er altijd naar om snel en adequaat te reageren op alle vragen en problemen. Verder versturen wij alle bestellingen gemakkelijk met brievenbuspost, waardoor u nooit hoeft thuis te blijven om het pakket aan te nemen. Hierom komen alle supplementen in de platte zakken aangezien potjes niet zou passen door de brievenbus. Ik wens u graag veel plezier en succes toe met uw bestelling! Vriendelijke groet, Maxime - Vitaminen Op Recept

duidelijke website, bij vragen wel een trage afhandeling

Goede informatie goed materiaal

Areds2 oogformule aanbevolen door oogarts. Gebruik het een half jaar . Geen achteruitgang van de ogen. Blijf het product gebruiken.

geen misselijkheid valt goed

Geen misselijkheid valt goed

Goede vitamine voor een prima prijs

Goed en snel

Online bestelling,ging zonder problemen. Binnenkort korting voor vaste klanten? Aub website beter leesbaar maken, letters zijn zacht en moeilijk voor slechte ogen...

Beste Rob, Hartelijk dank voor uw bestelling en feedback. U kunt contact opnemen met onze klantenservice voor meer informatie over de kortingen voor vaste klanten. Wat betreft de leesbaarheid van onze website, nemen we uw opmerking ter harte en zullen we kijken naar manieren om de letters beter leesbaar te maken, vooral voor mensen met slechte ogen. Als u verdere vragen heeft of als we u ergens anders mee kunnen helpen, staan we altijd voor u klaar. Aarzel niet om contact met ons op te nemen! Vriendelijke groet, Maxime - Vitaminen Op Recept

Snel geleverd via de brievenbus

Snelle levering door brievenbus. Goed verpakt.

Groot assortiment, snelle levering.

Snel gevonden wat ik nodig heb. Duidelijke omschrijving. Snel verzonden.

Beste Brenda, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te lezen dat u snel heeft kunnen vinden wat u nodig had en dat u tevreden bent over de duidelijke omschrijving en snelle verzending van uw bestelling. Het is ons streven om onze klanten een soepele en efficiënte winkelervaring te bieden, en het doet ons goed te weten dat we daarin geslaagd zijn! Vriendelijke groet, Maxime - Vitaminen Op Recept

Makkelijk te vinden. En bestellen ende volgende dag in huis. KLasse !

Snel, adequaat en klantvriendelijk

Snel, adequaat en klantvriendelijk

eenvoudig bestellen en prima levering; niks aan doen

zie boven

Prima op tijd

De ene dag besteld, de andere dag in de brievenbus

Goed geholpen, duidelijk geen prietpraat

Goede en betrouwbare levering

Snelle prijs / kwaliteitsvolle vitamines

Ik gebruik al jaren WLS GBP subliem Nooit tekort van vitamines in me jn bloed. Snelle levering , goede kwaliteit voor een goedkope prijs

Als je pakketje zoekt raakt of je het verkeerde geleverd krijgt. Wordt het zonder probleem opgelost.

Supersnelle levering

Bestelde vitaminen had ik de volgende dag al in de brievenbus!

Levering stipt

Goede website duidelijk en goed

Simpel te bestellen en het wordt supersnel geleverd

Het is prettig dat je telefonisch contact kan krijgen en dat men rustig de tijd neemt voor een telefoontje! Fijn dat je als vaste klant korting krijgt.

Beste Miriam, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te lezen dat u onze telefonische bereikbaarheid waardeert en dat onze medewerkers de tijd nemen om u goed van dienst te zijn. Het verheugt ons ook dat u tevreden bent met de voordelen van de vaste klantenkorting. Wij hopen u nog vele mooie jaren van dienst te kunnen zijn! Vriendelijke groet, Maxime - Vitaminen Op Recept

Makkelijk en snel geleverd

een paar keer besteld en zeer tevreden

Snelle levering en regelmatig leuke kortingen

Over vitaminenoprecept

Vitaminenoprecept.nl, al sinds 2004 voordelig vitaal!