Laden reviews...
Laden reviews...
37 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten melden consequent snelle levering, vriendelijke service en kwaliteit. De verpakking en presentatie worden vaak genoemd als pluspunten. De algehele ervaring is positief met kleine variaties tussen bestellingen.
Ik vond het onverwacht dat er een persoonlijk handgeschreven bericht bij de bestelling zat, dat ervaarde ik als erg positief. In de tijd van onpersoonlijkheid is dit een opvallende positieve manier van omgaan met klanten. Ook bij vragen over de bestelling krijg je een persoonlijk bericht. De armband is goed aangekomen en netjes verpakt, het is een erg mooi sieraad en ik ben er erg blij mee. Zet deze klantvriendelijkheid door, bedankt voor de service en voor de armband.
Beveelt aan
18 June 2026
wesley fluiter
Lelystad
Vlotte levering, mooi verzorgd. De gekozrn maat viel wat kleiner dan gedacht. Maar er bleek een extra schakel/sluiting bij te zitren en daarmee was het perfect. Echt compleet zoals het geleverd is dus !
Beveelt aan
11 June 2026
K
Amersfoort
Snel geleverd en 2 mooie armbanden
Beveelt aan
1 June 2026
Betsie Lemstra
Bolsward
De armband voldoet aan mijn verwachtingen zeer tevreden over
Beveelt aan
30 April 2026
Erwin
Bree
Door de staking van bpost in België kwam het pakje maar niet aan. Onmiddellijk werd een nieuw pakje verstuurd toen ik dat liet weten. Aangenaam verrast was ik door de leuke verpakking en liefdevolle woorden die geschreven stonden. Fijn om op zo'n manier behandeld te worden, kom je niet vaak tegen...
Beveelt aan
30 April 2026
Tania
ESCANAFFLES
Prachtige armbanden
Beveelt aan
22 April 2026
marco hessels
MEPPEL
Vandaag heb ik de armband die ik afgelopen weekend heb besteld ontvangen. Vanaf het plaatsen van de bestelling volledig op de hoogte gehouden van het traject naar mij toe. De lengte van de armband heb ik aangehouden zoals het online werd geadviseerd. De omtrek van je pols + 1cm. En de armband zit precies zoals ik het fijn vind. Niet te losjes, en zeker niet te strak. Heb de armband leuk verpakt als cadeautje ontvangen.
Beveelt aan
14 April 2026
Michel
Rosmalen
Ik was voor de rechterpols op zoek naar een bredere zwart titanium armband, passend bij mijn zwart titanium apple ultra. Uiteindelijk op deze site terecht gekomen en gekozen voor band “dover”. Besteld en de volgende dag is deze geleverd met een persoonlijk bedankje van Linda.. Meer dan goede kwaliteit en service, dankjewel Linda voor het leveren van deze mooie armband
Beveelt aan
12 April 2026
Charles
Alphen aan den Rijn
Armband was net iets te krap. Snel en netjes opgelost.
Beveelt aan
5 April 2026
Sylvia
Berlicum
Hele mooie armband en supersnel geleverd ben zeer tevreden en raad hem ook iedereen aan
Beveelt aan
3 April 2026
Irene
Wintelre
Heb de eerste koop bij Linda thuis opgehaald. Deze 2de koop per mail en WhatsApp doorgegeven. Afspraken worden mooi opgevolgd en uitgevoerd. Vrijdag betaling doorgestuurd en woensdag 11h30 geleverd. TOP SERVICE!! Wanneer kom je België bewerken??? Grts en nog veel succes, Jacques Van Mogh Schoolstraat 38/1 2340 Beerse België +32 468 319493
Beveelt aan
17 March 2026
Jacques
Beerse-België
Goed ervaring
Beveelt aan
4 March 2026
Barbara
Lommel
Ik draag mijn andere arm band meer dan 2 jaar nog steeds mooi en goed dus zeer tevreden.
Beveelt aan
12 February 2026
Gussun
Gunes
Inmiddels heb ik al een aantal armbanden van Magneet Armbanden. Erg blij mee!
Beveelt aan
30 January 2026
Judith Westerhoff-Bartels
DE MEERN
Hele fijne webshop met een hele vriendelijke klantenservice die snel vragen beantwoordt! Mooi assortiment met dito prijzen, leuke aanbiedingen en snelle verzending waarbij de bestelling ook nog eens leuk verpakt wordt in een mooi doosje! Absolute aanrader!
Beveelt aan
21 January 2026
H.M. Lubach
Norg
Snel verzonden Lief kaartje erbij Prachtige armband Afwachten of ik.er baat bij heb
Beveelt aan
14 January 2026
Manon
Zutphen
Een goeie aankoop geen spijt van
Beveelt aan
9 January 2026
HJJ Van Den Boomen
Mierlo
Mooie armband en fijn contact maken dat ik zeker terugkom!
Beveelt aan
16 December 2025
Ellen
Houten
Heb mijn magneetarmband nu een kleine week aan en het voelt heel goed. Past perfect.
Beveelt aan
30 November 2025
Miguel Casteleyn
Alveringem
Goed verpakt snelle levering goede kwaliteit.
Beveelt aan
16 November 2025
Bert
Wetzels
Ik ben heel erg blij met de super snelle levering van mijn prachtige armbanden die ik met kerst als cadeau weg ga geven en het was ook super mooi ingepakt. Complimenten voor de dame achter magneet-armbanden, er wordt gewerkt met veel passie en liefde voor alle sieraden en ik ga hier zeker vaker bestellen. Dikke aanrader dus.
Beveelt aan
14 November 2025
Roos
Houten
4 dagen verder wordt pas dinsdag als het goed is bezorgd.
Beveelt niet aan
9 November 2025
Roland
Bergen l
Beste Roland,
U heeft uw bestelling op donderdagmiddag 14.02u gedaan, uw bestelling is een half uur later aan de post overhandigd, tot zover het proces waarover wij controle hebben. Uw pakketje heeft bij PostNL vertraging opgelopen, zeer spijtig! Maar zoals ik u de afgelopen dagen ook via de mail heb laten weten...hier hebben wij helaas geen invloed op. De maanden november en december zijn altijd erg druk bij de diverse vervoerders waardoor er weleens vertraging op de bezorging ontstaat. Wij vinden dit zeer vervelend voor u, wij zien namelijk ook vele malen liever dat een pakketje direct de volgende dag bezorgd wordt. Gelukkig is uw bestelling op dinsdag (maandag bezorgd de post immers niet) wel bezorgd en hopen wij dat u blij bent met uw prachtige armband.
Met vriendelijke groeten,
Team Magneet-armbanden.nl
Snelle levering van een prachtige magneet-armband. Goed verpakt en met een persoonlijk berichtje.
Beveelt aan
30 October 2025
Fred
Doetinchem
Beste Fred,
Hartelijk dank voor uw enthousiaste beoordeling, heel veel plezier van uw mooie sieraad.
Met vriendelijke groeten,
Team Magneet-armbanden.nl
Product past bij verwachtingen en prima track and trace. Theo de Rouw
Beveelt aan
27 October 2025
Theo De Rouw
Kerkdriel
Beste Theo,
Hartelijk dank voor u positieve reactie.
Veel plezier van uw mooie sieraad.
Met vriendelijke groeten,
Team Magneet-armbanden.nl
Precies wat ik zocht en binnen 2 dagen in huis !
Beveelt aan
11 October 2025
Ida
Landgraaf
Beste Ida,
Blij dat wij aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen!
Veel plezier van uw mooie sieraad.
Met vriendelijke groeten,
Team Magneet-armbanden.nl
Stuwmeer 130
3994 HS Houten
Branch
Kleding, Mode
Specializations
Juwelen, Sieraden
Webshops