Zeer tevreden over vlotte bezorging

Het gesprek tijdens opbame bestelling voelde als een verhoor.

Service

Ieder jaar krijg ik een telefoontje om mij te herinneren dat het tijd wordt voor een nieuwe bestelling. Krijg dan een korting aangeboden. Ben ik heel blij mee.

Ontvingen pakket zonder etiket, werd binnen 24 uur hersteld.

Jammer dat we niet direct een correct pakket ontvingen.

Beste Irene, Wat vervelend om te lezen dat u een verpakking had ontvangen die geen sticker had met de informatie over het product, onze excuses voor het ongemak! Gelukkig heeft u hierover contact gehad met onze klantenservice waarna mijn collega u een nieuw pakket heeft gestuurd. Hopelijk was deze wel helemaal in orde. Graag wens ik u veel plezier en succes toe met de supplementen! Vriendelijke groet, Maxime - Vitaminen Op Recept

Gewoon goed

Ik bestel hier al een paar jaar mijn vitaminen. Vlotte levering en goed product.

Ja

Telefonisch werkt perfect

Vriendelijke dame aan de telefoon.

Toen ik via de webshop wilde bestellen was de grote verpakking WLS vitamine, voor een heel jaar, niet op voorraad. Zij heeft me telefonisch goed geholpen. Webshop was erg onduidelijk. Misschien is het handig om bij de webshop te vermelden als iets tijdelijk niet verkrijgbaar is.

Ik heb er baat bij

Ik gebruik het op advies van de oogarts . Ik heb het idee, dar het werkt.

Telefonisch uitstekend geholpen.

Behandeling door die gene welke aan telefoon bestelling opneemt is zeer met het geheel bekend.

Geachte heer Vos, Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn blij om te lezen dat het contact met onze klantenservice goed beviel. Wij proberen altijd de beste informatie te leveren om onze klanten zo goed mogelijk te informeren en helpen. Graag wens ik u veel plezier en succes toe met de supplementen! Vriendelijke groet, Maxime - Vitaminen Op Recept

Fijn dat ik mijn supplementen kan aanschaffen voor een aantrekkelijke prijs

Fijn dat ik m'n supplementen kan aanschaffen met een aantrekkelijke prijs

Een goede bedrijf

Goede service en goede producten.Dus ik raad de mensen de producten te bestellen bij hun.

Top!!

Snel & simpel & niet duur

Heel fijn!

Ik bestel telefonisch en ik ben heel erg tevreden! Ik wordt heel prettig geholpen!

Vlot verstuurd

Gemakkelijk te bestellen

Matig

Problemen met leveren, wel opgelost uiteindelijk.

Geachte heer/mevrouw, Wat vervelend om te lezen dat er problemen waren bij PostNL, onze excuses voor het ongemak! In de administratie zie ik dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice waarna mijn collega een nieuw pakket heeft gestuurd. Fijn dat alles inmiddels is opgelost. Graag wens ik u veel plezier en succes toe met de supplementen! Vriendelijke groet, Maxime - Vitaminen Op Recept

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Bestellingen worden altijd correct uitgevoerd.

Vriendelijk aan telefoon

Snelle en correcre levering

Heel tevreden.

Gemakkelijk te bestellen . Snelle levering.

Geweldige webshop

Een telefoontje en alles geregeld

Goede service, doet wat het belooft

Duidelijke website en na bestelling heel snelle levering, bovendien brievenbuspakket, erg fijn!

Goed!

Goede producten en goede service.

Correcte levering

Levering zoals toegezegd

Vlotte en correcte afhandeling bestelling.

Zie hier boven!

Super snelle levering top.

Geweldig.

Altijd snel geleverd en goede kwaliteit.

Steenpad 19

4797SG Willemstad

Over vitaminenoprecept

Vitaminenoprecept.nl, al sinds 2004 voordelig vitaal!