Super service mooi product

Service zoals het heurt.... en de kwaliteit van de producten is altijd heel goed.

Makkelijk en snel kunnen bestellen

Linda is vriendelijk en behulpzaam en de webshop is klantvriendelijk. De magneetarmbanden zijn modieus, mooi en betaalbaar. Service is helemaal top.

Kwaliteit, service, snelheid …. Alles top!

Twee mooie armbanden werden binnen 1 dag, mooi verpakt, geleverd. Vraag over inkorten van een armband werd direct beantwoord. Duidelijk instructiefilmpje op You Tube. Fijne en Betrouwbare webshop Alles top! Ga zo door Linda!

Zeer klantvriendelijke winkel

De bestelling wordt snel en netjes afgehandeld. Bij gebruikersvragen kun je eenvoudig met de klantenservice in contact komen.

Mooie armband, hopelijk doet hij zijn werk

Heel prettig behandeld, ook toen bleek dat er iets niet klopte. Nu prima in orde en reeds om mijn en

Heel prettig

Snel geleverd, mooi verpakt met een persoonlijk berichtje

Goede snelle service

Ik heb op maandagochtend een armband besteld, op woensdag had ik hem al in huis. Supersnelle levering

Goed advies en goede service!

Snelle reactie na vraag voor een advies. Hele goede en vriendelijke afhandeling!

Mooie armband die doet wat hij moet doen

De bestelling is in orde ontvangen. Jullie service tot nu toe is uitstekend. Alleen de service van post.nl is van mindere kwaliteit. Ze beloven vanalles maar in de praktijk gaat het jammer genoeg anders.

Zeer fijn geholpen bij de keuze van de maat van de armband. Snelle levering, en een prachtige armband!

Top!!

Mijn 2de armband hier gekocht. Had wat vraagjes en wederom snel en zeer goed advies. Was weer zo mooi en lief ingepakt. Een cadeautje om te krijgen.

Super fijn hartje

Mijn ervaring is zeer goed ik was mijn hartje kwijt .heb het hard jaren gedragen .Toen een hele tijd niet .Ben zo blij dat ik et weer een heb gekocht. Prima service en supersnelle levering .nu weer verder met mijn leven met minder klachten .Kiyoh bedankt .

Fantastisch!!

Lieve Linda, Jij verdient echt wel een dikke 10!!! Je kunt zien dat alles met zorg & liefde is ingepakt. Wauw!!! Het is echt een cadeautje om uit te pakken. Prachtige sieraden, netjes verpakt in een mooi doosje en de armbanden passen perfect. Als je twijfelt over de maat, Linda helpt je graag. Liefs, Vera

Ik heb de klavertjes 4 armband gekocht Super mooi heb 'm in het goud wit maar neigt naar parelmoer . Een elegant armbandje vanwaar de magneten in de klavertjes zitten. Een echte aanrader

Ik heb twee koperen armbandjes bestelt, super qualiteit en mooi afgewerkt. Klantenservice goed bereikbaar en vriendelijk. Een aanrader!

Accuraat en snel

Hebben het netjes thuis bezorgd

Fijn contact en snelle levering

Ik wilde graag dezelfde armband voor mijn jarige dochter en voor mijzelf. Dat lukte niet direct op de website maar na contact werd alles snel geregeld en kreeg ik gevraagde binnen een aantal dagen mooi ingepakt thuis.

Een snelle levering

Dit is mijn eerste keer dat ik bij jullie een bestelling doen en is echt een hele goeie service. Net even meer aandacht voor de klant toppie

Vriendelijke mensen die je zeer goed helpen, ook na de aankoop!

Het is een klantvriendelijke shop die je goed helpt bij vragen en snel reageren wanneer je tegen een probleem aanloopt. Ik raad ze zeker aan!

was super snel gelevert

mijn bestelling was in drie dagen er al zeer te vrede

Mooie magneet armbanden

Duidelijke informatie en mooie armbanden. Snel en netjes geleverd.

Voel me er heel fijn mee

Ik had mijn magneten armband verloren in mijn vakantie, ik heb daar gelijk een nieuwe besteld, want voel me niet prettig zonder. Vandaag thuisgekomen en hij lag op mij te wachten, echt helemaal blij dat hij er was. Zit dus nu zolang mogelijk om mijn pols. Dank je wel Linda voor de goede verzorgde armband!

Stuwmeer 130

3994 HS Houten