Snelle probleemloze levering

Mijn bestelling was binnen één dag geleverd en het product bevalt me ook.

Ik wist eerst niet goed welke armband het beste zou passen. Via de mail contact gezocht, snelle en vriendelijke reactie en nu heel blij met mijn armband!

Snelle levering en mooie armband

Wat is de armband snel binnen en wat ziet de armband er goed uit, na een aantal dagen ermee geslapen te hebebn slaap ik veel bete.,

Ben goed tevreden

Ben zeer tevreden

Zeer betrouwbare online winkel

Al diverse keren mooie armbanden hier besteld , deze zijn altijd op tijd geleverd . Geen problemen

Prima levering

Armband voldoet aan mijn verwachtingen.

Geweldig.

Melding prima, keurige service en netjes afgeleverd. Bedankt hiervoor.

Snelle levering. Armbanden is erg mooi

Prima product!

Prima product en snelle levering!

Mooie armband en snel geleverd

ok

ok

Ziet er prachtig uit

Levering is snel en goed

Snelle levering en zeer goede service.

Enorm bedankt voor uw prettige reactie. Hartelijke groeten Else de Jong

Niet doen

Je betaald maar krijg hem niet

Antwort des Geschäftsinhabers

Helaas wisten wij niet dat u uw armband nog niet hadden ontvangen. Daarom is de armband opnieuw ingepakt en gaat deze morgen op de post naar u toe zoals we vanavond tijdens ons aangename gesprek even hebben besproken. Veel plezier van uw armband wens ik u toe. Fijn weekeinde Ondanks dat we meteen de armband nogmaals aan u verstuurd hebben en u er erg blij mee was is het herzien van de beoordeling niet gelukt, ondanks al uw pogingen die we erg waarderen. Heel jammer. Maar wij zijn blij dat u zoveel baat heeft bij de armband. Graag tot een volgende keer. Else de Jong

Snelle levering en het product voldoet aan mijn verwachting.

kortom goed!

Presies wat ik ervan verwachtte

Kon niet vlugger

Werkt niet

Helaas moet ik aangeven dat de armband niet werkt.

Antwort des Geschäftsinhabers

Dat is het bijzondere van magneten dat men soms niet beseft wat de magneten doen. Doordat u een magneetsieraad draagt bent u beter geaard. Dan staat u beter op de voeten en beter beschermd tegen invloeden van buitenaf bijvoorbeeld tegen straling. Jammer dat u dit niet heeft ervaren. Ik zou het u kunnen laten voelen als we elkaar zouden spreken. Maar daarvoor wonen we te ver uit elkaar. Ik hoop dat u beseft dat het toch dragen u goed zal doen. Ik wens u een hele fijne dag toe.

Goede en snelle sevice

Armband teruggestuurd om kleiner te maken en kreeg deze snel weer retour

Goede producten, niet zo snelle levering

Jammer dat jullie je verschuilen achter de corona crisis. Daarom een zes.

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedemorgen Rick, Hartelijk dank voor uw beoordeling, die wij niet helemaal begrijpen U bestelde op 13 juli om 17:29 uur. Wij kunnen bij ons postagentschap terecht tot 16:00 uur, als we willen dat het de volgende dag bij onze cliënt bezorgd gaat worden. Op 14 juli is uw bestelling naar het postagent gebracht en aan u verstuurd, beter dan ons best kunnen we niet doen. Onze doelstelling is binnen 24 uur versturen, tenzij wij een dagje er tussenuit zijn om een beetje vakantie te vieren, dan wordt het één of twee dagen later wat niet in uw geval zo was. Deze zomer zijn er al meerdere pakketten met ruime vertraging afgeleverd en er zijn armbanden zoek geraakt. Dat Postnl zijn zaken niet op order heeft is voor als webshop tergend, want de cliënt krijgt het later dan gehoopt. Wij wensen u veel plezier toe met uw sieraden. Fijn weekeinde wensen we u toe Else de Jong

mooie armband

Ik slaap er beter door.

Kan er mee door.....

Na enkele dagen was de armband al stuk. Gelukkig het pennetje gevonden en gemaakt......!!! Nou ja, alle waar naar zijn geld.

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedemorgen als er een pinnetje uitgevallen is dan komt dat door het inkorten En hebben wij er niet goed genoeg opgelet dat het pinnetje geld vast zat. Hoe komt dat gewoon de tijdsdruk we zijn zo druk met de webshop. Maar het is absoluut geen excuus. .Wij hadden dat graag voor u hersteld en de verzendkosten vergoed, tenslotte was het onze fout. Nogmaals we helpen u altijd graag met elk probleem voor nu en in de toekomst.

Heb mijn armband nu een paar dagen. Is netjes op tijd geleverd, goed verpakt en netjes ingekort. Over gebleven schakels netjes mee geleverd. Ben zeer tevreden.

Ik weet niet echt of de armband zn werk doet maar het is ook gewoon een mooi Sierra's tevreden

Redelijk

Ziet er goed uit alleen is de beschermlaag aan de binnenkant na een aantal dagen verdwenen zodat de armband op de huid groen uitslaat

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedenavond Rob Als u een koperen armband heeft gekocht bij ons, dat kan ik niet 123 zo zien Want ben even een paar dagen er tussenuit. Als u dus een koperen armband heeft gekocht bij ons dan is het vaak normaal dat het groen afgeeft. Koper geeft alleen af als er een ontsteking in het lichaam is van diegene die de armband draagt. Dat groene kunt u er zo vanaf wassen. Het is dan zelfs heel erg verstandig dat u een koperen armband heeft gekocht. Dat groene dat koper dus wordt door u lichaam opgenomen en zal u helpen te genezen of pijn te doen verdwijnen. Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag van u.

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Fehlprüfungen so weit wie möglich zu vermeiden