Goed maar veel te duur

Pillen voor maculadegeneratie zijn schandalig duur

Zonder poespas makkelijk bestellen

Makkelijk bestellen en aangename prijs

Afspraak is afspraak

Bepaalde vitaminen waren tijdelijk niet leverbaar. Een telefoontje met een medewerker de bestelling geregeld binnen de afgesproken tijd.

Super blij.

Geweldig!!!!

Adequaat en goed

Levering gaat snel en betaalbaar prima

Zeer goed heb verder geen vitamines nodig.

Ik ben blij met deze vitamines heb verder geen andere vitamines nodig bloed is steeds goed ...dus blijf ik bij deze vitamines....

Prima ik ben tevreden

Ik gebruik op aanraden van de oogarts de arends maculadegeneratie vitamines dus ik hoop dat mijn maculadegeneratie niet verergert.

Nadat pakket tot 2 x toe niet geleverd was door Post.nl diverse malen contact gehad met de klantenservice. Prima opgelost.

top

ik had een bestelling geplaatst maar ik had nog voor een half jaar direct terug gebeld en netjes geholpen om mijn bestelling te annuleren dus kan ik niet anders dan dik tevreden te zijn

Snel, accuraat

Snel, correct

Goeie prijs voor goede supplementen. Ben blij dat ik jullie heb gevonden. Fijn dat ik voor bijna een half jaar kan bestellen en dat dat gewoon in 1 verpakking zit. Tevreden over de service en over de producten zelf.

Beste Mathilde, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze supplementen en service. Wij hopen u nog vele mooie jaren van dienst te kunnen zijn! Vriendelijke groet, Maxime - Vitaminen Op Recept

Ik vind dat het erg snel is geleverd toppie geweldig .

Perfecte service!!!

In alle opzichten perfecte service!

Goede bezorging

Goed product voor weinig geld

Ik kocht dit product altijd bij fit for me maar betaalde voor een half jaar net zoveel als hier voor een heel jaar plus hier zit geen nasmaak aan de pillen en bij fit for me wel .

Mijn bestelling word altyd snel geleverd. Ben erg tevreden.

Beste Sefina, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over uw bestelling. Graag wens ik u veel plezier en succes toe met de supplementen! Vriendelijke groet, Maxime - Vitaminen Op Recept

na het bestellen, volgt een snelle levering

Fijn dat het door de brievenbus kan.

De vitaminen capsules worden snel geleverd en zijn goed verpakt.

Goede producten, levering en service!

Post.nl maakte er een potje van maar de klantenservice reageerde meteen en correct. Goede producten, normaals gesproken heel snelle levering! Top!

Snelle verzending Top service

Goede vitamine en snelle verzending

Bestel al een paar jaar hier multivitamine, goedkoopste, snel en netjes geleverd.

Ik ervaar minder klachten en opboeren van het medicijn. Deze bevalt beter dan de FFM. (3 jaar gebruikt).

Gebruik het al jaren mijn ogen blijven stabiel

Over het algemeen goed

De capsules hebben een vreemde smaak, anders dan anders. Verder heel tevreden

Over vitaminenoprecept

Vitaminenoprecept.nl, al sinds 2004 voordelig vitaal!