Super klantvriendelijk en snelle service!

Mooie collectie en fijne communicatie. Na een paar jaar werkte het slotje niet helemaal goed meer en dit werd snel en kostenloos door Linda gerepareerd. Aanrader deze leuke shop!

Wat een sympathiek klantvriendelijk bedrijf, erg goed!

Wat een prachtige armband heb ik ontvangen in een elegante verpakking met een vriendelijk kaartje. Niets is teveel voor Linda om te helpen een keuze te maken . De armband is daardoor geheel naar mijn wens. Een top service en ook nog zo snel! Chapeau. Ik kan dit iedereen aanraden.

Beste Jeannet, Hartelijk dank voor deze leuke en lieve review!! Ik heb u heel graag geholpen en ik het altijd leuk om een armband mooi te versturen. Leuk om te lezen dat u er blij mee bent! Heel veel plezier en profijt van uw mooie armband. Lieve groeten, Linda Magneet-armbanden.nl

Mooie armband

Het contact met Magneet-armbanden verloopt zoals altijd erg goed. Mails worden meteen beantwoord en levering is snel. Kortom een vertrouwd adres als je een magneet armband zoekt van goede kwaliteit.

Beste Margareth, Wat een leuk bericht, dank u wel! Ik wens u veel plezier en profijt van uw mooie sieraad. En u weet...heeft u een vraag, stuur mij gerust een email of whatsapp bericht. Lieve groeten, Linda Magneet-armbanden.nl

In werkelijkheid net zo mooi als op papier

Mooie armband ben tevreden, en netjes op tijd bezorgd

Beste Liesbeth, Dank voor deze mooie beoordeling! Wij doen ons uiterste best en het fijn te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Veel plezier en profijt van uw mooie sieraad. Lieve groeten, Linda Magneet-armbanden.nl

Netjes en leuk verpakt. Volgens afspraak en op tijd bezorgd.

Prima verzorgd!

Beste Judith, Blij om te lezen dat je blij bent met je bestelling en hoe wij deze verzorgd hebben. Ik wens je veel plezier én profijt van je mooie sieraad. Lieve groeten, Linda

Geweldig het artikel doet zijn werking hoe het moetmoet

Draag de magneet ring nog maar 1 dag en het werkt heel goed slaap beter minder stress enzo voort raad et iedereen echt aan

Beste Anja, Blij om te lezen dat u blij bent met uw magneethart en al zulke fijne resultaten hebt mogen ervaren. Ik wens u veel plezier én profijt van uw mooie sieraad. Lieve groeten, Linda

Goede kwaliteit armband

Zeer mooi afgewerkt en zeer snelle bezorging

Beste Lotte, Blij om te lezen dat je blij bent met je bestelling en hoe wij deze verzorgd hebben. Ik wens je veel plezier én profijt van je mooie sieraad. Lieve groeten, Linda Magneet-armbanden.nl

Superbe

Heel goede communicatie. Heel vriendelijk en duidelijk. Doe zo verder.

Beste Jo, Dank voor uw mooie review! Ik wens u veel plezier én profijt van uw mooie sieraad. Lieve groeten, Linda

Mooi aanbod, uitstekende klantenservice

Nog even afwachten want pas ontvangen maar mijn eerste gevoel over de producten is goed. De prijs was ook mooi. De communicatie met de verkoper is top! Bedankt voor de vlotte service.

Besteld en de volgende dag binnen

Mijn armband was snel binnen, alleen de sluiting zat erg strak, even gebeld en er kwam gelijk reactie. Wat een fijne hulp allemaal, ik ben echt blijdát ik het bij hun gekocht heb! Heel veel dank voor jullie snelle hulp en foto’s hoe het moest. Groetjes Loes

Beste Loes, Dank voor deze mooie review. Alles met veel plezier en liefde gedaan. Ik wens je veel plezier én profijt van je mooie sieraad. Lieve groeten, Linda

Na de bestelling van een 3 tal armbanden bleken er 2 iets te klein uit vallen. Hierna contact gezocht en direct voor ons opgelost. Een aantal schakels extra kosteloos nagestuurd. Het wijzigen van de armbandlengte staat perfect op YouTube beschreven. Ik heb wel voor de zekerheid een klein gereedschap setje aangeschaft. Geen overbodige luxe en altijd handig om andere armbanden of horlogebanden in lengte te wijzigen. Bedankt Linda voor de service!! TOP!

Beste Frans, Wat een mooie review! Heel graag gedaan. Lieve groeten, Linda

Supergoede service, vriendelijk en behulpzaam, snelle levering. Absolute aanrader !

Ondanks mijn gestuntel op de website bleef Linda erg vriendelijk, geduldig en behulpzaam. Ik bestelde op vrijdag in de namiddag en had zaterdag al mijn mooie armband. Zeer tevreden van zowel de service als van het product!

Hi Sabine, Heel erg graag gedaan hoor! Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen. Super fijn ook om te lezen dat de posterijen zo snel waren waardoor je je prachtige armband al zo snel in huis had. Heel hartelijk dank voor je mooie review en heel veel plezier & profijt van je nieuwe magneetarmband. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Geweldig en zeer tevreden!

Heel goed materiaal en verschillende magnetische opties!

Beste Mohamed, Heel hartelijk dank voor deze mooie review! Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Heerlijke shopervaring met een topverkoopster

Linda is een heel behulpzame vrouw die meedenkt met haar klanten. Al enkele malen een bestelling geplaatst en zeer tevreden over alles. Ook de levering gaat snel en de producten komen in een leuke verpakking.

Hi An, Wat een leuke en lieve review! Heel hartelijk dank en heel graag gedaan allemaal. Lieve groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Snelle levering en prima product

Mooi product met uitstekende service

Ik ontving mijn mooie armband helaas met wat schade (deze werd duidelijk veroorzaakt tijdens het transport), dus ik stuurde een mailtje. Al snel kreeg ik een vriendelijk antwoord en een passende oplossing aangerijkt! Ik ben een heel tevreden klant!

Te vroeg voor een eindoordeel; ziet er goed uit, degelijk

positief tot nu toe

Volgende dag bezorgd ..en armband precies naar wens

Een met zorg geleverd product

De armband was met aandacht en zorg verpakt. Het was op tijd en het ziet er goed uit.

Beste Elisabeth, Hartelijk dank voor uw mooie review. Ik ben blij te lezen dat u tevreden bent met uw bestelling en de wijze van verzending. Graag wens ik u veel plezier en profijt van uw mooie sieraad. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Hele goede service en zeer vriendelijk

Linda is erg vriendelijk en behulpzaam. Mijn volgende bestelling gaat zeker weer via magneetarmbanden. Dus via Linda!

Beste Toiny, Wat een mooie review! Dank u wel! Ik heb ons contact als zeer prettig ervaren en ik ben blij te lezen dat dit voor u ook geldt. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Mooie armband .

Super mooie armband. Is aan tebevelen.

Beste Marianne, Heel hartelijk dank voor uw mooie review. Ik wens u veel plezier en profijt van uw mooie sieraad. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Super levering, hoop dat er snel meer keuze is kwa armbanden

Beste Maddy, Hartelijk dank voor uw mooie review. Onze collectie wordt zeer regelmatig uitgebreid dus hou onze website goed in gaten voor nieuwe producten! Veel plezier en profijt van uw mooie sieraad gewenst. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Het is de eerste keer wat een magneet armband betreft. Er is veel keus en een goed en snel contact. Mijn man merkt het verschil, maar ik nog niet.

Beste Linda, Hartelijk dank voor uw mooie review. De een merkt heel snel de positieve effecten van de magneten, bij de ander duurt het wat langer. Geef het rustig de tijd en u zult langzaamaan merken dat klachten minder worden. Ik wens u veel profijt en plezier van uw mooie sieraden. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

CORRECT EN GOED

Goed resultaat

Beste Walter, Hartelijk dank voor uw review! Ik wens u veel plezier en profijt van uw sieraad. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.