Ziet er mooi uit

De armband ziet er mooi en degelijk eruit..dit is mijn eerste armband met magneten dus weet nog niet of het werkt.

Snelle levering en heb er baat bij

Goede service.

Via mail goede service. Verder goede producten voor schappelijke prijzen.

Ik ben superblij met mijn aankoop!!!

Snelle levering, het is een hele mooie armband. Ik slaap vaster, ben rustiger in mijn hoofd en heb meer energie.

5 armbanden gekocht voor het hele gezin. Gelukkig vlak voor kerst nog afgeleverd. Iedereen blij met de mooie en symbolische banden.

goed en snel

Snel geleverd en feestelijk verpakt.

Ondanks de Corona drukte toch snel binnen was. Erg attent dat u mijn pakje als brievenbuspakje met track en tracé code heeft verstuurd zodat ik het kon volgen. Een prettige attentie. Dank u wel.

Fijn dat u tevreden bent. Ik wens u een fijne jaarwisseling toe Hartelijke groeten Else de Jong

Super tevreden

Reeds vorige maal bevestigd , zijn super tevreden over het product en de snelle levering

Fijn dat u blij bent met onze producten en service. Graag tot een volgende keer. Fijne jaarwisseling: https://youtu.be/ZUmuBQi6ZXU Hartelijke groeten Else de Jong

Nice and effective

Nice jewelry and quick service

So good to hear from you and that you are happy with all our services. I wish you a happy new year. Kindest regards Else de Jong

Mooie kwaliteit armband, snel en netjes ontvangen.

Ene dag besteld,volgende dag leuk ingepakt voor de kerst ontvangen. Mooie kwaliteit armband.

Hallo Silvia Zo leuk om te horen dat u onze gratis inpakservice heeft gewaardeerd. Was veel werk maar alle moeite dik waard. Fijne jaarwisseling: https://youtu.be/ZUmuBQi6ZXU Hartelijke groeten Else de Jong

Vlotte levering en goed product.

Ik winkel hier zeker nog meer.

Dat is een leuk bericht van u, we zien u graag weer terig in onze webshop. Fijne zondag wens ik u toe en fijne feestdagen. Hartelijke groeten Else de Jong

Grote armband is te kort

Had hem langer verwacht de grote armband is te kort.word nu onderling geregeld dat hij word vergroot

Goedenavond Tot mijn spijt ontving ik een heel negatieve beoordeling van u. Waarom mevrouw of meneer Dijkstra waarom heeft u mij niet hierover benaderd? Ik help elke klant en ga ver in mijn service. Naar mijn weten heb ik de twee armbanden exact in die maten gemaakt die u op gegeven heeft of zo dicht mogelijk in de maat die u heeft opgegeven. De lange armband die te kort zou zijn was leverbaar in 20.3 cm. Soms is het geen probleem als een armband iets korter is. Maar had het me laten weten, dan hadden we samen naar een oplossing gekeken en die mogelijkheid bied ik u nog steeds aan. Wilt u aub de verkeerde armband op onze kosten retour sturen dan maak ik de armband alsnog in de juiste maat. Ik hoop dat u dan alsnog uw beoordeling wilt aanpassen. Een negatieve beoordeling is als een doodsteek voor ons als kleine betrouwbare webshop. Ik hoop heel weg van u te horen. Stuurt u aub de armband op onderstaand adres. De verzendkosten maak ik dan zsm aan u over. Ik hoopvolle afwachting groet ik u hartelijk, Else de Jong

Erg goed

Bestelling binnen een dag ontvangen prachtig verpakt.

Wat leuk dat u er blij mee bent en het gewaardeerd heeft dat we het als cadeautje hebben ingepakt. Heel veel werk, maar te horen dat het gewaardeerd wordt is een reden om dat jaarlijks te blijven doen. Fijne feestdagen wens ik u toe Else de Jong

Het is voor mij nog te vroeg om te zeggen wat de armband met mij doet maar de verwachting is positie

Mijn ervaring is positief. Ik hoop dat deze armband gaat helpen ik heb autisme. En ik zie er voordelen in wat die voordelen zijn moet ik nog ervaren.

Correct bedrijf !

Heb vandaag voor de 3 de keer mijn armband omgedaan. Heel mijn arm gekrast. Ik stuur u de foto’s door. Indien mogelijk stuur ik hem graag terug en liever een ander model in de plaats. Verpakking is nog intact en armband is aan binnenkant heel scherp. Zou niet mogen toch voor iets van deze prijs. Graag Glasgow 4 in 1 , die kochten we voor mijn man en zijn we heel tevreden over. Alles netjes opgelost ! Hele vriendelijke eigenaresse. Heb een nieuwe armband ontvangen . Super !

1e reactie Wat jammer dat de armband niet naar uw wens was. Zoals afgesproken mag u hem omruilen en stuur ik de Glasgow maandag naar u toe. 2e reactie Ik ben erg blij dat u nu wel tevreden bent Nog nooit heb ik een armband verkocht die beschadigd was, en ik verkocht er al duizenden en van dezelfde als van u al heel veel, echt een populaire armband. Daarom stuurde ik u de duurdere armband toe zonder bijbetaling. Veel geluk samen en veel baat bij uw armbanden. Fijn weekeinde Hartelijke groeten Else de Jong

Mooie en goede kwaliteit armbanden, goede feedback en snelle levering

+ het kon aangegeven of je gratis een cadeau verpakking wilde. Is net dat beetje extra

Gewoon erg goed!!

Gewoon goed, niets aan toe te voegen

Mooie armband...Was mooi ingepakt..

Tip top in orde

Mooie armband, snelle levering, heel tevreden!

Pracht-sieraad

Deze armband is werkelijk schitterend! In het licht schitteren de kristallen je tegemoet! Comfortabel in het dragen, kortom: het lijkt, alsof ik er steeds naar moet kijken...Ik word er zogezegd als door een magneet naartoe getrokken.

Wat een leuke beoordeling van u dank u wel. Ik ben zelf ook een ekster en geniet ook zo van deze armbanden. Ik hoop dat u er heel veel van kunt genieten tot in lengte van dagen. Fijn weekeinde wens ik u. Warme groet Else de Jong

Was niet tevreden met mijn bestelling en zonder problemen meteen kunnen ruilen

Vond de armband tegen vallen en de ring was veel te groot. Meteen mailtje gestuurd en meteen antwoord gekregen! Mocht het zonder problemen ruilen. Nu wel tevreden!!

Natuurlijk mag er geruild worden en dat deed u. Ons motto is als u tevreden bent dan zijn wij dat ook. Mooi weekeinde wens ik u toe Warme groet Else de Jong

zeer goed

t was dringend voor een verjaardag ze zijn direkt op de fiets gesprongen om de bestelling bij de post binnen te brengen wat aleen gaat als je passie hebt voor je bedrijf goed zo ; maurizio de kort

En zo is het inderdaad gedaan, Wij maken graag mensen blij en soms gaan we er heel ver in. Fijn dat u ons waardeert!! Graag tot een volgende keer, Hartelijke groeten Else de Jong

Gewoon perfect bezorgd en sneller dan voorspeld

Schakel in/uit is niet echt gemakkelijk

Beste Harry, wat fijn dat de post goed zijn werk gedaan heeft. Dat de schakel er moeilijk uit te halen is, is normaal gesproken onze taak. Wij vragen om de juiste lengte en maken het altijd in die lengte. Dat u het desondanks zelf heeft moeten doet spijt me zeer. Ik had u er graag mee geholpen. Hartelijke groeten Else de Jong

Goede service heb gebeld dat ik het slotje niet openkreeg, Duidelijke omschrijving dus Top.

Heel verstandig dat u ons gebeld heeft, nu konden wij u snel helpen. Veel plezier en baat bij uw armband wensen wij u toe. Hartelijke groeten Else de Jong

geweldig

had 2 armbanden besteld de eerste was snel binnen de 2de duurde ff wat langer maar er zat bij de eerste een handgeschreven briefje met daarop dat de volgende zo snel mogelijk zou volgen.