prima gegaan en leuk verpakt

leuk om te ontvangen en uit te pakken. prima verzorgd.

Zeer correct!

Enorm goede service en erg vriendelijk. Reageren snel. De armband heb ik nog maar net om, weet nog niet of het werkt.

mooi afgewerkt armband

ik had em kiets te ruim gekocht maar ik ben er blij mee

Snelle levering en heel goede service

Ik heb al een aantal hele mooie armbanden besteld die iedere keer snel geleverd wordem. Heel mooi verpakt en heel fijn contact met de eigenaresse.

Helemaal top

Mooie armbanden, veel keuze en heel snel bezorgd! Top.

Zeer positief

Mijn allereerste ervaring met magneet armbanden was ook gelijk goed en positief, zeer snelle reactie en vakkundige antwoorden op vragen over een product waar ik belangstelling voor had, zelfs op zaterdag. Magneet armband inmiddels besteld en in gebruik. Ik had alvorens informatie ingewonnen over de te bestellen lengte. Armband is gratis ingekort en zit als gegoten en ziet er ook nog eens fantastisch uit. Zeer zeker geen spijt van, blij mee.

Heel hartelijk dank voor uw mooie review! Wij zijn heel blij te lezen dat u zo blij bent met onze service, heel graag gedaan uiteraard :-) Ik wens u nog veel plezier en profijt van uw mooie armband en bij vragen mag u uiteraard gewoon weer een berichtje sturen! Met vriendelijke groeten, Linda Magneet-armbanden.nl

mooie armband

Goede morgen, Mijn ervaring? Geen idee hoe snel je er iets van moet merken. Ik draag hem dag en nacht. Heb geen beschrijving erbij, Mag je er mee douchen?. Dit is mijn reactie. Mvg Eef de Kruijf.

Beste Eef, Hartelijk dank voor uw bericht. Bij vragen kunt u ons altijd mailen of een WhatsApp bericht sturen. Op onze website kunt u onder het kopje 'Klantenservice' ook de 'Veelgestelde vragen' en handige gebruikstips vinden. Wij raden langdurige blootstelling aan water af bij armbanden die voorzien zijn van steentjes. Chloor- en zeewater zijn nooit goed voor sieraden en natuurstenen armbanden zijn daar helemaal niet dol op. U zult geleidelijk aan de effecten van de magneten gaan merken, bij de een is dit met een paar dagen, bij een ander duurt het een paar weken. Ik wens u veel plezier en profijt van uw sieraad. Met vriendelijke groeten, Linda Magneet-armbanden.nl

Aanrader

Ik had koude handen maar nou gaat het een stuk beter ,niet zo koud meer . Echt een aanrader.

Beste Harold, Wat een fijn bericht! En dank u wel voor uw mooie review. Ik wens u nog veel plezier en profijt van uw mooie sieraad. Met vriendelijke groeten, Linda Magneet-armbanden.nl

Toptransactie !

Lang getwijfeld over de lengte en inlichtingen ingewonnen. Binnen het uur had ik duidelijke informatie op uiterst vriendelijke manier. De armband is top. Een aanrader op elk vlak !

Beste Johan, Wat een mooie review, dank u wel! Uiteraard heel graag gedaan. Ik wens u nog veel plezier en profijt van uw mooie sieraad. Mochten er nog vragen zijn dan mag u altijd een berichtje sturen. Met vriendelijke groeten, Linda Magneet-armbanden.nl

Super magneet armband

Ben zeer tevreden over de armband

Beste Jaap, Hartelijk dank voor deze mooie review. Ik wens u veel plezier en profijt van uw mooie armband. Met vriendelijke groeten, Linda Magneet-armbanden.nl

Met zorg en aandacht ingepakt.

Fijn dat er aandacht en zorg aan het product besteed wordt ,voelt voor mijn dat je om de mens geeft. Het is een cadeautje zo mooi als het verpakt is .bedankt

Beste Petra, Dank voor deze mooie reactie! Ik geef zeker om de mens! Of u nu voor uzelf een mooi sieraad koopt of voor een ander, we vinden het allemaal leuk om te zien dat er aandacht aan een bestelling/cadeautje besteed is. En een cadeautje krijgen vinden we toch allemaal leuk?! ;-) Veel plezier ervan. Lieve groeten, Linda Magneet-armbanden.nl

Was een geweldige ervaring hierdoor ga ik vast en zeker meerdere bestellingen doen.

Ben zeer goed geholpen en daarom zal ik mijn kennisen en vrienden ook zeker aanbevelen om bij jullie te gaan choppen.

Beste Nel, Wat een leuke reactie! Dank u wel. Ik zie u graag terug in onze winkel. Lieve groeten, Linda Magneet-armbanden.nl

Super klantvriendelijk en snelle service!

Mooie collectie en fijne communicatie. Na een paar jaar werkte het slotje niet helemaal goed meer en dit werd snel en kostenloos door Linda gerepareerd. Aanrader deze leuke shop!

Hi Suus, Wat een leuk bericht! Uiteraard heel graag gedaan 😊 Blij dat ik jou én je zoon weer blij heb kunnen maken. Ik wens je zoon nog heel wat jaartjes plezier van zijn fijne armband. Lieve groeten, Linda Magneet-armbanden.nl

Wat een sympathiek klantvriendelijk bedrijf, erg goed!

Wat een prachtige armband heb ik ontvangen in een elegante verpakking met een vriendelijk kaartje. Niets is teveel voor Linda om te helpen een keuze te maken . De armband is daardoor geheel naar mijn wens. Een top service en ook nog zo snel! Chapeau. Ik kan dit iedereen aanraden.

Beste Jeannet, Hartelijk dank voor deze leuke en lieve review!! Ik heb u heel graag geholpen en ik het altijd leuk om een armband mooi te versturen. Leuk om te lezen dat u er blij mee bent! Heel veel plezier en profijt van uw mooie armband. Lieve groeten, Linda Magneet-armbanden.nl

Mooie armband

Het contact met Magneet-armbanden verloopt zoals altijd erg goed. Mails worden meteen beantwoord en levering is snel. Kortom een vertrouwd adres als je een magneet armband zoekt van goede kwaliteit.

Beste Margareth, Wat een leuk bericht, dank u wel! Ik wens u veel plezier en profijt van uw mooie sieraad. En u weet...heeft u een vraag, stuur mij gerust een email of whatsapp bericht. Lieve groeten, Linda Magneet-armbanden.nl

In werkelijkheid net zo mooi als op papier

Mooie armband ben tevreden, en netjes op tijd bezorgd

Beste Liesbeth, Dank voor deze mooie beoordeling! Wij doen ons uiterste best en het fijn te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Veel plezier en profijt van uw mooie sieraad. Lieve groeten, Linda Magneet-armbanden.nl

Netjes en leuk verpakt. Volgens afspraak en op tijd bezorgd.

Prima verzorgd!

Beste Judith, Blij om te lezen dat je blij bent met je bestelling en hoe wij deze verzorgd hebben. Ik wens je veel plezier én profijt van je mooie sieraad. Lieve groeten, Linda

Geweldig het artikel doet zijn werking hoe het moetmoet

Draag de magneet ring nog maar 1 dag en het werkt heel goed slaap beter minder stress enzo voort raad et iedereen echt aan

Beste Anja, Blij om te lezen dat u blij bent met uw magneethart en al zulke fijne resultaten hebt mogen ervaren. Ik wens u veel plezier én profijt van uw mooie sieraad. Lieve groeten, Linda

Goede kwaliteit armband

Zeer mooi afgewerkt en zeer snelle bezorging

Beste Lotte, Blij om te lezen dat je blij bent met je bestelling en hoe wij deze verzorgd hebben. Ik wens je veel plezier én profijt van je mooie sieraad. Lieve groeten, Linda Magneet-armbanden.nl

Superbe

Heel goede communicatie. Heel vriendelijk en duidelijk. Doe zo verder.

Beste Jo, Dank voor uw mooie review! Ik wens u veel plezier én profijt van uw mooie sieraad. Lieve groeten, Linda

Mooi aanbod, uitstekende klantenservice

Nog even afwachten want pas ontvangen maar mijn eerste gevoel over de producten is goed. De prijs was ook mooi. De communicatie met de verkoper is top! Bedankt voor de vlotte service.

Besteld en de volgende dag binnen

Mijn armband was snel binnen, alleen de sluiting zat erg strak, even gebeld en er kwam gelijk reactie. Wat een fijne hulp allemaal, ik ben echt blijdát ik het bij hun gekocht heb! Heel veel dank voor jullie snelle hulp en foto’s hoe het moest. Groetjes Loes

Beste Loes, Dank voor deze mooie review. Alles met veel plezier en liefde gedaan. Ik wens je veel plezier én profijt van je mooie sieraad. Lieve groeten, Linda

Na de bestelling van een 3 tal armbanden bleken er 2 iets te klein uit vallen. Hierna contact gezocht en direct voor ons opgelost. Een aantal schakels extra kosteloos nagestuurd. Het wijzigen van de armbandlengte staat perfect op YouTube beschreven. Ik heb wel voor de zekerheid een klein gereedschap setje aangeschaft. Geen overbodige luxe en altijd handig om andere armbanden of horlogebanden in lengte te wijzigen. Bedankt Linda voor de service!! TOP!

Beste Frans, Wat een mooie review! Heel graag gedaan. Lieve groeten, Linda

Supergoede service, vriendelijk en behulpzaam, snelle levering. Absolute aanrader !

Ondanks mijn gestuntel op de website bleef Linda erg vriendelijk, geduldig en behulpzaam. Ik bestelde op vrijdag in de namiddag en had zaterdag al mijn mooie armband. Zeer tevreden van zowel de service als van het product!

Hi Sabine, Heel erg graag gedaan hoor! Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen. Super fijn ook om te lezen dat de posterijen zo snel waren waardoor je je prachtige armband al zo snel in huis had. Heel hartelijk dank voor je mooie review en heel veel plezier & profijt van je nieuwe magneetarmband. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Geweldig en zeer tevreden!

Heel goed materiaal en verschillende magnetische opties!

Beste Mohamed, Heel hartelijk dank voor deze mooie review! Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl