Het was weer een snelle levering, bedankt.

Snel en accuraat geleverd

Komen afspraak prima na

Snelle levering mooie korting

Prettig gesprek, mooie korting en snelle levering.

Beste Anneke, Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn blij om te lezen dat u het contact met onze klantenservice zo positief heeft ervaren en de bestelling vlot heeft ontvangen. Ik wens u graag veel plezier en succes toe met de supplementen! Vriendelijke groet, Maxime - Vitaminen Op Recept

Snelle levering op afgesproken tijd en fijne klantenservice !

Belde met de klantenservice vanwege uitverkochte pillen. Werd adequaat en vriendelijk geholpen . Zeer betrouwbaar bedrijf. Een aanrader .

Ze doen wat ze beloven…

Heel snel

Gewoon goed.Snel geleverd

Makkelijk te bestellen

Makkelijke site Overzichtelijk

goede service en advies

hier mijn wls vitaminen gekocht, uitstekende prijs kwaliteit, regelmatig tips en advies vis mail

Beste Marie-Louise, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij zijn blij om te lezen dat de prijs-kwaliteit goed bevalt en u tevreden bent over de extra informatie. Graag wens ik u veel plezier en succes toe met de supplementen! Vriendelijke groet, Maxime - Vitaminen Op Recept

Werken prima

Heb zelf nergens last van als ik ze neem.en heb een gevoelige buik voor dingen.enige nadeel vind ik dat ze niet lekker ruiken maar das vaak met capsules

Snel geleverd en makkelijk te bestellen en fijn dat ik op de hoogte werd gebracht dat mijn pillen bijna op zijn

Makkelijk in te nemen

Makkelijk in te nemen zonder een vieze geur/smaak

alles goed verzorgd en op tijd geleverd

dit is voor mij e keer dat ik iets heb besteld ,Maar zeer tevreden

Moeilijk via internet ge bestellen. Na telefoonbestelling rap geleverd.

Geen betaling vooraf. Rekening meegestuurd. Vertrouwen in klant, sympatiek!

Snel en gemakkelijk bestellen.

Goede service en snelle levering

Simpel te bestellen

Makkelijke overzichtelijke website

De eend dag besteld, meteen bericht dat t onderweg is en dat het door de brievenbus past. Hoefde dus niet thuis te blijven dag later in huis Prima ik kan weer een jaar vooruit

Beste Ernst, Hartelijk dank voor uw positieve feedback over de handige bezorging via de brievenbus! Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met uw bestelling. Wij waarderen uw positieve feedback en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn! Vriendelijke groet, Maxime - Vitaminen Op Recept

Snel en correct

Na mijn bestelling had ik het prodict in 3 dagen in de nrievenbus

Goede, snelle levering. Past door brievenbus, dus je hoeft niet thuis te blijven. Product zoals beschreven.

Snelle levering, hoge dosering wat perfect is en ook nog voor een goede prijs

Bestellen, ontvangen, klaar.

Bestellen gaat makkelijk, wordt bezorgd via een brievenbus pakketje, makkelijker kan je het niet hebben, ik ben heel tevreden over vitaminenoprecept.

Ik word er niet ziek van.

Voorgesteld door oogarts.

Goed maar veel te duur

Pillen voor maculadegeneratie zijn schandalig duur

Zonder poespas makkelijk bestellen

Makkelijk bestellen en aangename prijs

Over vitaminenoprecept

Vitaminenoprecept.nl, al sinds 2004 voordelig vitaal!