Mijn bestelling word altyd snel geleverd. Ben erg tevreden.

Beste Sefina, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over uw bestelling. Graag wens ik u veel plezier en succes toe met de supplementen! Vriendelijke groet, Maxime - Vitaminen Op Recept

na het bestellen, volgt een snelle levering

Fijn dat het door de brievenbus kan.

De vitaminen capsules worden snel geleverd en zijn goed verpakt.

Goede producten, levering en service!

Post.nl maakte er een potje van maar de klantenservice reageerde meteen en correct. Goede producten, normaals gesproken heel snelle levering! Top!

Snelle verzending Top service

Goede vitamine en snelle verzending

Bestel al een paar jaar hier multivitamine, goedkoopste, snel en netjes geleverd.

Ik ervaar minder klachten en opboeren van het medicijn. Deze bevalt beter dan de FFM. (3 jaar gebruikt).

Gebruik het al jaren mijn ogen blijven stabiel

Over het algemeen goed

De capsules hebben een vreemde smaak, anders dan anders. Verder heel tevreden

S'middags bestellen de volgende dag in huis.

Zie boven.

Prima vitamines voor een redelijke prijs

Ik heb gekozen voor deze vitaminen omdat ze veel goedkoper zijn dan andere merken.

goede ervaring

prima ervaring met vitamine op recept. Makkelijk besteld en zeer snelle levering ook telefonisch goed bereikbaar en goed advies gekregen

Snel, scherpgeprijsd én servicegericht

Webshop die snel kwaliteitsspullen levert tegen scherpe prijzen en dan ook nog met een klantenservice die échte service biedt, zowel telefonisch als online. Waar vind je dat nog?

Beste Erik, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over zowel de kwaliteit van onze supplementen als de goede prijzen en fijne klantenservice. Wij proberen u altijd zo goed mogelijk te helpen. Ik wens u graag veel plezier en succes toe met de supplementen! Vriendelijke groet, Maxime - Vitaminen Op Recept

Goed product en snel besteld.

Er is mij door de oogarts uw bedrijf aanbevolen. Ik ben zeer tevreden en vooral omdat ik voor een jaar kan bestellen.

goede betrouwbare webshop doen waar ze voor staan

voor mijn echtgenote vitamine besteld welke de oogarts haar heeft aanbevolen snelle levering dik tevreden

Uiterst vriendelijke en efficiënt werkende medewerkers! Toen ik vertelde dat ik bepaalde vitaminen - na ze enige tijd geslikt te hebben (proefverpakking) - in de hoge dosering toch niet goed verdroeg, mocht ik de nog ongeopende grote verpakking zonder enig probleem ruilen voor een lagere dosering.

Makkelijk te bestellen en zeer snel in huis

Betrouwbaar.

Snelle levering en goede service.

Tevreden!

Makkelijk te bestellen, snelle bezorging!

Hele snelle levering top

Zeer tevreden over vlotte bezorging

Het gesprek tijdens opbame bestelling voelde als een verhoor.

Service

Ieder jaar krijg ik een telefoontje om mij te herinneren dat het tijd wordt voor een nieuwe bestelling. Krijg dan een korting aangeboden. Ben ik heel blij mee.

Ontvingen pakket zonder etiket, werd binnen 24 uur hersteld.

Jammer dat we niet direct een correct pakket ontvingen.

Beste Irene, Wat vervelend om te lezen dat u een verpakking had ontvangen die geen sticker had met de informatie over het product, onze excuses voor het ongemak! Gelukkig heeft u hierover contact gehad met onze klantenservice waarna mijn collega u een nieuw pakket heeft gestuurd. Hopelijk was deze wel helemaal in orde. Graag wens ik u veel plezier en succes toe met de supplementen! Vriendelijke groet, Maxime - Vitaminen Op Recept

Gewoon goed

Ik bestel hier al een paar jaar mijn vitaminen. Vlotte levering en goed product.

Ja

Telefonisch werkt perfect

Steenpad 19 4797SG Willemstad

Over vitaminenoprecept

Vitaminenoprecept.nl, al sinds 2004 voordelig vitaal!